Doe jij dan ook altijd je vraag in het Engels typen met zoals je hier doet? Hahah ik doe dat ook
Ik vraag mij dan altijd af hoe mensen dit deden voor internet/google bestond.
Ja boeken, maar dan moest je eerst naar een bibliotheek om te hopen dat er ergens een boek te vinden is voor die specifieke vragen?
Of accepteerden ze gewoon dat die vragen onbeantwoord bleven?
Mijn vader had een heleboel encyclopedieen. Ik zocht daar dat soort dingen in op. Kon alleen best vaak iets niet vinden
Ja mijn ouders hadden ook van die A tot Z encyclopedieën. Maar dan had je echt maar 5 regels uitleg over elk onderwerp.
Encarta!
Meestal wel, ligt aan de vraag.
Wel leuk om te zien dat het merendeel dit ook doet kreeg een reactie van iemand die zei dat het onzinnig was en die niet snapte dat ik dat soort dingen wil weten.
Ik denk dwt er veel meer mondeling kennis werd overgedragen. Nu zoeken we met een app op hoe een plant heet, vroeger kon mijn grootmoeder zo ongeveer elke plant wel benoemen in tuinen.
als we bij mijn opa langs gingen, mocht ik op z’n computer en dan zat ik uren achter
de droom van ieder nieuwsgierig kind
Ik heb dus eigenlijk nooit dat ik over mijn eigen begrafenis nadenk en wie daar allemaal zullen komen en wat ze zullen zeggen, maar wel dat ik juist hele scènes van begrafenissen van mijn dierbaren uitdenk en hele afscheidsspeeches voor ze schrijf in mijn hoofd die ik daar zou uitspreken en me voorstel hoe ik daar zou zitten en doen. Ben ik de enige die dat doet?
- Nee, ik schrijf ook uitvaartspeeches in mijn hoofd
- Ja, doe ik niet
0 stemmers
Heb die voor mij vader zelfs al geschreven.
Wanneer ik een nieuwsbericht zie dat er een ± 30-jarige vrouw is overleden denk ik meteen aan het forum en dat we misschien wel iemand ‘verliezen’ en daar nooit achter zullen komen.
Ben ik de enige die dit ook denkt?
- Ja, nooit over nagedacht
- Nee, ik denk ook aan forum
0 stemmers
En als het zo is, zullen nabestaanden van dit forum afweten. Misschien boeit het ze niet.
Zou jij een briefje achterlaten dat ze ons op de hoogte moeten stellen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
hoe komt zoiets boven water dan?
Was er op ellegirl ook niet iemand die beweerde moeder te zijn en ook een dochtertje te hebben die overleden was toen ze iets van 3 a 4 was? Dat bleek toen ook allemaal gelogen te zijn
En die ene mei die beweerde slecht in haar vel te zitten, problemen met haar relatie geloof ik en zichzelf wat aan te willen doen. Toen is er via het EGF de politie ingeschakeld en bleek er niks aan de hand, maar werden wel aan berichten openbaar gemaakt aan haar vriend en schoonfamilie (daar verbleef ze op dat moment ofzo)?
Oké voortbordurend op het bovenstaande, hebben jullie je wel eens anders voorgedaan op een forum? Ik bedoel niet met overlijden faken enzo, maar ik zit bijvoorbeeld wel op een amerikaans forum voor fundamentele christenen, en dan doe ik ook gewoon alsof ik ook een huisvrouw ben met een boel kinderen en in de VS woon. Gewoon omdat ik het grappig vind om te lezen, en je wordt gebannen als je er niet thuis hoort.
- Ja, ik heb mij ook wel eens anders voor gedaan
- Nee, je bent gestoort, wie doet nou zo iets?!
0 stemmers
Niet op een forum denk ik, wel vroeger in de chatbox als 13-jarige nerd: ‘ik ben samantha van 19 met een DD cup ’
Gewoon nee
Ben ik de enige die met dit warme weer geen zin heeft in (avond) eten?
- Ja, je bent de enige.
- Nee, ik heb hier ook last van.
0 stemmers
Doe ik niet maar love jouw verhaal wel echt haha, heerlijk
Ik kan me nog heel goed herinneren dat er op het EGF een ernstig zieke vrouw actief was. Volgens mij had ze kanker en heeft z nog wel de overstap naar dit forum meegemaakt en toen later is er hier door mods gedeeld dat ze is overleden.
Ja op gosupermodel vroeger! Mijn moeder was panisch en wilde niet dat ik met mijn naam op internet zou staan (ik was 11) dus noemde mezelf Kristel en was 13 jaar. Mijn moeder ging in de avond ook kijken op mijn account of er geen creeps in de buurt zaten en had zelfs een keer contact opgenomen met de administrator omdat ze iets niet vertrouwde Het was dus niet geheel vrijwillig. Verder op latere leeftijd niet meer hoor.