Ik heb het alleen als ik m’n nagels goed verzorg, dan komen ze tevoorschijn haha
Alleen bij m’n duimen
Ja en de enige keer dat ik dat niet had, zat ie dus wel in de wasmachine. Hij heeft er tien minuten in gezeten, maar had het wel overleefd!
Ben ik de enige die last heeft van haar darmen met warm weer. De hele dag voel ik mij niet honderd procent.
- Je bent de enige
- Ik heb ook last van mijn darmen
0 stemmers
Ben ik de enige die eens in de zoveel tijd een periode heeft waarin het lijkt alsof bijna alles wat ik bezit tegelijk kapot gaat/vervangen moet worden?
- Ja, komt me niet bekend voor
- Nee ik herken dit
0 stemmers
Vooral met lampen! Als er eentje gaat kun je rustig meteen drie nieuwe aanschaffen uit voorzorg
Dat blijft dan een heerlijke vicieuze cirkel omdat je dan alles tegelijk gaat vervangen.
Ja klopt maar van de andere kant zouden een onderbroek en een koffer en een paraplu toch niet per se dezelfde levensduur moeten hebben dus zou het niet uit maken maken.
Oh nee daar maakt het niet bij uit! Ik zat aan elektrische apparaten te denken.
Ben ik de enige die letterlijk nooit huilt bij series, boeken en films?
- Ja je bent de enige
- Nee, ik huil ook nooit daarbij
0 stemmers
Dit en als ik ongesteld ben kan ik ook ineens janken om een Gossip Girl scene die ik dan al voor de 10e keer kijk Maar in een stabiele mentale toestand gebeurt het eigenlijk nooit.
Ben ik de enige die het tegenovergestelde heeft van Trypofobie (gaatjesangst)? Ik vind de afbeeldingen op internet er juist lekker satisfying uitzien.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb ook het idee dat dit pas is gekomen toen het mediabekendheid kreeg.
Een naar en beetje eng gevoel krijgt van sprookjes? Ik vind ze altijd zo luguber en bijvoorbeeld ook het sprookjesbos vind ik daarom echt niks. Brrr…
- Ik heb dit ook
- Je bent de enige
0 stemmers
Ik vind ze ook luguber maar ik vind het sprookjesbos daarom juist leuk!
Van oorsprong zijn de meeste sprookjes ook best luguber haha
Ik heb hetzelfde, maar houd er om die reden juist wel van inderdaad.
Mijn kind (2 jaar) heeft een heel dik sprookjesboek en kiest 's avonds regelmatig dat boek uit om uit voorgelezen te worden (omdat het zo’n dik boek is waarschijnlijk haha) maar er staan ook echt ‘nare’ plaatjes in. Gelukkig heeft ze dat zelf nog niet echt door en bekijkt ze het allemaal heel onschuldig. Bijvoorbeeld bij het sprookje van de drie kleine biggetjes staat een tekening van de wolf in een pan maar zij denkt dat de wolf in bad zit. En bij Sneeuwwitje staat een afbeelding van de heks die Sneeuwwitje een appel geeft maar dan zegt ze ‘Mmmm oma appel eten’.
Ahw de onschuld
Ben ik de enige die constant allerlei random dingen die ik me afvraag googlet?
Net heb ik bijvoorbeeld gegoogled “do birds pee” omdat ik me afvroeg of er bij vogels onderscheid is tussen urine en poep nee dat doen ze dus niet
Ik google dit soort dingen elke dag wel een paar keer
- Ja je bent de enige, ik doe dit niet (zo vaak)
- Nee ik doe dit ook elke dag meerdere keren
0 stemmers
Ik vraag me dit soort dingen heel vaak af maar vergeet dan dat Google bestaat