ja herkenbaar hoor, daarom vind ik feestjes waar ik slechts een enkeling echt niet altijd leuk, en soms ook behoorlijk sociaal werken, en dat kan dan meevallen of tegenvallen.
Nee precies en het komt ook denk ik voort uit mijn eigen onzekerheid dat dit dan zo in mijn hoofd blijft spoken.
Ik kan vanuit deze positie niet in een keer terug naar achteren stappen omdat mijn benen te lang zijn/mijn armen te kort. Moet eerst zorgen dat mān knie aan de ābuitenkantā van mijn arm zit. Kan ook mijn handen niet plat leggen; dan prikt mān knie in mān schouder of borst.
Ben ik de enige met deze yoga-issues?
- Ja, bij mij past dit soepeltjes
- Nee, ik heb ook onhandige verhoudingen voor deze yogapositie
0 stemmers
(Iemand tips?)
Van je handen vuisten maken wil nog wel eens helpen!
(Laten) checken of je niet te veel in je rug hangt! Dat kan best wat ruimte aan de voorkant nog schelen. Je moet echt je navel naar binnen trekken en zorgen dat heup naar schouder een rechte, sterke lijn is. Als je te veel hangt dan heb je niet genoeg ruimte om je been te bewegen. Je zou ook een blok naast je kunnen leggen aan beide kanten en daarop steunen met je handen.
Haha ik heb dit ook! Ik kan het ook andersom niet in 1x dus dat je in plank staat en dan 1 voet naar voren zet. Maar ik weet niet of het aan mijn verhoudingen ligt want ik heb juist lange armen
Ik heb letterlijk gisteren dit filmpje nog gekeken
Het ligt volgens mij niet aan mijn verhoudingen maar meer aan mijn gebrek aan kracht/techniek. Ik voel me ook altijd de enige lul in de les die dit niet kan
Haha wat een chill toeval. Wel een fijn filmpje!
Maar pff lukt dat liggende jou? Ik kom pas met mān handen voorbij mijn voeten als mijn armen parallel aan de vloer zijn⦠Zal dan ultiem gebrek aan rugholkracht/lenigheid zijn of zo?
(Wel geruststellend dat ze aan het einde zegt dat het echt wel uitmaakt of je armen lang of kort zijn.)
Ik faal sowieso al om dynamisch van Downward dog naar plank en cobra te gaan. En laten we niet beginnen met die warriors poses die ik verkeerd blijf doen. Geef mij maar liggende yoga
Het maakt wel uit of je korte armen hebt (al heb je dan meestal ook korte benen, dus dat helpt dat juist weer wel), maar vooral meer je core gebruiken en goed je handen in de grond duwen en je schouderbladen van elkaar af zodat je echt een bolle bovenrug hebt.
Ik kan het wel met links maar niet met rechts
Ben ik de enige bij wie ontspanningsoefeningen onder begeleiding juist averechts werken? Ik word daar compleet panisch van.
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb dit ook
0 stemmers
Mijn huisarts zit weer te hinten op een psychosomatisch fysio en die types denken dat de bodyscan mij blijkbaar gaat redden. En dat ik een kleuter ben. (Zalvende stem: āHeb je wel eens gehoord van een ontspanningsoefening?ā) Terwijl ik zelf van alles doe aan ontspanning en het me juist veel stress oplevert om naar zoān fysio te gaan. Maar misschien ervaren anderen āontspanning op commandoā wel als helpend? Mijn huisarts is er vast niet voor niks zo gek op.
Het is in de loop der jaren wel minder erg geworden, maar nog steeds mijn hobby niet. Het ligt er wel echt aan hoe de begeleiding is. Dit is bijv zonder een zalige irritante stem maar helpt wel echt om te ontspannen. Ipv ontspanning helpen spanningsoefeningen ook beter. Dus aanspannen en dan loslaten. Ontspanningsmassages op regelmatige basis helpen ook goed omdat je dan steeds meer went aan ontspannen.
Kortom ik begrijp niet waarom er zo fanatiek altijd naar ontspanningsoefeningen gegrepen wordt omdat er zoveel andere manieren zijn waarbij je niet op de grond ligt te luisteren, die ook helpen.
Zodra ik op mn ademhaling moet letten ofzo dan voel ik van alles en voelt t alsof ik geen adem kan halen.
Ik word direct duizelig en krijg geen lucht meer haha. Laat me gewoon op mijn eigen manier en moment ademen.
Ben ik de enige die een hekel heeft aan flared jeans ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja alleen jij niemand anders op deze hele aarde
deze poll hoort eigenlijk in het āben ik de enige dieā topic
Love flared jeans, zo blij dat je ze weer zo veel ziet (en je niet eerst 30 winkels bij langs moet om een te kopen omdat ze jarenlang bijna nergens verkrijgbaar waren)
Ben ik de enige die na een vakantie vaak last heeft van een soort post-vakantie depressie?
Op vakantie heb ik dan echt de tijd van mijn leven gehad en voel ik me ZO gelukkig en heb ik het super gezellig met mān bff en is alles goed. En dan kom ik thuis en ben ik weer alleen en mis ik alles van vakantie en hoe goed ik me toen voelde en dan vind ik dit leven helemaal niet meer zo leuk en weet ik echt niet wat ik aan moet met mezelf en heb ik vooral zin om te janken
- Heb ik ook wel eens
- Ja je bent de enige
0 stemmers