Ben ik de enige die (Deel 1)

Maar wordt de appel, je gezicht dan tijdens t eten ook nAt van de douche? Of sta je half half onder de douche je appel proberen droog te houden?

En hoe drink je onder de douche, uit een flesje of zo’n dichte beker met rietje ofzo? Anders is je appelsap toch helemaal verwaterd. Ik eet en drink altijd in bad, maar in de douche kan ik me t niet voorstellen hoe dat praktisch werkt.

4 likes

de shower orange is in ieder geval een wijdverspreid fenomeen, dan heb je dat sap niet overal

6 likes

Ja, dit is echt geniaal.

@Henry Ik drink snel en juist het water maakt het extra lekker. Dus je hoeft het niet droog te houden. Brood, crackers en chips zijn daarom ook niet mogelijk.

2 likes

Nou het lijkt me echt niet handig om te eten en drinken onder de douche en ik poets dan ook mijn tanden.
Ben ik de enige die haar tanden in de douche poetst:

• Nee, ik poets mijn tanden ook in de douche
  • Ja, ik poets mijn tanden elders

0 stemmers

1 like

Kan gewoon. Doe ik ook al minstens 10 jaar.

15 likes

Op een of andere manier voelen mijn tanden 10x schoner als ik ze onder de douche heb gepoetst haha

6 likes

Het is zo fijn om te douchen als je brak bent en dan ook gelijk je tanden te poetsen!

2 likes

Ik doe het als ik de laatste 1-2 minuten koud af douche. Mooie afleiding.

Edit: en Idd ok gewoon met mijn elektrische tandenborstel.

1 like

Ik sta sowieso ook onder de douche zonder dat ik verder iets actiefs doe.

16 likes

Ik doe het meestal als mijn shampoo of crèmespoeling intrekt…

2 likes

Mijn vriend poetst ook zn tanden onder de douche en nog weet hij sneller te douchen dan ik.

1 like

Ben ik de enige die hier andere gedachtes bij heeft?

• Ja, je bent de enige viespeuk hier
  • Nee, ik zie het ook

0 stemmers

2 likes

Een ei en spermacellen? Dat is wat ik eruit haal haha

1 like

Ik zag wel spermacellen maar het ei niet

3 likes

haha nee I know, maar dat maakt niet uit voor mijn brein die er iets in moet zien :stuck_out_tongue:

4 likes

Ben ik de enige die niet zo vaak muziek luistert/er niet zoveel om geeft?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik zal wel niet de enige zijn, maar wil even meten met hoeveel andere mensen ik ben. Eens in de hoeveel weken zit ik even in een mood waar ik behoefte heb aan meezingen/dansen en dan zet ik muziek op. Maar er gaan heel vaak weken voorbij waarin ik het niet doe. Heb ook weer geen hekel aan muziek, maar het is een soort gelatenheid.

3 likes

Oh dit heb ik ook! Ik vind het aanbod ook overweldigend en heb niet het idee dat ik er zoveel voldoening uithaal, zeker in vergelijking met anderen.

4 likes

Ik kan mij niet zo goed concentreren wanneer ik muziek op heb.

3 likes

Ik heb ook niet zoveel met muziek! Ik heb er ook geen hekel aan maar het boeit me gewoon niet zoveel. Ik vind het ook echt saai om over te praten en ik heb niet echt favoriete artiesten of albums.

6 likes

Mensen reageren ook altijd zo verbaasd dat ik geen spotify heb(draai soms thuis wel platen of cd’s).
En krijg dan ook vaak de vraag:maar wat doe je dan in de tram??? Uh wat dacht je van een boek lezen en facebook? Zo vaak oordopjes in hebben is trouwens ook helemaal niet goed, krijg ik alleen maar nog meer gedoe met mn oren mee.

4 likes