Oud collega had het altijd over zijn kameraden. En met de kameraden op stap.
Zo’n vriendengroep van man 20. Zo’n irritant woord.
Aw ja dat vind ik dan ook wel weer schattig
Het is dus de onderkant van zo een piramide drop van venco
Ik krijg ook automatisch gelijk: Hand in hand kameraden, hand in hand voor Feyenoord één
in mijn hoofd als ik het woord “kameraden” zie staan.
Nou het lijkt eerder op een dropje dat al 600 jaar ín een piramide heeft gelegen
Ik heb vooral een heel duidelijke associatie bij mannen die het over hun kameraden hebben.
Ik vind dit juist echt lekker om naar te kijken.
Ben ik daar de enige in?
- Ja
- Nee
0 stemmers
haha ik vind het ook wel fascinerend om naar te kijken
Nee dat is soms echt om te janken
vooral zo’n boom waar een specht allemaal eikels in heeft gestopt. Zo smerig.
Met zo’n enge hand met gaatjes
Ik ben van mening dat dit is ontstaan door de hype. Anders had nooit iemand er over nagedacht ![]()
… hier het oververmoeide kind van Mark Rutte en Wopke Hoekstra in ziet?
- Ja, bent echt de enige
- Nee ik zie het ook!
0 stemmers
Dat moest ik even googelen.
![]()
Ben ik de enige die kleine pillen zoals de anticonceptiepil zonder drinken doorslikt?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik doe dat ook
0 stemmers
In films en series zie je ze vaak zonder water en met een knikje naar achteren een pil doorslikken. Ik googlede net even of ik een plaatje kon vinden en dan vind je op fora en Twitter: “Why do Americans swallow pills without water??”
Edit: Haha en sommige antwoorden: “I can swallow up to 4 pills at once without water“. Good for you!
Zoals vergeten rabarber die al heel lang ligt ![]()
Haha ik wilde dit net commenten, ik slik ook grote pillen zonder water door en soms inderdaad echt 3 of 4 tegelijk ![]()
Ik ben soms gewoon te lui om water te pakken.
Zich helemaal dood irriteert als je de tv op bijvoorbeeld npo 1 hebt staan en verder gaat met je dag maar dan de tv aan laat staan als achtergrondgeluid terwijl je dus iets doet en dan de tv precies op zo’n loop is dat ze het journaal na elkaar blijven uitzenden en je al 38 keer het nieuws van 8 uur sochtends hebt gehoord en toch te lui bent om de zender te veranderen?
- Ja wow dit ben ik
- Nee wow wie is dit
- Dit is een super specifiek scenario dat ik niet direct herken maar ik denk an sich wel dat ik dit zou kunnen zijn in potentie.
0 stemmers
Mijn vader ![]()
Heb jij ook dat als je een extreem ongemakkelijk of dom moment van jezelf herinnert echt even hardop moet vocaliseren om dat weer kwijt te raken? Ik betrapte me net zelf weer erop dat ik ergens aan moest denken en heel hard AHGGGH uitriep en besefte me even hoe idioot dit geleken moet hebben als iemand me had gezien (ben wel alleen thuis voor context btw, als ik dit in de trein heb ofzo moet ik meestal wel even heel hard rillen of met mn hoofd schudden alsnog) ??
- Ja ik heb dit nou ook altijd
- Ja maar wel echt alleen als het HEEL ERG ongemakkelijk was
- Nee ik own mijn ongemakkelijkheid gewoon in stilte
- Gewoon nee
*Anders???
0 stemmers
Oeps haha ik heb de poll opgefokt toen ik hem van anoniem afzette, oh well