Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik vind blouses met een print héél leuk, dus daarvoor kijk ik vaak op de mannenafdeling. Mijn favoriete blouse (met monstera print!) komt van de mannenafdeling.

1 like

Ik heb ooit eens een hele leuke ontmoeting met een jongen gehad tijdens uitgaan omdat we dezelfde blouse aanhadden haha!

13 likes

Ja heel vaak vooral als ik met mijn vriend in de winkel waar hij meestal zijn kleding koopt ben, daar is geen vrouwenafdeling en dan ga ik van pure ellende en verveling naar mannenkleding kijken en koop vaak ook wel een sweater oid

5 likes

Ben ik de enige die nog nooit een weersite of weerapp heeft gecheckt?

• Huh hoe dan, ja je bent de enige
  • Nee doe ik ook nooit

0 stemmers

Huh, hoe weet je dan wat je aan moet als je naar buiten gaat en of je een paraplu mee moet nemen? Het weer van tevoren checken en dan precies de juiste kleding aan of mee hebben vind ik echt heel bevredigend. :relieved:

3 likes

Zo grappig hoe verschillend mensen kunnen zijn. Ik voel die behoefte helemaal niet. Speelt ook wel mee dat ik ooit 10 jaar geleden ofzo eens keek en die sites echt super ingewikkeld vond :rofl: ik dacht laat maar. En voor grote events zoals mn bruiloft en vakanties durf ik het vaak niet, ik wil dan in de waan blijven dat het vast fantastisch weer wordt of juist geen valse hoop krijgen voor het geval ze goed weer opgeven en het dan toch weer verandert.
En in het gewone dagelijkse leven boeit een keer natregenen oid me niet echt. Doe ook wel veel met de auto, dat scheelt. Als ik op de fiets naar m’n werk wil vraag ik wel even aan mijn man “weet jij wat voor weer het morgen wordt?” dat vindt hij super irritant :grimacing: maar hij weet het wel altijd want hij is echt het tegenovergestelde. Kijken hoe laat hij het beste de hond kan uitlaten enzo.

1 like

Ah dit vind ik wel cool!

2 likes

Wolken die snel voorbij trekken is een koufront en dat zijn relatief korte stortbuien (of je hebt geluk) een hele grijze lucht is vaak een warmtefront en dat kan de hele dag zeikregen opleveren, die verplaatst zich minder snel

5 likes

Oh zo vatte ik het ook totaal niet op. Haha ik probeer ook zo dicht mogelijk bij de natuur te leven maar dit heb ik nog nooit geprobeerd omdat ik niet echt hoef te weten wat me wanneer precies te wachten staat ofzo.
Nouja dit is ook totaal niet humble braggerig bedoeld. Ik wilde vanmorgen fietsen naar m’n werk, 15 km, maar toen ik onderweg was waaide het veel harder dan ik dacht. Had wel een beetje spijt. Had het totaal niet zien aankomen en toen vroeg ik me wel even af of ik het niet even had moeten checken. Maarja ik heb het overleefd.

1 like

Vind dat wel echt knap. Ben elke dag wel minimaal 2,5 uur buiten en bak er zelf nog niks van. Aan die apps heb je vaak ook geen reet: hoe vaak ik wel niet in de grootste hoosbui ever heb gestaan, terwijl buienradar zelfs dan nog zegt ‘geen neerslag verwacht’.

1 like

Ben ik de enige die een paar dagen voor z’n menstruatie (extra) onhandig wordt?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige (nee) die gruwelt van koud water drinken? Ik drink heel graag water, maar niet ijskoud, liever meer richting kamertempatuur (of gewoon de temperatuur waarmee uit het de kraan komt). Geen ijsblokjes of water uit de koelkast aub. Ook niet als het erg warm weer is.

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook
  • bah water dat drink ik niet

0 stemmers

2 likes

En dan vooral in de zomer dat als je ergens op bezoek bent mensen enthousiast zeggen; maar ik heb ook flesjes water in de koelkast/water koud staan/ijsklontjes. En je dan tot meermaals toe moet blijven herhalen dat je toch echt t liefst uit de kraan hebt en je het anders toch laat staan tot het minder koud is. En dan nog een paar x ‘nee lekker juist zo koud met die warmte, hier pak’ :roll_eyes: alsof ze denken dat je je bezwaard voelt het koude water aa te nemen terwijl je op gewone temp gewoon veel lekkerder vindt. Iedere x opnieuw ook weer terwijl ze het onderhand dus allang weten :sweat_smile: alsof ze gewoon echt niet kunnen bevatten dat iemand het op een andere manier lekkerder vindt

8 likes

Is niet goed voor mijn humeur. Gezien de voorspelling toch 9 van de 10 keer niet uitkomt, check ik dit nooit. Niets zo irritant als mensen die dit wel doen en hun hele dagplanning er op af willen stemmen.

2 likes

Ik heb dat eigenlijk met heel veel drinken. Ik vind het niet lekker als iets zo super koud is. Het boeit me ook niet als iemand zegt: o maar de cola/sinas/… staat nog niet zo lang koud hoor.

2 likes

Exact dit!! Waarom doen mensen dat, ik weet heus zelf wel wat ik wil

5 likes

Z’n menstruatie? Wat inclusief! :wink:

Ik drink in de zomer ook alleen maar heet water. Moet het nog steeds vaak uitleggen haha. Gewoon thee maar dan zonder het theezakje.

7 likes

Ik drink dit ook in de winter vaak, helemaal als het risico bestaat dat je anders van die hele zwarte - theezakje er te lang in gelaten- thee krijgt. Daar komen altijd van die quasie grappig opmerkingen op van “Ohh lekker goedkoop!”.

2 likes

Ben ik de enige die soms het idee heeft dat Instagram uit zichzelf bepaalde pagina’s gaat volgen? Die ik écht niet ben gaan volgen. En zo perongeluk volg je nou ook weer niet. Ik verdenk het algoritme.

• Nee, dit heb ik ook
  • Ja, je bent de enige

0 stemmers

2 likes