Ben ik de enige die (Deel 1)

M’n moeder zei altijd ‘je krijgt het hoofd er niet bij hè?’ als ik bijvoorbeeld per se oorbellen/make-up/haarverf wilde omdat het heel mooi stond bij iemand die gewoon ook heel knap was.

43 likes

altijd weer een teleurstelling :cry:

5 likes

Hè ik snap het niet? Ik vind de bril super mooi en zou ‘m willen hebben maar ga hem natuurlijk eerst passen.

1 like

Het gaat om de snelheid en intensiteit waarmee dit artikel ineens zo gewild wordt verklaard.

3 likes

Ooooh ok

3 likes

Ik had niet verwacht dat een zonnebril zoveel discussie zou opleveren haha

In eerste instantie wilde ik die zonnebril niet eens, maar een hele andere, namelijk de ‘Aldo’ van Selima Optique, oftewel de zonnebril die Carolyn Bessette Kennedy altijd droeg (mijn stijlicoon!):

Maar die bril stond mij dus voor geen meter, haha. Uiteindelijk heb ik dus voor de ‘Manhattan’ gekozen omdat die beter bij mijn gezichtsvorm past. Dus ik zou 'm zeker eerst passen :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Ik wilde net op iemand reageren dat ALLES jou staat. :disguised_face:

3 likes

Haha lief thanks Fred :black_heart: maar nee joh

4 likes

Ben ik de enige die helemaal chill wordt van het geluid van de vaatwasser die aanstaat?

• Ja je bent de enige
  • Nee heb ik ook! Beste white noise ooit!

0 stemmers

5 likes

Ik hou ook echt heel erg van stilte, het meest van alles. Maar in een gehorig oud gebouw in het centrum van een stad is het eigenlijk nooit echt stil en dan houd ik echt ENORM van white noise.

3 likes

van white noise krijg ik kippenvel (niet het goede soort)
maar als ik ga dutten zet ik vaak zoiets aan:

dan kunnen je gedachten goed wegdrijven als je naar die liedjes luistert maar het is niet intrusive

9 likes

Als ik white noise hoor dan klinkt het vaak of er in de verte stemmen zijn/zingen/praten. Vind het altijd een beetje creepy haha dus kan er echt niet van ontspannen.

1 like

Grrr ben ik de enige die altijd van alles kwijt is in mijn eigen huis? Ik ben recent verhuisd dus alles heeft een (nieuwe) vaste plek dus waar KAN HET NOU ZIJN. Heb ook het idee dat ik t pas nog random in m’n handen had en nu kan ik t nergens vinden???

• Ja, je bent de enige, waar heb jij t over
  • Neeeee ik heb dit ook altijd, om knetter gek van te worden

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die niet relaxed op het ijs kan staan?

• Je bent de enige, niks engs aan
  • Je bent niet de enige, ik ben ook een angsthaas

0 stemmers

Het kraken van het ijs, het idee dat je er doorheen zakt en dan in het ijskoude water ligt, brrr. Ik heb 10.000 doemscenario’s in m’n hoofd en bij elk geluidje schrik ik enorm.

Ben ik de enige die overdag nul pressure voelt om bepaalde taken te verrichten (denk aan dingen voor werk, of huishoudelijke taken, of dingen die geregeld moeten worden), maar dan in de nacht echt paniekerig kan wakkerliggen van het piekeren?

• ja, je bent de enige, dit heb ik noooooooit
  • nee, dit heb ik ook (vaak)
  • nee, dit heb ik ook (wel eens)

0 stemmers

1 like

Ligt jouw deurmat buiten voor de deur of binnen in de gang?

• Buiten
  • Binnen
  • Beide
  • Heb geen deurmat

0 stemmers

We hadden eerst beide maar hebben een waarschuwing gekregen van de verhuurder over de deurmat die we buiten in de hal (wonen in een appartement) hadden liggen. Brandgevaarlijk en hij moest direct weg.

2 likes

Ik kan echt de hele dag op de bank liggen stinken en om 23:30 ineens peper in m’n reet krijgen en de ramen gaan wassen of de wc poetsen met een tandenborstel.

20 likes

Je hebt toch iets zoals een droogloopmat en schoonveegmat? Ik heb het ook niet hoor maar ik dacht dat iemand hier ooit een keer vertelde dat het idee is dat je op een grove mat buiten schoonveegt en dan op je fijnere/zachtere mat binnen droogt…?

edit: gevonden hier

1 like

Ja dat heb ik, lag er al toen ik hier kwam wonen en vooral die rubberen mat buiten is wel handig voor zand enzo

2 likes