Ik vind dat ook raar klinken, ook al schijnt het wel te mogen. Het klinkt helemaal raar als je de regels van bijvoeglijke naamwoorden zou gaan toepassen. Je zegt toch niet ‘Het is een leuk blog.’ Je zegt ‘Het is een leuke blog’.
M’n dochter vond net dit dropje en ik krijg echt de kriebels daarvan. Net zoals plaatjes van hersenen of koraal. Zijn er meerdere mensen die dit hebben of ben ik raar
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik kan hier ook niet te lang naar kijken
0 stemmers
Ja, nasty toch. Ik heb gelijk de andere dropjes bekeken maar die zagen er gelukkig niet zo uit.
Ik snap vooral niet hoe dit een dropje kan zijn haha
Hoe is dit geen schimmel
Of maden
Een uitgekauwd tot fossiel geworden dropje met schimmel
“Kameraad” echt een stom woord vindt
- Nee vind ik ook
- Ja je bent de enige
0 stemmers
Oud collega had het altijd over zijn kameraden. En met de kameraden op stap.
Zo’n vriendengroep van man 20. Zo’n irritant woord.
Aw ja dat vind ik dan ook wel weer schattig
Het is dus de onderkant van zo een piramide drop van venco
Ik krijg ook automatisch gelijk: Hand in hand kameraden, hand in hand voor Feyenoord één in mijn hoofd als ik het woord “kameraden” zie staan.
Nou het lijkt eerder op een dropje dat al 600 jaar ín een piramide heeft gelegen
Ik heb vooral een heel duidelijke associatie bij mannen die het over hun kameraden hebben.
Ik vind dit juist echt lekker om naar te kijken.
Ben ik daar de enige in?
- Ja
- Nee
0 stemmers
haha ik vind het ook wel fascinerend om naar te kijken
Nee dat is soms echt om te janken vooral zo’n boom waar een specht allemaal eikels in heeft gestopt. Zo smerig.
Met zo’n enge hand met gaatjes
Ik ben van mening dat dit is ontstaan door de hype. Anders had nooit iemand er over nagedacht