Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die met zo’n AH bloementuintje zo ongeduldig is en de hele tijd in het potje kijkt, voelt, dingen gaat lezen, potje verplaatst etc🤣? Ik voel me echt een klein kind, maar ik wil gewoon vorderingen zien.

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik doe dit ook, team ongeduld

0 stemmers

5 likes

Je bent sowieso niet de enige @Diplodocus en @Sedana

3 likes

Ben ik de enige die een raar warm gevoel krijgt in de mond /nek na het eten van augurk of kappertjes?

• Nee, waar heb je het over?
  • Ja, heb ik ook!
  • Ja, heb ik ook en ik vertel je nu wat dat precies is of hoe dat heet…

0 stemmers

3 likes

Je ja en nee staan verkeerd, nu weet ik niet hoe ik moet stemmen haha

5 likes

Ow shit, even vergeten dat ik in Ben ik de enige zit.

Ben ik de enige die een stukje wand in de douche op bilhoogte warmsproeit met de douchekop om er vervolgens tegenaan te gaan staan?

• Ja, doe normaal
  • Nee, dit doe ik ook wel eens

0 stemmers

2 likes

Ik heb soms als ik 's avonds m’n tanden sta te poetsen, als ik dan heel moe ben, dat ik er dan na een halve minuut ofzo achter kom dat ik al de hele tijd met m’n ogen dicht m’n tanden sta te poetsen. Ben ik de enige?

• Je bent de enige, dit heb ik nooit
  • Dit heb ik ook wel eens

0 stemmers

4 likes

Ja, heerlijk als je moe bent, de hele wand heet laten worden en er dan lekker tegenaan leunen!

1 like

Ben ik de enige die de volledige voornamen van prinses Amalia weet zonder het op te hoeven zoeken?

Catharina Amalia Beatrix Carmen Victoria

• Ja
  • Nee ik weet dit ook

0 stemmers

4 likes

Sterker nog…

Alexia Juliana Marcela Laurentien

Ariane Wilhelmina Maxima Ines

Waarom weet ik dit, ik ben niet eens een monarchist.

20 likes

Hahaha die ken ik dan weer niet :joy:

Huilen is geen huilen zonder snottebellen!

Ben ik de enige die als ze een appel op de fiets eet altijd moet denken aan deze zo-lekker-gewoon-gebleven-foto?

• Ja je bent de enige (maar vanaf nu niet meer)
  • Dit heb ik ook!

0 stemmers

Ik heb nog nooit in m’n leven een appel gegeten op de fiets

60 likes

Gauw eens doen. Het is echt chill, zie die grijns van Mark

13 likes

Niets gaat boven een appel eten onder de douche. Gelukkig hoef ik dan niet aan deze gezellige man te denken.

2 likes

Wat? So many questions

8 likes

Ik eet fruit onder de douche (ipv op de fiets), maar hoef dan gelukkig niet aan Rutte te denken.

2 likes

Maar… waarom? En hoe begon je hier ooit mee hahaha

1 like

Begon tijdens een hittegolf dat ik raketjes onder de douche ging eten en mijn repertoire is langzaam uitgebreid. Koude appelsap is ook echt een goede!

8 likes