Ben ik de enige die (Deel 1)

Kan gewoon. Doe ik ook al minstens 10 jaar.

15 likes

Op een of andere manier voelen mijn tanden 10x schoner als ik ze onder de douche heb gepoetst haha

6 likes

Het is zo fijn om te douchen als je brak bent en dan ook gelijk je tanden te poetsen!

2 likes

Ik doe het als ik de laatste 1-2 minuten koud af douche. Mooie afleiding.

Edit: en Idd ok gewoon met mijn elektrische tandenborstel.

1 like

Ik sta sowieso ook onder de douche zonder dat ik verder iets actiefs doe.

16 likes

Ik doe het meestal als mijn shampoo of crèmespoeling intrekt…

2 likes

Mijn vriend poetst ook zn tanden onder de douche en nog weet hij sneller te douchen dan ik.

1 like

Ben ik de enige die hier andere gedachtes bij heeft?

• Ja, je bent de enige viespeuk hier
  • Nee, ik zie het ook

0 stemmers

2 likes

Ik zag wel spermacellen maar het ei niet

3 likes

Ben ik de enige die niet zo vaak muziek luistert/er niet zoveel om geeft?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik zal wel niet de enige zijn, maar wil even meten met hoeveel andere mensen ik ben. Eens in de hoeveel weken zit ik even in een mood waar ik behoefte heb aan meezingen/dansen en dan zet ik muziek op. Maar er gaan heel vaak weken voorbij waarin ik het niet doe. Heb ook weer geen hekel aan muziek, maar het is een soort gelatenheid.

3 likes

Oh dit heb ik ook! Ik vind het aanbod ook overweldigend en heb niet het idee dat ik er zoveel voldoening uithaal, zeker in vergelijking met anderen.

4 likes

Ik kan mij niet zo goed concentreren wanneer ik muziek op heb.

3 likes

Ik heb ook niet zoveel met muziek! Ik heb er ook geen hekel aan maar het boeit me gewoon niet zoveel. Ik vind het ook echt saai om over te praten en ik heb niet echt favoriete artiesten of albums.

6 likes

Mensen reageren ook altijd zo verbaasd dat ik geen spotify heb(draai soms thuis wel platen of cd’s).
En krijg dan ook vaak de vraag:maar wat doe je dan in de tram??? Uh wat dacht je van een boek lezen en facebook? Zo vaak oordopjes in hebben is trouwens ook helemaal niet goed, krijg ik alleen maar nog meer gedoe met mn oren mee.

4 likes

Ik herken dit wel een klein beetje terwijl vroeger (denk van m’n 12e tot m’n 20e) muziek echt mijn leven was. Ik mis die passie eigenlijk wel maar weet niet echt meer waar te beginnen ofzo.

5 likes

Ik hou gewoon niet van extra geluid. Zet ook nooit een luisterboek aan. Tv en YouTube kijk ik zonder geluid.
Het is de standaard ontspan tip hier: lekker rustig muziekje, podcastje aan :blush::blush:
Maar nee, niks voor mij. Dat gevoel van oortjes in hebben vind ik ook naar
Alleen in de auto luister ik wel muziek :+1:t3:

3 likes

Ben ik de enige die als het even kan altijd muziek luistert?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik luister net als jij ook altijd muziek

0 stemmers

4 likes

Ik ook. Anders word ik gekkk van mijn gedachtes ook.

4 likes

Haha mijn beste vriendin heeft dat ook. Zij vindt het heeeel stil in ons huis en ik word gek in haar huis van het lawaai en kan geen enkele gedachte of zin afmaken als er ondertussen ook een tv aanstaat.
Ben benieuwd of dit nurture of nature is.

Bij mij ligt het aan het moment, maar als het te lang stil is om me heen kan ik 100% accuraat voorstoelen dat ik somber word :joy:

3 likes