Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die het altijd een klein beetje spannend vind als iemand van marktplaats iets komt halen en ik alleen thuis ben? Ookal is het midden op de dag in mijn heel burgerlijke woonwijk

• Ja, je bent de enige, niet zo aanstellen
  • Nee, ik heb dit ook
  • Nee, ik heb dit ook en doe dit daarom dus ook niet

0 stemmers

2 likes

Hallo ik kom voor ā€˜het kastje’
En dan zo dat gesleep en de betaling en joe doeii veel plezier ermee

13 likes

Bij ons heeft echt iedereen er eentje voor de deur. En beneden in de hal voor de trap en op de eerste overloop (dus voor de eerste verdieping) liggen 2 grote van de huisbaas zelf

1 like

Hele grote verhuurder, en het staat blijkbaar in de huisregels. Niet in Nederland overigens. Ik vind het ook stom, vind een deurmat redelijk normaal en standaard.

2 likes

Ik vind het niet spannend als in eng maar wel ongemakkelijk & gedoe.

3 likes

Same here + ik doe het alleen als mijn man ook thuis is want stel er komt een seriemoordenaar…

2 likes

Dan zijn jullie allebei hardstikke dood.

7 likes

Ik vind marktplaats zo intens frustrerend dat ik al blij ben al er iemand op komt dagen om iets op te halen, ik heb geen plek in mn hoofd over om er bang van te worden.

9 likes

Oh ik vind dat echt doodeng. Een tijdje geleden zou iemand een horloge op komen halen en na een aantal keer berichten stuurde ik mijn adres. Toen ineens was het stil en heeft hij niet meer gereageerd. Ben dan echt angstig! :joy: Vorige week deed ik een poging twee met een jas en toen kreeg ik een heel dwingend berichtje van een vrouw dat ze hem gratis wilde en hem de dag erna zou ophalen. Ze wist ook precies waar ik woonde omdat de postcode zichtbaar was :smiling_face_with_tear:

Heb toen mijn hele marktplaats account verwijderd :joy: Ik ben te bang voor de wereld.

4 likes

Hahah ik heb ook een keer mijn marktplaats account verwijderd, omdat een man helemaal boos werd dat ik iets niet aan hem had verkocht. Echt zonde want was al jaren lid.
Ik geef ook pas mijn adres iemand zegt ik ga nu vertrekken, beetje schijnveiligheid maargoed.

1 like

tijdens het scrollen vaak per ongeluk likes uitdeelt maar dan wel terugscrollt om de ongelukjes ongedaan te maken?

30 likes

¤ Ik doe dat ook

11 likes

Ben ik de enige die d’r laptop of andere waardevolle spullen verstopt als ik op vakantie ga of nu met de feestdagen een hele dag van huis ben, zodat inbrekers het hopelijk niet snel kunnen vinden?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit doe ik ook

0 stemmers

2 likes

Mijn moeder doet dit, en ook op plekken waarvan ze het achteraf vergeet dus dan is ze bij terugkeer ook altijd heel lang weer ah zoeken

16 likes

Same, ik heb 2 maanden geleden pas weer een LV sjaal gevonden die ik had verborgen toen ik in mei op vakantie ging. (Een ander tasje duurde ook zeker 2 maanden).

3 likes

Voor de volgende keer een notitie ik je telefoon zetten met de verstopplek!

2 likes

Ben ik de enige die alleen basilicumplantjes koopt voor de sier en geur en niet om op te eten?

• Ja je bent de enige
  • Nee dat doe ik ook

0 stemmers

Ik koop dan wel de biologische van AH, die gaat maanden mee. Vind het zo lekker ruiken in m’n keuken :heart_eyes:maar pluk er bijna nooit iets van.

1 like

Maanden!? What’s your secret? Die dingen gaan altijd dood bij mij. Zelfs als hij op een schoteltje water staat en dus van onderen water krijgt (had ik een keer gelezen).

10 likes

Meteen verpotten als je hem gekocht hebt!

5 likes

Ja idd van onderen water en zoals @babushkhababy zegt meteen verpotten. En veel zonlicht maar dat is er nu niet veel natuurlijk. Dus maanden misschien wat overdreven nu in de winter :sweat_smile:ga het wel proberen.
En ik merk echt heel veel verschil in bio en niet-bio.

5 likes