Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die meer geniet van ongezond eten als ik er iets gezonds bij/naast eet? Bijvoorbeeld een bakje fruit/snackgroenten naast een bakje chips of een salade bij de friet. Ik vind dat soort combi’s zo lekker om te eten en geniet dan ook echt meer van beiden.

• Je bent de enige
  • Dit heb ik ook

0 stemmers

2 likes

Ik weet niet of ik dit mee heb gekregen van m’n ouders maar zij maakten ook overal groenten bij, over de gewoonte aanleren om eerst een hartige boterham te eten enn dan een zoete. Dus nu heb ik hetzelfde als jou!

2 likes

Dit was denk ik in 90% van de huishoudens de standaardopvoeding :stuck_out_tongue:

9 likes

Maar ik bedoel dat ik dat heb vastgehouden, dat gezonde met ongezonde

3 likes

alleen is een hartige boterham niet per se gezonder dan een zoete boterham

32 likes

Oh nee, ik geniet er dan juist minder van! Dan gingen we vroeger friet halen maar moesten we er wel boontjes bij eten :rage:. Ik wil gewoon volledig kunnen genieten van mijn ongezonde eten!

46 likes

Dit!!! Ga WEG met je sla bij m’n patatfriet. Ik wil er enkel kroketten en mayo bij

9 likes

Dit ook echt ja en wij moesten bij onze pannenkoeken altijd een kom soep eten, zodat we nog groenten binnenkregen :roll_eyes:

3 likes

Hee ja wij ook, gezonde soep als voorgerecht en dan pannenkoeken na.

3 likes

Oh Yay boontjes erbij is wel kut.

‘Onze’ snackbar was van Grieken en die hadden dan zelfgemaakte salades te koop met de lekkerste feta ooit erop, soms bestelde ik alleen de salade en 2 snacks ipv patatt omdat het zo lekker was.

8 likes

Ik vind chips icm worteltjes en hummus dan wel weer heel lekker

4 likes

Ben ik de enige die zich wel eens afvraagt waar sommige forummers de tijd vandaan halen?

(Ik doe dit dus, bijv net na het lezen van een discussie in het stel je persoonlijke vraag topic waar een forummer met kind er prat op gaat dat ze 5 dagen werkt en toevallig ook een van de actiefste forummers is :joy:). Ik heb helemaal niet veel hobbies enzo en toch lukt het mij niet om alle topics te lezen/bijhouden die ik graag zou willen.

• Ja je bent de enige, ik bemoei niet
  • Vraag ik me ook soms af!

0 stemmers

2 likes

Voor mij geldt wel dat ik forum als me-time tussen de drukte door. Dus na werk, kids naar bed brengen/in bed etc. Of sochtends bij de koffie, in de trein…

Eigenlijk vind ik het vrij erg want je kunt blijven lezen/scrollen, dus vaak blijf ik langer hangen dan nodig en voelt het daarna als verloren tijd die ik ook nuttiger had kunnen besteden. Aan de andere kant, zonder forum blijf ik wss onnodig lang op insta, nos.nl, funda etc hangen en hier steek je vaak nog wel wat op van de actualiteit (al dan niet boulevard :wink:). Maar ik lees dus zelden meer een boek bv en daar baal ik wel echt van

4 likes

Ik wil juist dat er meer gepost wordt want af en toe blijf ik maar verversen om iets te kunnen lezen😂 maar ik heb idd geen leven

17 likes

Ben ik de enige die eigenlijk 50% van mijn pizza met topping eet en bij de rest de topping er af schraapt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Eet je dat beleg dan wel op of eet je enkel de kale bodem?
Kan je voortaan beter zo’n kale pizza kopen die je zelf zou moeten beleggen.

3 likes

Ik eet de halve pizza gewoon ‘normaal’ en daarna alleen de bodem. En nee, het lekkerste is dat alle smaken van de topping dan een beetje in die bodem zijn getrokken. Maargoed ik doe het zelfs bij de simpelste pizza’s hoor! Heeeerlijk

2 likes

Is dat wel gezond? Misschien is het niet zo’n vaderkind

3 likes

Bij mij andersom: ik kom er steeds achter dat ik in m’n tas nog een mondkapje heb zitten (en dan vergeet ik m er ook uit te halen want boeiend) er had gister voor het eerst weer een andere jas aan en in die jaszak zat ook een mondkapje :smile:

4 likes

ja letterlijk iedere keer als ik die verdomde poortjes van de appie inloop, echt irritant

1 like