Hee ja wij ook, gezonde soep als voorgerecht en dan pannenkoeken na.
Oh Yay boontjes erbij is wel kut.
āOnzeā snackbar was van Grieken en die hadden dan zelfgemaakte salades te koop met de lekkerste feta ooit erop, soms bestelde ik alleen de salade en 2 snacks ipv patatt omdat het zo lekker was.
Ik vind chips icm worteltjes en hummus dan wel weer heel lekker
Ben ik de enige die zich wel eens afvraagt waar sommige forummers de tijd vandaan halen?
(Ik doe dit dus, bijv net na het lezen van een discussie in het stel je persoonlijke vraag topic waar een forummer met kind er prat op gaat dat ze 5 dagen werkt en toevallig ook een van de actiefste forummers is
). Ik heb helemaal niet veel hobbies enzo en toch lukt het mij niet om alle topics te lezen/bijhouden die ik graag zou willen.
- Ja je bent de enige, ik bemoei niet
- Vraag ik me ook soms af!
0 stemmers
Voor mij geldt wel dat ik forum als me-time tussen de drukte door. Dus na werk, kids naar bed brengen/in bed etc. Of sochtends bij de koffie, in de treinā¦
Eigenlijk vind ik het vrij erg want je kunt blijven lezen/scrollen, dus vaak blijf ik langer hangen dan nodig en voelt het daarna als verloren tijd die ik ook nuttiger had kunnen besteden. Aan de andere kant, zonder forum blijf ik wss onnodig lang op insta, nos.nl, funda etc hangen en hier steek je vaak nog wel wat op van de actualiteit (al dan niet boulevard
). Maar ik lees dus zelden meer een boek bv en daar baal ik wel echt van
Ik wil juist dat er meer gepost wordt want af en toe blijf ik maar verversen om iets te kunnen lezenš maar ik heb idd geen leven
Ben ik de enige die eigenlijk 50% van mijn pizza met topping eet en bij de rest de topping er af schraapt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Eet je dat beleg dan wel op of eet je enkel de kale bodem?
Kan je voortaan beter zoān kale pizza kopen die je zelf zou moeten beleggen.
Ik eet de halve pizza gewoon ānormaalā en daarna alleen de bodem. En nee, het lekkerste is dat alle smaken van de topping dan een beetje in die bodem zijn getrokken. Maargoed ik doe het zelfs bij de simpelste pizzaās hoor! Heeeerlijk
Is dat wel gezond? Misschien is het niet zoān vaderkind
Bij mij andersom: ik kom er steeds achter dat ik in mān tas nog een mondkapje heb zitten (en dan vergeet ik m er ook uit te halen want boeiend) er had gister voor het eerst weer een andere jas aan en in die jaszak zat ook een mondkapje ![]()
ja letterlijk iedere keer als ik die verdomde poortjes van de appie inloop, echt irritant
Sinds een tijdje draag ik wel eens wijde broeken (oma gaat met haar tijd mee hoor).
Hiervoor droeg ik altijd redelijk strakke broeken (of een panty), en nu loop ik tegen het probleem aan dat bij naar de wc gaan mijn broek ineens niet meer rond mijn enkels blijft zitten maar op de grond komt
vooral problematisch in vieze openbare toiletten.
- Je bent de enige, ik heb hier geen last van
- Ik heb dit ook!
0 stemmers
Ik heb niet alleen problemen op de wc met die wijde broeken maar ook als ik ga fietsen. Had laatst een lichte broek naar werk aangetrokken en toen ik afstapte was de onderkant van de broekspijp helemaal zwart van mijn ketting
nu gebruik ik maar haar elastiekjes om de broek wat smaller te maken aan de onderkant tijdens het fietsen
@Hectometer nee dat gaat helaas niet omdat het hele gladde, soepele stof is, glijdt gewoon weg. Ik probeer ze wel met de hand omhoog te houden maar met wisselend succes ![]()
@Wortel hier heb je ook speciale klemmen voor die verkocht worden in fietsenwinkels! Niet dat die per se beter werken denk ik.
Niet terwijl ik loop, maar terwijl ik zit haha
Ik ben 1.56 en ik snap de moeilijkheid niet helemaal, mijn knieƫn zitten gewoon waar je ze zou verwachten ![]()
Ben ik de enige die met een pittige verkoudheid ook pijn aan de bovenkaken en tanden krijgt?
- Je bent niet de enige, dit heb ik ook
- Je bent wel de enige, dit is niet normaal
0 stemmers
Dat zijn je holtes die dan verstopt zijn
Komt omdat je holtes tegen je bovenkaak aanliggen. Bij de ene ligt dit dichter bij elkaar dan bij de ander
Ja ugh zo voelt het ook idd, alleen vriendinnen herkennen dit helemaal niet dus begon even aan mezelf te twijfelen ![]()