Er zijn echt superveel soorten dus ik vind zo’n poll altijd vet moeilijk om op te stemmen.
Ik vind radio in de auto heel gezellig
Ben ik de enige die al mijn huisdieren van stemmen en persoonlijkheden voorzie?
- Ja, je bent de enige
- Nee, mijn dieren hebben ook een door mij verzonnen stem en karakter!
- ik heb geen huisdier
0 stemmers
Ik praat dus vaak als zijnde de hond of kat tegen anderen en heb inmiddels een hele persoonlijkheid voor de dieren gemaakt. Mijn hond scheld heel veel, en mijn kat heeft een heel raar accent, verzint eigen liedjes en vind niks oké
Ben ik de enige die lijdt aan keuzestress met Netflix en daarom soms liever de tv aan zet?
- Ja je bent de enige
- Nee dit heb ik ook
0 stemmers
Vroeger praatte ik altijd tegen mijn hond en mijn moeder gaf dan antwoord als de hond hahaha en andersom ook 
Ik vind mijn paard altijd een beetje een verwaand typetje. Een keer wilde ik haar bleekselderij voeren want dat is wat gezonder dan snoepjes, heb haar nog nooit vies en afkeurend zien kijken toen ik haar een tweede stengel wilde geven.
Mijn moeder en ik doen dit nog steeds 
Mijn moeder vind onze hond soms stil als ik niet als haar praat.
Bloedserieus tegen mij: " Flerken, wat is “naam hond” stil vandaag…? "
En dan pas minuten later doorhebben wat ze zelf zegt 
Hahaha echt vet leuk. Hele typetjes hadden wij ook altijd
super grappig. Ook wel grappig want mijn moeder is geen prater over serieuze dingen, maar via de hond ging dat een stuk makkelijker bedenk ik me nu hahaha
Laatst dus van het balkon af (7de verdieping) 
Ben ik de enige die kippenvel krijgt van niezen? Zelf moeten niezen bedoel ik dan, niet wanneer je iemand anders hoort of ziet niezen.
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit heb ik ook
0 stemmers
Als het een lekkere nies is wel
Kun je spotify ook delen?
Ben ik de enige die als ze s’nachts naar de wc gaat, even zichzelf bekijkt in de spiegel (wauww beutyyy) en dan denkt ‘het zou zo eng zijn als er nu iemand achter me zou staan!!!’
- Ja je bent de enige
- Nee dat denk ik ook
0 stemmers
Ik durf juist niet in de spiegel te kijken midden in de nacht.
Ben ik de enige die niet in de spiegel durft te kijken (en dus expres de andere kant op kijkt) als je in het donker een spiegel tegen komt bijv. als je naar de wc gaat s nachts?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik doe dat ook
0 stemmers
Volgens mij heeft mijn broer een family account.
Haha, hopelijk niet iets breekbaars?
Ben ik de enige die in bepaalde situaties soms op zoek gaat naar ‘een volwassene’ en dan ineens beseft dat ze zelf de volwassene in deze situatie is?[
- Nee, ik heb dat ook
- Even aan mijn moeder vragen
- Ja, je bent de enige
0 stemmers
Ik heb 2 cavia’s en ze hebben allebei echt een andere persoonlijkheid. De ene durft alles, loopt voorop, heeft altijd een attitude en is nergens bang voor, ze maakt nog net geen tjoerie, en de ander durft niet eens te springen, volgt de ander, is heel lief maar een beetje lomp. Dus de ene ‘praat’ zeg maar stoer en de ander heeft een hoog lief stemmetje
Ik doe dit nooit waar een ander bij is.
Ben ik de enige die het haat om van heel dichtbij te worden aangekeken, bang is dat de andere persoon zich heel erg gaat focussen op imperfecties als ongewenste haartjes, rimpeltjes of poriën?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit heb ik ook.
0 stemmers