Ben ik de enige die (Deel 1)

Lijkt me eigenlijk sterk dat dat gebeurd. Heel kwalijk in ieder geval.
Ik ben soms ook verbaasd dat ik iemand blijk te volgen maar dan heeft diegene z’n naam aangepast. En ivm daarmee soms z’n profiel ook een hele andere draai gegeven.

1 like

Misschien zit iemand anders op je account…?

1 like

Kijk je wel eens reels? Daar zit de volgen knop bij mij precies op het punt waar ik met mn duim de reel omhoog veeg om naar de volgende te gaan. Zo heb ik wel eens per ongeluk accounts gevolgd :smile:

8 likes

Kunnen ook accounts zijn die ineens username/bio etc hebben veranderd waardoor het een andere pagina lijkt, gebeurt bij mij regelmatig.

3 likes

Ben ik de enige die, als je tijdens een digitale werkmeeting half luistert en iets anders zit te doen (zoals instagrammen, forummen, in je neus peuteren, ect), spastisch blijft checken of de camera en/of microfoon wel uit staan?

• Nee, herkenbaar
  • Ja, je bent de enige
  • Nvt, ik doe nooit wat anders tijdens een meeting

0 stemmers

2 likes

Dit beter?

4 likes

Ben ik de enige die een beetje emotioneel wordt van stemmen?

Ik was vandaag naar het stembureau en dan zitten er van die lieve mensen zo plechtig achter die tafeltjes, zie ik andere stemmers zo serieus de route aflopen, alles goed geregeld en dan denk ik, wauw wat is democratie mooi en waardevol en wat fijn dat we dit kunnen doen :pleading_face:

• Ja je bent de enige, ik word zeker niet emotioneel van stemmen
  • Nee je bent niet de enige, ik moet ook (bijna) een traantje wegpinken bij het stembureau

0 stemmers

3 likes

Ik moest geen traantje wegpinken maar ik heb nog maar 1 keer mogen stemmen, toen ik net 18 was, en toen was ik heel trots haha

2 likes

Word er niet emotioneel van maar vind het wel super wholesome, ook weer zo gezellig gekletst met een van de mensen vh stembureau.
Duurt altijd tot de uitslag dat gevoel want die valt toch altijd tegen :weary:

7 likes

Ja ik heb dat ook altijd! Helaas kan ik vandaag niet stemmen maar bij m’n volmacht invullen en kandidaten uitkiezen kreeg ik wel deels dat gevoel.
En dan inderdaad de deceptie de dag erna @anon81733682 dat je denkt nee he

5 likes

Niet emotioneel maar wel een beetje zo’n warm, fijn gevoel. De mensen die er zitten zijn altijd zo toegankelijk en behulpzaam, ging echt met een vrolijk gevoel naar buiten!

11 likes

phtsis? Ik zit hier echt mijn hoofd over te breken

Volgens google: tuberculose/longtering.

1 like

hahaha ik zie nu pas dat het engels is, ik ga maar naar bed :sweat_smile:

3 likes

Cola punthoofden? Wat is dat voor aftreksel van fido dido :laughing:

6 likes

Omg ja net als met vla flips! Lekker onhandig de bodem lepelen ipv roeren

1 like

Ben ik de enige die niks bijzonders doet met Pasen?

• Nee hoor, ik doe ook niks bijzonders.
  • Ja, ik heb wel plannen.

0 stemmers

2 likes

Zit er wel aan te denken vandaag naar de ikea te gaan, maar volgnes mij is dat echt een waardeloos idee

2 likes

Yep

9 likes

Als je van drukte en mensenmassa’s houdt is het misschien wel een goed idee

6 likes