Ben ik de enige die lijdt aan keuzestress met Netflix en daarom soms liever de tv aan zet?
- Ja je bent de enige
- Nee dit heb ik ook
0 stemmers
Ben ik de enige die lijdt aan keuzestress met Netflix en daarom soms liever de tv aan zet?
0 stemmers
Vroeger praatte ik altijd tegen mijn hond en mijn moeder gaf dan antwoord als de hond hahaha en andersom ook
Ik vind mijn paard altijd een beetje een verwaand typetje. Een keer wilde ik haar bleekselderij voeren want dat is wat gezonder dan snoepjes, heb haar nog nooit vies en afkeurend zien kijken toen ik haar een tweede stengel wilde geven.
Mijn moeder en ik doen dit nog steeds
Mijn moeder vind onze hond soms stil als ik niet als haar praat.
Bloedserieus tegen mij: " Flerken, wat is ânaam hondâ stil vandaagâŠ? "
En dan pas minuten later doorhebben wat ze zelf zegt
Hahaha echt vet leuk. Hele typetjes hadden wij ook altijd super grappig. Ook wel grappig want mijn moeder is geen prater over serieuze dingen, maar via de hond ging dat een stuk makkelijker bedenk ik me nu hahaha
Laatst dus van het balkon af (7de verdieping)
Ben ik de enige die kippenvel krijgt van niezen? Zelf moeten niezen bedoel ik dan, niet wanneer je iemand anders hoort of ziet niezen.
0 stemmers
Als het een lekkere nies is wel
Kun je spotify ook delen?
Ben ik de enige die als ze sânachts naar de wc gaat, even zichzelf bekijkt in de spiegel (wauww beutyyy) en dan denkt âhet zou zo eng zijn als er nu iemand achter me zou staan!!!â
0 stemmers
Ik durf juist niet in de spiegel te kijken midden in de nacht.
Ben ik de enige die niet in de spiegel durft te kijken (en dus expres de andere kant op kijkt) als je in het donker een spiegel tegen komt bijv. als je naar de wc gaat s nachts?
0 stemmers
Volgens mij heeft mijn broer een family account.
Haha, hopelijk niet iets breekbaars?
Ben ik de enige die in bepaalde situaties soms op zoek gaat naar âeen volwasseneâ en dan ineens beseft dat ze zelf de volwassene in deze situatie is?[
0 stemmers
Ik heb 2 caviaâs en ze hebben allebei echt een andere persoonlijkheid. De ene durft alles, loopt voorop, heeft altijd een attitude en is nergens bang voor, ze maakt nog net geen tjoerie, en de ander durft niet eens te springen, volgt de ander, is heel lief maar een beetje lomp. Dus de ene âpraatâ zeg maar stoer en de ander heeft een hoog lief stemmetje Ik doe dit nooit waar een ander bij is.
Ben ik de enige die het haat om van heel dichtbij te worden aangekeken, bang is dat de andere persoon zich heel erg gaat focussen op imperfecties als ongewenste haartjes, rimpeltjes of poriën?
0 stemmers
Alsof ik een level 3 volwassene ben en ik een meer volwassen volwassene nodig heb. Een level 35 volwassene.
haha een collega van mij had dat. Dat zij net arts was en bij een patiĂ«nt was geweest en had gevraagd of die nog vragen had. En die patiĂ«nt zei: ânee, ik wacht wel op de artsâ. En zij dacht: prima, zei die patiĂ«nt gedag en liep weg. En op de gang besefte ze DAT ZE ZELF DE ARTS WAS. En toen moest ze terug uitleggen dat zij de arts was dus dat de vragen aan haar gesteld konden worden. Haha zo ongemakkelijk.
Dit doe ik ook wel eens, dat ik tegen een klant zeg dat ik even met de leidinggevende ga overleggen, en me dan besef dat ik degene ben die de beslissingen maakt. Meestal ga ik dan even uit het zicht 2 minuutjes nadenken over wat ik het beste kan doen (of met een collega overleggen) en dan kom ik terug met âeen antwoord van degene die er over gaat.â (Technisch gezien niet onjuist)