Ben ik de enige die (Deel 1)

Je bent niet de enige! Haha.

Ik postte het een tijdje geleden hier al; ik ben altijd na een vakantie een paar dagen flink chagrijnig en huilerig. :smiling_face_with_tear: Boos op alles, geen zin om te werken, etc.

5 likes

Oh ā€˜fijn’ om te horen. Niet voor jou, maar vind het ZO zonde dat ik dan zo’n leuke vakantie heb gehad en dan nu nog ellendiger ben dan ervoor :sweat_smile: Wil gewoon zo graag kunnen nagenieten maar voel me echt forever alone

5 likes

Heb dat heel erg en altijd zeggen mensen dan nou nu lekker nagenieten he, nu kan je er weer tegenaan. Terwijl ik de eerste dagen alleen maar lig te janken in bed 🄹

11 likes

Ik snap mensen ook nooit die zeggen ā€œfijn om weer thuis te zijnā€, of ā€œik was wel weer toe aan mijn eigen bedā€.

Ik vind thuiskomen elke keer weer verschrikkelijk, idd.

19 likes

Ik vind de eerste nacht in mijn eigen bed altijd heerlijk, maar de volgende morgen komt dan het besef dat ik echt gewoon weer thuis ben en word ik heel melancholisch.

6 likes

Ik heb echt altijd na de vakantie een dipje. Soms maar een dag, maar kan ook langer aanhouden. Heb me ook wel eens een week down gevoeld. Ik heb dan zoveel moeite weer in mijn vaste ritme te moeten komen.

3 likes

Niet fijn dat we dat hebben maar het doet me wel goed te lezen dat ik niet de enige ben. Voelde me zo’n negatieve zeikerd :upside_down_face:

1 like

Ik heb dat de laatste vakantiedag vaak al… dan voel ik de druk van alles wat weer gaat moeten precies al :sleepy: zo kut

5 likes

Ik heb het zelfs na een nachtje weg al :sweat_smile:

2 likes

Ohh nee haha dan heeft het nachtje weg bijna geen zin meer :joy: Bij mij begint het altijd echt pas na 2 dagen of zo thuis maar dan hit het ook echt hard.

Ik heb het juist andersom :smiling_face_with_tear:
Op dag 1 of 2 van mijn vakantie denk ik waarom heb ik dit gedaan? Ik wil naar huis🄲.
En dan naarmate de week vordert gaat het beter, maar einde week ben ik blij als ik terug magā™„ļø

15 likes

… altijd als ze de wasmachine aan heeft gezet bang is dat je telefoon er ook in zit?

• Nee hoor heel normaal heb ik ook wel eens/altijd
  • Ja the fuck

0 stemmers

(Weet dus niet waar deze ā€˜angst’ vandaan komt want het is me nog nooit gebeurd maar altijd als m’n wasmachine aanzet en ik weet niet direct waar m’n telefoon is denk ik: fuck, zit sowieso in de trommel. Ik leg wel vaak m’n telefoon op het wasgoed in de wasmand als ik het hen een weer loop naar de machine dus wellicht daarom :thinking: )

2 likes

Aanvulling: ik ga wel altijd kijken waar mijn kat is voordat ik m aanzet :joy:

28 likes

Haha ja ik dubbelcheck ook altijd of m’n katten er niet in zitten

6 likes

Omdat ik regelmatig berichten voorbij zie komen (hier, maar ook elders) van mensen die zeggen dat ze niet goed op hakken kunnen lopen dus op zoek zijn naar de meest comfortabele hakken, en er dan altijd mensen zijn met tips.

Ben ik de enige die ECHT niet op hakken kan lopen? Ook niet met heel ā€˜comfortabele’ hakken, of hele lage zoals hieronder, of met flink doorbijten. Het doet altijd meteen zoveel pijn.

image

• Ja je bent de enige, ik kan het wel (een beetje/met wat doorbijten/met speciale hakken)
  • Nee ik kan het ook echt niet

0 stemmers

7 likes

Moet wel eerlijk zeggen dat ik hier heel lang op heb geoefend. Dat was ook echt een doel toen om te kunnen lopen op hakken.

1 like

Wat doet er dan precies direct pijn als je zo’n model zoals op de foto aan hebt? Ik zou dan eerder denken dat het ligt aan de schoen dan aan de hak.

Ben ik de enige die geen halve maantjes heeft bij m’n nagelriemen?

Vergeet nooit meer die keer dat ik als tiener in de etos een keer m’n nagels liet doen en die mevrouw zei: jawel hoor, iedereen heeft halve maantjes en toen super hard m’n nagelriemen terug duwde, waar of course geen maantjes onder verstopt zaten.

• Ik heb ook geen halve maantjes
  • Je bent de enige

0 stemmers

6 likes

ik heb het alleen bij mn duimen

21 likes

Ja nee, dat telt dan even niet voor dit empirische onderzoek :joy: Nergens maantjes. Ook niet bij de tenen. Ook niet bij je duim.

2 likes