Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik snap ook nooit waarom ik onderuit ga van bloederige dingen, want voor de rest hou ik echt intens van ranzige dingen. Mag voor mijn werk ook soms oren uitspuiten, echt fantastisch de prut die er dan uitkomt! Of puisten uitknijpen, kan ik ook echt van genieten. Mag gelukkig die van mijn vriend ook altijd doen (“vooruit als jij er gelukkig van wordt.” Ohja zeker!)

3 likes

Love dr pimple popper!

1 like

Haha kom nu dit tegen. Degenen die monkeypox vies vinden, deze vinden jullie misschien wel lekker?

3 likes

Als je snel scrollt lijken het net chocopops

9 likes

Volgens mij is dat de grap :sweat_smile:

5 likes

Oja zie het nu, cocopox :joy::joy:

7 likes

Als ik heel boos ben om iets wat actueel/op het nieuws is (bv. nu die needle spiking) dan schrijf ik in de notities van mijn iPhone een soort van opiniestuk of lezersbrief met mijn mening erover. Daar doe ik dan vervolgens niets mee: het blijft in mijn notitieblok staan en na verloop van tijd wis ik het gewoon.

Ben ik de enige die dit doet?

• ja, je bent de enige
  • nee, ik doe dit ook

0 stemmers

3 likes

Ben ik de enige die haar tampon of maandverband in een leeg wc-rolletje doet zodat bijv collega’s het niet zien liggen in het prullenbakje?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik doe dit ook

0 stemmers

Ik deed dit dus net op mijn werk en bedacht me toen ik het rolletje pakte ineens “wat als mijn collega waarvan ik weet dat zij nu ook ongesteld is dit ook doet :rofl:

1 like

Maandverbandje in het plasticje van de volgende en tampon in wat wc papier, maar ja doe ik dus ook.

8 likes

Ja sowieso ook nog iets er omheen! Double Duch :stuck_out_tongue:

1 like

Heb je dan altijd lege wc-rollen bij je?

14 likes

Haha ik zie dit helemaal voor me. Nee er ligt er altijd wel eentje in het prullenbakje. Maar dan hoop je dus dat niet iemand je voor is geweest of dat na jou wil doen haha, en die kans is toch best groot als ik de uitslagen bekijk.

3 likes

Je kent het wel, een snoepje, M&M, nootje, whatever, in de lucht gooien en vangen in je mond. Of dat iemand anders het (met een boog in de lucht) in jouw mond gooit.

Dit doe ik dus nooit meer. Eén keer gedaan en de M&M ging regelrecht m’n strot in.

• Dit heb ik ook eens gehad
  • Bij mij gaat het altijd goed

0 stemmers

1 like

Ik kan m überhaupt niet vangen haha

37 likes

No thanks, moet gelijk hieraan denken

11 likes

Daarom doe ik het dus NOOIT meer :joy:

1 like

Ik weet niet of het telt, maar mijn school had wel een kapel waarbij we ooit wat gedaan hadden qua optredens.
Verder alleen rondleidingen in kerken en een moskee gehad.

1 like

Ben ik de enige die op een feestje of borrel waar ik niet zoveel mensen ken moeite heeft om dan bij een al pratend groepje mensen aan te haken?

Ik had gisteren een borrel en de twee mensen die ik al kende waren even naar buiten, dus ik dacht ik ga even sociaal doen bij andere mensen, maar bij het “hoi” zeggen werd ik al genegeerd en liep toen maar ongemakkelijk door naar de wijnbar :rofl: Maar dit overkomt mij best wel vaak en ik weet niet of dit de introvert in mij is of dat andere mensen gewoon niet zo sociaal soms zijn hahaha.

19 likes

Haha nee ik ben precies zo. Echt heel ongemakkelijk

3 likes

Ja die drempel is enorm en als je t dan een keer doet dan is het ontvangst turbo ongemakkelijk

5 likes