Nee, vooral de eerste keer wilde ik huilen haha. Maar ook deze keer weer. Al stond er ook een vent achter me die ongeveer in mijn nek hijgde en zijn mondkapje onder z’n neus had.
Nee - en ik heb dit op het stembureau ook altijd
Ik had de eerste keer ook tranen in m’n ogen door de emotie en voelde me toen zooo labiel haha. Ik huil misschien 5 keer per jaar dus het was nogal wat.
@Geranium ja bij het stemmen heb ik dit ook!
bij nieuwe patta’s gaat er altijd iemand op m’n poten staan! Wtf???
Jaaa, stemmen! Dan krijg ik altijd helemaal zo’n gevoel van saamhorigheid! kijk ons eens gebruik maken van ons stemrecht! democratie!
Word ik helemaal blij van. En idd ook bij de coronavaccinaties, moest voor m’n eerste 3 kwartier reizen maar zat helemaal glunderend in de bus
Ik haal op werk vaak thee en koffie en mensen vinden dat altijd raar dus leuk dat jij vier drankjes haalt!
De schok zou te groot zijn, dit kan tot fatale ongelukken leiden.
Ben ik de enige die regelmatig wakker wordt zonder pyama terwijl je die wel had aangetrokken? Dus dat je in je slaap je pyama uit trekt? Ik heb dat dus wel vaker en kan me dan ook echt niet herinneren dat ik hem uit heb getrokken.
- Ja je bent de enige
- Nee heb ik ook
0 stemmers
Niet met een pyjama, maar wel met sokken. Vind ik die ineens naast mijn bed.
Ja heerlijk! Ik bestel zelfs op het terras cola, thee en een glas water. Er gaat niets boven je drinken afwisselen en keuze hebben!
Ben ik de enige die scheenbeschermers vind ruiken naar een hamsterkooi? Dan bedoel ik wel vieze gedragen scheenbeschermers, die hebben echt zo’n typische geur en ik associeer dat met hamsters haha.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan me de laatste keer dat ik een scheenbeschermer van dichtbij heb gezien niet eens herinneren
Ik krijg wel meteen de geur in m’n neus van het hok op de middelbareschool waar alle buiten gym artikelen werden opgeslagen. Echt walgelijk. Van die ranzige softbal handschoenen en dergelijke.
Ik ben erg in de war door deze poll haha. Is het “ja” je bent de enige, of “ja” ik herken wat je zegt
Ah zo goor was dat ! Van die bokshandschoenen en dan bleef de geur de hele dag nog aan je handen.
Ja je bent de enige
Ugh de ellende als je de laatste twee uur gym had en het was een warme dag. Moest je zo’n smerige handschoen aan die al heel de dag was gebruikt en helemaal klam was vanbinnen .
Ja!!! Mijn man handbalt (niet eens in de regen😂) en hoe vaak ik denk dat een van onze katten heeft lopen pissen… Maar nee dan zijn het zijn braces / schoenen / sportkleding.
Ben ik de enige die dingen in aardbeiensmaak totaal niet naar aardbeien vind smaken? Dus bijvoorbeeld snoepjes of ijs of vla.
- Ja je bent de enige, aardbeiensmaak smaakt wel naar aardbei
- Nee, vind ik ook, aardbeiensmaak smaakt niet naar aardbei
0 stemmers
“Aardbeiensmaak” is zooooooo goor heeft echt helemaal niks met aardbeien van doen.