Ben ik de enige die (Deel 1)

Ow shit, even vergeten dat ik in Ben ik de enige zit.

Ben ik de enige die een stukje wand in de douche op bilhoogte warmsproeit met de douchekop om er vervolgens tegenaan te gaan staan?

• Ja, doe normaal
  • Nee, dit doe ik ook wel eens

0 stemmers

2 likes

Ik heb soms als ik 's avonds m’n tanden sta te poetsen, als ik dan heel moe ben, dat ik er dan na een halve minuut ofzo achter kom dat ik al de hele tijd met m’n ogen dicht m’n tanden sta te poetsen. Ben ik de enige?

• Je bent de enige, dit heb ik nooit
  • Dit heb ik ook wel eens

0 stemmers

4 likes

Ja, heerlijk als je moe bent, de hele wand heet laten worden en er dan lekker tegenaan leunen!

1 like

Ben ik de enige die de volledige voornamen van prinses Amalia weet zonder het op te hoeven zoeken?

Catharina Amalia Beatrix Carmen Victoria

• Ja
  • Nee ik weet dit ook

0 stemmers

4 likes

Sterker nog…

Alexia Juliana Marcela Laurentien

Ariane Wilhelmina Maxima Ines

Waarom weet ik dit, ik ben niet eens een monarchist.

20 likes

Hahaha die ken ik dan weer niet :joy:

Huilen is geen huilen zonder snottebellen!

Ben ik de enige die als ze een appel op de fiets eet altijd moet denken aan deze zo-lekker-gewoon-gebleven-foto?

• Ja je bent de enige (maar vanaf nu niet meer)
  • Dit heb ik ook!

0 stemmers

Ik heb nog nooit in m’n leven een appel gegeten op de fiets

60 likes

Gauw eens doen. Het is echt chill, zie die grijns van Mark

13 likes

Niets gaat boven een appel eten onder de douche. Gelukkig hoef ik dan niet aan deze gezellige man te denken.

2 likes

Wat? So many questions

8 likes

Ik eet fruit onder de douche (ipv op de fiets), maar hoef dan gelukkig niet aan Rutte te denken.

2 likes

Maar… waarom? En hoe begon je hier ooit mee hahaha

1 like

Begon tijdens een hittegolf dat ik raketjes onder de douche ging eten en mijn repertoire is langzaam uitgebreid. Koude appelsap is ook echt een goede!

8 likes

Maar wordt de appel, je gezicht dan tijdens t eten ook nAt van de douche? Of sta je half half onder de douche je appel proberen droog te houden?

En hoe drink je onder de douche, uit een flesje of zo’n dichte beker met rietje ofzo? Anders is je appelsap toch helemaal verwaterd. Ik eet en drink altijd in bad, maar in de douche kan ik me t niet voorstellen hoe dat praktisch werkt.

4 likes

de shower orange is in ieder geval een wijdverspreid fenomeen, dan heb je dat sap niet overal

6 likes

Ja, dit is echt geniaal.

@Henry Ik drink snel en juist het water maakt het extra lekker. Dus je hoeft het niet droog te houden. Brood, crackers en chips zijn daarom ook niet mogelijk.

2 likes

Nou het lijkt me echt niet handig om te eten en drinken onder de douche en ik poets dan ook mijn tanden.
Ben ik de enige die haar tanden in de douche poetst:

• Nee, ik poets mijn tanden ook in de douche
  • Ja, ik poets mijn tanden elders

0 stemmers

1 like