Ben ik de enige die (Deel 1)

Hoewel ik soms ook m’n moeder als google gebruik, haha.

‘Maaaam, hoe lang moet ik de eieren koken?’
‘Maaaam, hoe heet dat kruimelspul ook al weer? Breadcrumbs maar dan Nederlands? Ik sta NU in de supermarkt’

(obv voorbeelden die ik echt gedaan heb. Dat fucking paneermeel TWEE KEER)

11 likes

Ja ik heb het ook redelijk extreem. Ben dan altijd geneigd weg te kijken of een stap achteruit te doen.

1 like

Hahaha dit doe ik ook zo vaak! Snel even bellen met een domme vraag: “Maaaam, hoe lang moet ik de aardappelen precies laten koken? Oh zo lang? Top dankje doeeeei!”

1 like

Ben ik de enige die soms een hele week (!) elke avond hetzelfde eet? (In mijn geval is dat pompoensoep, maar het kan ook chili con carne, pasta pesto of wat dan ook zijn). En het is ook niet dat je dan per se expres heel veel in één keer maakt voor een hele week, maar gewoon het meerdere keren per week dus maakt

• Nee, dat doe ik nooit
    • Ja, dat doe ik ook wel eens

0 stemmers

Ben ik de enige die het lekker vindt om augurkensap uit de pot te drinken?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit doe ik ook (mmmmjaaaam, wat stond hierboven? The sour life chose me?)

0 stemmers

1 like

In bepaalde zonlicht heb ik dit helemaal. Zelf weet ik dat je dan m’n “snor” ziet. In normaal licht is het prima, ik vind wat haartjes daar niet erg maar in bepaald licht ben ik altijd bang wat een ander ziet. Of reliëf van acne littekens. Die zie je ook vooral in bepaald licht en ben dan ook altijd onzeker. Zeker als het een prille date is dus je wel dichterbij zit dan normaal, maar je nog niet zo comfortabel bent dat je denkt dat hij alles wel gezien heeft.

2 likes

Ben ik de enige die dacht dat You say van Lauren Daigle een nieuwe hit van Adele was?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat dacht ik ook

0 stemmers

O god ik voel me echt een weirdo nu

kom kappertjes eten dan

2 likes

Euuuuh mn telefoon. Maar hij was nog heel!

Wauw deze past wel dingen waar je laat achterkwam. Vond het wel opvallend dat dit 1 van de weinige/het enige Adele-nummer was waar ik me niet aan stoor. Makes sense now :sweat_smile:

2 likes

altijd overdag ongesteld wordt? heb nog nooit gehad dat ik wakker werd en dacht ha kut, altijd in de loop van de dag

• ja, je bent de enige
  • nee, heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die dode fruitvliegjes proeft? Als ik een glas naar mijn mond breng waar er een in drijft ruik ik ze eigenlijk al, maar soms waag ik het erop en dan proef je ze heel goed.

• Nee, ik herken het lijksap van fruitvliegjes ook uit duizenden!
  • Ja, wtf? Dat heb ik nog nooit geproefd.

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die s’ nachts regelmatig een super beklemmend/ angstig gevoel krijg omdat ik me heel erg duidelijk realiseer dat ik op een dag dood ga/ben? .

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die elke keer als ze “ben ik de enige die” leest, wil roepen “JE BENT NOOIT DE ENIGE”

• Ja, je bent de enige
  • NEE JE BENT NOOIT DE ENIGE BITCH

0 stemmers

Twijfel of deze ook al 100 keer voorbij is gekomen maarja

2 likes

Ik doe dit soms weken achter elkaar zelfs

1 like

Niet alleen ‘s nachts helaas

4 likes

Niet een hartje voor dat ik het leuk vind, maar herkenning you know.

3 likes

Haha ja my hypochonder friend

4 likes

Zeer regelmatig zelfs, op ieder mogelijk dagdeel

:neutral_face:

1 like