Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die af en toe graag een boterham met pure chocoladehagelslag en kaas eet?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat doe ik ook

0 stemmers

1 like

Zoooo lekker!! Maar ik eet het liefst mix hagelslag met kaas

1 like

Technisch gezien ben ik wel een keer met een eerste date over het naaktstrand gelopen. :thinking:

3 likes

Ha ha! Met of zonder kleding?

(Staat niet in de vraagstelling maar oké)

Met, daarom voelde ik me ook niet aangesproken!

Volgende keer zonder! :sunglasses:

(Gewoon doen alsof je niet wist dat je op het naaktstrand zou belanden als je maar lang genoeg doorliep, en dan nonchalant zeggen: ‘Ja, nu moeten wij ook wel uit de kleren hè…’ en nog voor hij/zij kan reageren je broek of rok naar beneden trekken.)

Ik profiteer als een parasiet mee op mijn broers account. Ook met Netflix trouwens.

Heb je dat ook wel eens dat je ergens iets neerlegt. Op een gevaarlijke plek waarbij je bij jezelf denkt ‘dit is eigenlijk niet zo handig en het gaat vast vallen/ ga ik omstoten’ maar toch laat liggen en het daarna (soms) ook effectief valt?

• Ja, dit doe ik ook wel eens #livingontheedge
  • Nee, dit doe ik niet. Geen risico’s voor mij!

0 stemmers

Verander gewoon het wachtwoord en geef het pas aan je pa als-ie betaalt? :stuck_out_tongue: Simpel opgelost lijkt me.

2 likes

Ben ik de enige die in haar hoofd een heel visueel plaatje kan bedenken over hoe een kind is verwekt als een vrouw vertelt dat ze zwanger is?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit doe ik ook

0 stemmers

Uiteindelijk vermindert het wel maar in het begin denk ik de hele tijd “oh help, ze hebben seks gehad”.

6 likes

Hier was dat ook zo, tot ze gingen klagen dat we niet met zn allen tegelijk konden kijken. Nu heb ik het account geüpgrade en nu betalen ze allemaal 1/3 deel! Ze hebben een jaar vooruit betaald :joy:

Ik stuur gewoon 1x per jaar iedereen een tikkie en als ze niet betalen stuur ik er nog een en als ze dan nog niet betalen verander ik het wachtwoord.

5 likes

Nee is ook niet eerlijk, maarja dat is dan je vaders schuld dus dan moet hij maar gewoon betalen. Wat zegt hij als je het ter sprake brengt?

Nou walgelijk is een groot woord maar ben er niet dol op nee.

2 likes

Ik vind de radio niet boeiend om naar te luisteren, wil gewoon mijn eigen muziekkeuze en zonder gepraat of reclames tussendoor. Dus vandaar dat ik spotify heel chill vind.

En je kunt er veel nieuw uitgekomen albums beluisteren aangezien bijna niemand meer CD’s koopt/verkoopt.

1 like

Het gezelliger vindt om tv te kijken of radio te luisteren dan te netflixen of spotify te luisteren? Terwijl Netflix en Spotify veel chiller is in die zin dat je dan natuurlijk zelf kan bepalen wat je kijkt. Dus ik zit weleens stomme tv programma’s te kijken ipv m’n favoriete serie omdat ik tv kijken gezelliger vind haha.

Voel me dan altijd wat meer ‘verbonden’ met de buitenwereld ofzo, door de reclames en dat het lijkt alsof er tegen je gepraat wordt denk ik?

• Nee dat vind ik ook
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

Er zijn echt superveel soorten dus ik vind zo’n poll altijd vet moeilijk om op te stemmen.

1 like

Ik vind radio in de auto heel gezellig

2 likes

Ben ik de enige die al mijn huisdieren van stemmen en persoonlijkheden voorzie?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, mijn dieren hebben ook een door mij verzonnen stem en karakter!
  • ik heb geen huisdier

0 stemmers

Ik praat dus vaak als zijnde de hond of kat tegen anderen en heb inmiddels een hele persoonlijkheid voor de dieren gemaakt. Mijn hond scheld heel veel, en mijn kat heeft een heel raar accent, verzint eigen liedjes en vind niks oké

5 likes