Niet met een pyjama, maar wel met sokken. Vind ik die ineens naast mijn bed.
Ja heerlijk! Ik bestel zelfs op het terras cola, thee en een glas water. Er gaat niets boven je drinken afwisselen en keuze hebben!
Ben ik de enige die scheenbeschermers vind ruiken naar een hamsterkooi? Dan bedoel ik wel vieze gedragen scheenbeschermers, die hebben echt zoân typische geur en ik associeer dat met hamsters haha.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan me de laatste keer dat ik een scheenbeschermer van dichtbij heb gezien niet eens herinneren ![]()
Ik krijg wel meteen de geur in mân neus van het hok op de middelbareschool waar alle buiten gym artikelen werden opgeslagen. Echt walgelijk. Van die ranzige softbal handschoenen en dergelijke.
Ik ben erg in de war door deze poll haha. Is het âjaâ je bent de enige, of âjaâ ik herken wat je zegt
Ah zo goor was dat
! Van die bokshandschoenen en dan bleef de geur de hele dag nog aan je handen.
Ja je bent de enige
Ugh de ellende als je de laatste twee uur gym had en het was een warme dag. Moest je zoân smerige handschoen aan die al heel de dag was gebruikt en helemaal klam was vanbinnen
.
Ja!!! Mijn man handbalt (niet eens in de regenđ) en hoe vaak ik denk dat een van onze katten heeft lopen pissen⊠Maar nee dan zijn het zijn braces / schoenen / sportkleding.
Ben ik de enige die dingen in aardbeiensmaak totaal niet naar aardbeien vind smaken? Dus bijvoorbeeld snoepjes of ijs of vla.
- Ja je bent de enige, aardbeiensmaak smaakt wel naar aardbei
- Nee, vind ik ook, aardbeiensmaak smaakt niet naar aardbei
0 stemmers
âAardbeiensmaakâ is zooooooo goor heeft echt helemaal niks met aardbeien van doen.
Haha ja ik snap ook niet dat dat zoân populaire/standaard smaak is voor dingen, ik denk altijd dat mensen het vooral leuk vinden omdat het roze is ![]()
Ja âsmaakt naarâ kers, framboos, perzik vind ik ook allemaal vies nu ik erbij nadenk vind ik chemische fruitsmaken dus vies. Maar aardbei is wel de ergste.
Ja dat klopt wel inderdaad, maar om de een of andere reden vind ik aardbei het ergst/minst accuraat. Misschien ook gewoon omdat dat vaak de standaard smaak is en je die het meeste ziet.
Maar de allerergste scam in deze âsmaakt naarâ categorie vond ik die kwijlbitjes van de tandarts die je als kind kreeg. Zat je daar een kwartier ofzo met zoân kwijlgebit vol slijm in je bakkes dat naar âappel, aardbei of colaâ moest smaken. Nou echt niet. Appel/aardbei/cola die een week lang in het riool gemarineerd is en daarna overgoten met een fles chloor zul je bedoelen! Jeugdtrauma.
Jaaaa bah, daar ben ik 1 keer ingetrapt: we hebben nu ook kersensmaak voor het fluor bitje
aldus de tandartsassistente.
De keer erna weer gewoon voor standaard mint smaak gegaan, dat vond ik al erg genoeg.
Brrrr ik moest er altijd zo van kokhalzen ![]()
Ik krijg echt tintelingen in mijn mond nu en speekselaanmaak door het woord âfluorideâ
Appel smaak zorgde bij mij voor een andere vloeistof in het bekertje dan water
vind het nog steeds niet lekker, haha
Als kind heb ik ooit (i.v.m. narcose) een beademingsmasker gehad met aardbeismaak. Was in een fancy wintersportziekenhuis in Zwitserland. Mijn knuffelkonijn kreeg een beademingsmasker met colasmaak. Ze hadden daar ook pleisters die je huid verdoofden voor het inbrengen van de infuusnaald. 10/10 would recommend.