Ben ik de enige die (Deel 1)

Maar designer zonnebrillen zijn geen Chanel tas hè. 400 euro zit buiten heel exclusieve modellen gewoon in de hogere marge. Daarvoor kan je merken als Bulgari, Chanel, Dior etc kopen. Daaronder zitten nog de Armani’s, Versace etc en daaronder weer Michael Kors, Ray Ban etc. Dus dit is wel topsegment voor dit item.

Groetjes, een overbodige zonnebrillenliefhebber (ook in december).

7 likes

Ik zal volgende keer wel duidelijk ik vind zetten.

Ik VIND het meevallen. Ik moet door mijn lichtgevoeligheid, vanwege autisme, bijna elke dag een zonnebril dragen. Dit doe ik meer dan mijn normale bril waar ik ook flink voor betaal.
Het geld haal ik er dus uit. Kan ik het nu kopen? Nee, maar ik vind het dus in verhouding meevallen voor een montuur wat redelijk tijdloos is.

Merken vind ik persoonlijk ook niet het belangrijkste, zeker niet in de brillenwereld. Daar is soms geen touw aan vast te knopen.

6 likes

O, ik vind het het ook waard hoor, zo bedoel ik het niet. Ik draag zonder autisme ook elke dag een zonnebril, dus dat staat er wat mij betreft los van. Meer dat ook een tijdloos model niet opeens 1000 euro is. Gewone bril is natuurlijk ook duur door de glazen.

Een design zonnebril is gewoon ultiem voorbeeld van middelmatige luxe, een van de wat meer betaalbare accessoires.

5 likes

Ik vind het vooral bijzonder dat mensen die bril willen zonder m zelf op hun hoofd te hebben gezet. Vind m ook heel mooi bij @d12baby maar ik heb het sterkte vermoeden dat ie 90% van de mensheid niet zo goed staat als haar, zeg maar. Je moet er net het hoofd voor hebben imo.

20 likes

Ik ben het met je eens, maar moet toegeven dat ik dat zelf ook altijd een beetje vergeet met items die anderen heel goed staan. Ik vergeet dan gewoon dat ik een heel ander hoofd/lichaam heb?:smiling_face_with_tear: Hetzelfde met die lipstick die tijdens Black Friday populair was, ik had hem al twee keer in mijn mandje gegooid door de swatch die iemand plaatste, voor ik me bedacht dat mijn lippen er heel anders uitzien (en dus die lipstick ook)

2 likes

Brrr wat een calvinistisch toontje

14 likes

Btw mijn bril van Hans Anders was 300 euro.

Edit: oja! Dat was met 100e korting :slightly_smiling_face:

7 likes

Mijn gewone bril was €65 oid (leve Charlie Temple), maar ik heb dan weer wel zonnebrillen van €250 :sweat_smile: Heb overigens nog nooit een zonnebril van meer dan €100 gekocht zonder eerst te passen.

En mijn lenzen zijn wel kneitertjeduur, maar draag mijn bril steeds regelmatiger, misschien toch ook maar eens in investeren…

2 likes

M’n moeder zei altijd ‘je krijgt het hoofd er niet bij hè?’ als ik bijvoorbeeld per se oorbellen/make-up/haarverf wilde omdat het heel mooi stond bij iemand die gewoon ook heel knap was.

43 likes

altijd weer een teleurstelling :cry:

5 likes

Hè ik snap het niet? Ik vind de bril super mooi en zou ‘m willen hebben maar ga hem natuurlijk eerst passen.

1 like

Het gaat om de snelheid en intensiteit waarmee dit artikel ineens zo gewild wordt verklaard.

3 likes

Ooooh ok

3 likes

Ik had niet verwacht dat een zonnebril zoveel discussie zou opleveren haha

In eerste instantie wilde ik die zonnebril niet eens, maar een hele andere, namelijk de ‘Aldo’ van Selima Optique, oftewel de zonnebril die Carolyn Bessette Kennedy altijd droeg (mijn stijlicoon!):

Maar die bril stond mij dus voor geen meter, haha. Uiteindelijk heb ik dus voor de ‘Manhattan’ gekozen omdat die beter bij mijn gezichtsvorm past. Dus ik zou 'm zeker eerst passen :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Ik wilde net op iemand reageren dat ALLES jou staat. :disguised_face:

3 likes

Haha lief thanks Fred :black_heart: maar nee joh

4 likes

Ben ik de enige die helemaal chill wordt van het geluid van de vaatwasser die aanstaat?

• Ja je bent de enige
  • Nee heb ik ook! Beste white noise ooit!

0 stemmers

5 likes

Ik hou ook echt heel erg van stilte, het meest van alles. Maar in een gehorig oud gebouw in het centrum van een stad is het eigenlijk nooit echt stil en dan houd ik echt ENORM van white noise.

3 likes

van white noise krijg ik kippenvel (niet het goede soort)
maar als ik ga dutten zet ik vaak zoiets aan:

dan kunnen je gedachten goed wegdrijven als je naar die liedjes luistert maar het is niet intrusive

9 likes

Als ik white noise hoor dan klinkt het vaak of er in de verte stemmen zijn/zingen/praten. Vind het altijd een beetje creepy haha dus kan er echt niet van ontspannen.

1 like