Ben ik de enige die (Deel 1)

Hahah ik ga stuk om hoe gedetailleerd je je verhaal vorm geeft

3 likes

Ben ik de enige die 's middags ineens misselijk kan worden van bepaalde geuren? Koffie bijvoorbeeld. In de ochtend en avond vervolgens nergens meer last van.

• Ja je bent inderdaad de enige
  • Nee dit heb ik (soms) ook

0 stemmers

5 likes

Ben ik de enige die het gevoel van geil zijn en nodig moeten plassen soms door elkaar haalt?

• Huh? Ja, je bent de enige
  • Nee OMG ik heb dit ook soms

0 stemmers

2 likes

Salami lucht in de ochtend :nauseated_face:

2 likes

Ik heb dat juist andersom. Moet echt kokhalzen van de geur van gebakken ei in de ochtend maar de rest van de dag niet :woman_shrugging:t3:

5 likes

Als ik droom over sex en ik word wakker dan moet ik heel nodig naar het toilet, altijd zo jammer van de droom!

1 like

Ben ik de enige die misselijk word als ik nodig moet poepen? :laughing:

• Ja je bent de enige :clown_face:
  • Nee heb ik ook last van :poop:

0 stemmers

1 like

Ik heb dit juist andersom hahaha

Ben ik de enige die hele erge buikpijn krijgt voor ik moet overgeven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ben ik de enige die een bloeddrukval krijgt voor ze moet overgeven? Dat je oren dichtklappen, het gaat suizen, zwart wordt voor je ogen en je je moet vasthouden alsof je gaat flauwvallen. Maar in plaats daarvan moet je overgeven.

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb dat ook

0 stemmers

3 likes

Is dat een bloeddruk val of hyperventilatie? Zo klinkt het ook wel namelijk

1 like

Meest waarschijnlijk een daling in bloeddruk. Komt heel vaak voor tijdens braken

3 likes

OkƩ! Weer wat geleerd. :smile:

3 likes

Ben ik de enige die meer geniet van ongezond eten als ik er iets gezonds bij/naast eet? Bijvoorbeeld een bakje fruit/snackgroenten naast een bakje chips of een salade bij de friet. Ik vind dat soort combi’s zo lekker om te eten en geniet dan ook echt meer van beiden.

• Je bent de enige
  • Dit heb ik ook

0 stemmers

2 likes

Ik weet niet of ik dit mee heb gekregen van m’n ouders maar zij maakten ook overal groenten bij, over de gewoonte aanleren om eerst een hartige boterham te eten enn dan een zoete. Dus nu heb ik hetzelfde als jou!

2 likes

Dit was denk ik in 90% van de huishoudens de standaardopvoeding :stuck_out_tongue:

9 likes

Maar ik bedoel dat ik dat heb vastgehouden, dat gezonde met ongezonde

3 likes

alleen is een hartige boterham niet per se gezonder dan een zoete boterham

32 likes

Oh nee, ik geniet er dan juist minder van! Dan gingen we vroeger friet halen maar moesten we er wel boontjes bij eten :rage:. Ik wil gewoon volledig kunnen genieten van mijn ongezonde eten!

46 likes

Dit!!! Ga WEG met je sla bij m’n patatfriet. Ik wil er enkel kroketten en mayo bij

9 likes

Dit ook echt ja en wij moesten bij onze pannenkoeken altijd een kom soep eten, zodat we nog groenten binnenkregen :roll_eyes:

3 likes