Niet fijn dat we dat hebben maar het doet me wel goed te lezen dat ik niet de enige ben. Voelde me zo’n negatieve zeikerd ![]()
Ik heb dat de laatste vakantiedag vaak al… dan voel ik de druk van alles wat weer gaat moeten precies al
zo kut
Ik heb het zelfs na een nachtje weg al ![]()
Ohh nee haha dan heeft het nachtje weg bijna geen zin meer
Bij mij begint het altijd echt pas na 2 dagen of zo thuis maar dan hit het ook echt hard.
Ik heb het juist andersom ![]()
Op dag 1 of 2 van mijn vakantie denk ik waarom heb ik dit gedaan? Ik wil naar huis🥲.
En dan naarmate de week vordert gaat het beter, maar einde week ben ik blij als ik terug mag♥️
… altijd als ze de wasmachine aan heeft gezet bang is dat je telefoon er ook in zit?
- Nee hoor heel normaal heb ik ook wel eens/altijd
- Ja the fuck
0 stemmers
(Weet dus niet waar deze ‘angst’ vandaan komt want het is me nog nooit gebeurd maar altijd als m’n wasmachine aanzet en ik weet niet direct waar m’n telefoon is denk ik: fuck, zit sowieso in de trommel. Ik leg wel vaak m’n telefoon op het wasgoed in de wasmand als ik het hen een weer loop naar de machine dus wellicht daarom
)
Aanvulling: ik ga wel altijd kijken waar mijn kat is voordat ik m aanzet ![]()
Haha ja ik dubbelcheck ook altijd of m’n katten er niet in zitten
Omdat ik regelmatig berichten voorbij zie komen (hier, maar ook elders) van mensen die zeggen dat ze niet goed op hakken kunnen lopen dus op zoek zijn naar de meest comfortabele hakken, en er dan altijd mensen zijn met tips.
Ben ik de enige die ECHT niet op hakken kan lopen? Ook niet met heel ‘comfortabele’ hakken, of hele lage zoals hieronder, of met flink doorbijten. Het doet altijd meteen zoveel pijn.

- Ja je bent de enige, ik kan het wel (een beetje/met wat doorbijten/met speciale hakken)
- Nee ik kan het ook echt niet
0 stemmers
Moet wel eerlijk zeggen dat ik hier heel lang op heb geoefend. Dat was ook echt een doel toen om te kunnen lopen op hakken.
Wat doet er dan precies direct pijn als je zo’n model zoals op de foto aan hebt? Ik zou dan eerder denken dat het ligt aan de schoen dan aan de hak.
Ben ik de enige die geen halve maantjes heeft bij m’n nagelriemen?
Vergeet nooit meer die keer dat ik als tiener in de etos een keer m’n nagels liet doen en die mevrouw zei: jawel hoor, iedereen heeft halve maantjes en toen super hard m’n nagelriemen terug duwde, waar of course geen maantjes onder verstopt zaten.
- Ik heb ook geen halve maantjes
- Je bent de enige
0 stemmers
ik heb het alleen bij mn duimen
Ja nee, dat telt dan even niet voor dit empirische onderzoek
Nergens maantjes. Ook niet bij de tenen. Ook niet bij je duim.
Ik heb het alleen als ik m’n nagels goed verzorg, dan komen ze tevoorschijn haha
Alleen bij m’n duimen
Ja en de enige keer dat ik dat niet had, zat ie dus wel in de wasmachine.
Hij heeft er tien minuten in gezeten, maar had het wel overleefd!
Ben ik de enige die last heeft van haar darmen met warm weer. De hele dag voel ik mij niet honderd procent.
- Je bent de enige
- Ik heb ook last van mijn darmen
0 stemmers
Ben ik de enige die eens in de zoveel tijd een periode heeft waarin het lijkt alsof bijna alles wat ik bezit tegelijk kapot gaat/vervangen moet worden?
- Ja, komt me niet bekend voor
- Nee ik herken dit
0 stemmers
Vooral met lampen! Als er eentje gaat kun je rustig meteen drie nieuwe aanschaffen uit voorzorg