Dat moest ik even googelen.
Ben ik de enige die kleine pillen zoals de anticonceptiepil zonder drinken doorslikt?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik doe dat ook
0 stemmers
In films en series zie je ze vaak zonder water en met een knikje naar achteren een pil doorslikken. Ik googlede net even of ik een plaatje kon vinden en dan vind je op fora en Twitter: âWhy do Americans swallow pills without water??â
Edit: Haha en sommige antwoorden: âI can swallow up to 4 pills at once without waterâ. Good for you!
Zoals vergeten rabarber die al heel lang ligt
Haha ik wilde dit net commenten, ik slik ook grote pillen zonder water door en soms inderdaad echt 3 of 4 tegelijk
Ik ben soms gewoon te lui om water te pakken.
Zich helemaal dood irriteert als je de tv op bijvoorbeeld npo 1 hebt staan en verder gaat met je dag maar dan de tv aan laat staan als achtergrondgeluid terwijl je dus iets doet en dan de tv precies op zoân loop is dat ze het journaal na elkaar blijven uitzenden en je al 38 keer het nieuws van 8 uur sochtends hebt gehoord en toch te lui bent om de zender te veranderen?
- Ja wow dit ben ik
- Nee wow wie is dit
- Dit is een super specifiek scenario dat ik niet direct herken maar ik denk an sich wel dat ik dit zou kunnen zijn in potentie.
0 stemmers
Mijn vader
Heb jij ook dat als je een extreem ongemakkelijk of dom moment van jezelf herinnert echt even hardop moet vocaliseren om dat weer kwijt te raken? Ik betrapte me net zelf weer erop dat ik ergens aan moest denken en heel hard AHGGGH uitriep en besefte me even hoe idioot dit geleken moet hebben als iemand me had gezien (ben wel alleen thuis voor context btw, als ik dit in de trein heb ofzo moet ik meestal wel even heel hard rillen of met mn hoofd schudden alsnog) ??
- Ja ik heb dit nou ook altijd
- Ja maar wel echt alleen als het HEEL ERG ongemakkelijk was
- Nee ik own mijn ongemakkelijkheid gewoon in stilte
- Gewoon nee
*Anders???
0 stemmers
Oeps haha ik heb de poll opgefokt toen ik hem van anoniem afzette, oh well
Hahaha love it
Nee ik kan dit tot dusver ook beperken tot de momenten dat ik alleen ben, maar ik vrees voor het moment dat dit een keer tot openbaring komt
Kun je nagaan hoeveel super weirde dingen en tics de mensen om je heen wss ook doen en hebben als ze alleen zijn
Niet vocaliseren, wel knipperen en de gedachte eraan daarmee wegduwen. En met mân hoofd schudden idd
Die het aan niesen kan merken dat ik over ga geven?
- Ja, je bent de enige. Ik herken het niet.
- Nee, je bent niet de enige. Ik herken het.
0 stemmers
Dit zou wel eens een kanshebber kunnen zijnâŠ!
Haha het is voor mij zo onlosmakelijk met elkaar verbonden⊠als ik wakker word weet ik al gelijk dat ik die dag moet gaan omdat ik mij misselijk voel of buikpijn heb. en dan is het wachten tot ik twee keer nies en dan kan ik vast naar de wc lopen. Ik denk zelf dat het komt omdat je slijmvliezen in je mond ook slijm produceren om je gebit te beschermen dat het bij mij op mân neus slaat.
Wat bijzonder, echt nog nooit van gehoord. Maar er is vast een logische verklaring voor.
Ik zeg dan altijd âhoooowâ als ik alleen ben. En als mân vriend erbij is dan kan ik me niet meer inhouden en wordt het âhooow schatâ en dan kijkt hij elke keer van ??? en dan zeg ik sorry had weer een ongemakkelijke herinnering. Hij denk echt dat ik niet helemaal 100 ben volgens mij.
Heb er ook echt geen controle over kan me bij andere mensen wel inhouden gelukkig.
Ben ik de enige die wel eens twijfelt of t heeeeeel licht miezert buiten of dat ik gewoon een pixelruis zie met mijn ogen??
- Nee, dit herken ik
- Ja, Je bent de enige
- Wat
0 stemmers
Ben ik de enige dat als ik iemand ontmoet, ik altijd direct zijn of haar naam vergeet? Ik vind het altijd mega ongemakkelijk waardoor ik het dus niet opnieuw ga vragen. Zo heb ik nu dus al bijna een half jaar hele leuke buren en ik heb gewoon geen idee wat hun namen zijn
- Ja je bent de enige
- Nee heb ik ook!
0 stemmers
Vandaag de herhaalprik gehaald. Ik vind het echt mooi om rijen vol met de meest uiteenlopende mensen te zien, die daar allemaal komen met ongeveer hetzelfde doel (beschermen van zichzelf, hun naasten, de volksgezondheid) en al het personeel dat het proces in goede banen leidt.
Nu vroeg ik mij af: ben ik de enige die een warm gevoel krijgt vanbinnen bij het halen van een (corona) vaccinatie?
- Ja je bent de enige
- Nee dit heb ik ook
0 stemmers
Ik ga hem niet meer zetten, maar herken het gevoel wel van vorig jaar. Saamhorigheid ofzo