Ben ik de enige die (Deel 1)

Heeft dit niet te maken met dat bijv. je adem een bepaalde geur kan krijgen door medicijn gebruikt. Wellicht dat je dit dus lieert aan ouderen / stervende mensen? Je verhaal doet mij denken aan iets wat ik dus herken als een soort medicijnen geur.

Edit: Slechte adem door medicijnen? | 5 Tips! | Slechte adem? | 10 Tips tegen uit de mond stinken!

2 likes

Ik ben ontroerd door de hoeveelheid reacties hierop :sweat_smile:

Maar ze rook niet uit haar mond, het was echt een geur om haar heen.
En ik heb er wel eens aan gedacht dat die duizeligheid bij mij het misschien een soort bijeffect van een medicijn van haar zou kunnen zijn, maar ik kan me ook niet voorstellen dat dat dan niet breder bekend zou zijn?

En die doodsgeur komt niet door medicijnen weet ik vrij zeker, dat is echt een lichaamsgeur ook. Gewoon hoe oudheid ruikt.

4 likes

Daarom stond er ook bijv. :wink: je lichaamsgeur kan ook aanpassen door medicijnen.

2 likes

Ja dat is ook waar natuurlijk

3 likes

Ben ik de enige die van geen hongergevoel naar een verschrikkelijk hongergevoel kan gaan op een tiental minuten tijd?

• Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige, als ze honger heeft, een gevoel heeft alsof er opeens een gat in je maag zit die dringend gevuld moet worden, en ook fysiek misselijk wordt als dat niet binnen de kortste tijd gebeurt?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

3 likes

Ja ik heb dit ook gehad. Mensen ruiken ook anders wanneer ze ongesteld zijn voor mij haha, ruik jij dit ook?

2 likes

Dit is een rare.
Ben ik de enige die rustig wordt van haar eigen hartslag?

• Nee dit heb/ken ik ook
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

Hoe dan

Ik had net even stress over iets en zat - lastig uit te leggen- aan de keukentafel met m’n ene handpalm tegen m’n andere pols en voelde ineens mijn eigen hartslag en werd daar rustig van. Ik ga dit vaker toepassen :grin:

1 like

Alles met het horen/meten van m’n hartslag of bloeddruk maakt me nerveus haha. Al helemaal in een medische setting. Echt heel onhandig

10 likes

Daar is ook onderzoek naar gedaan! Met een hartslagkussen als gevolg:

Zelf heb ik vaak hartkloppingen (laten checken maar was niks aan de hand: m’n hart slaat soms een keer extra) dus daar naar luisteren word ik juist gestrest van haha

3 likes

Bovenstaande doet me denken aan een vrouw die Parkinson kon herkennen door geur. Bijzonder wel.

8 likes

Ja dat vind ik ook (helaas).

3 likes

Nu je het zegt, ik ruik verkoudheid

2 likes

Ben ik de enige die, elke keer dat ik onder de douche keihard sta te zingen of als ik een keer wat luidere seksgeluiden maak of weer ‘s avonds laat met de kliko door t padje dender ect., bang is om een post in t Burenergernissen-topic te zien verschijnen die over mij gaat :joy::joy:

• Ja, je bent de enige doe normaal
  • Nee, ik heb dit ook! :clown_face:

0 stemmers

2 likes

In mijn geval zouden dan 2 alleenstaande kerels hier mee schrijven :joy:

1 like

Ik heb dit met hardop muziek luisteren en met gebruik van de wasmachine, droger en robotstofzuiger (soms moet dit in de avond). Aan de andere kant hoor ik dit soort geluiden ook niet van mijn buren, dus het is waarschijnlijk onzin dat ik deze angst heb :joy:

1 like

Ik heb dat alleen bij het ergernissen op je werk topic als ik weer eens irritant ben geweest.

4 likes

Jaaa! Daar heb ik het ook. Als de eerste zinnen over een kantoorsetting gaan ben ik echt bang.

1 like

Nee maar wel als ik een mandarijn eet in de trein. Ik weet door het forum dat sommige mensen dat irritant vinden.

3 likes

Ach ja er is altijd wel ergens iemand die je irritant vindt wat je ook doet

12 likes

Ik zat gisteren in de bioscoop met een zakje chips en met elk chipje dat ik at DRAAIDE die man voor me zijn nek om
Ik bedoel na 2x weet je toch wel dat ik het ben, is het dan echt nodig om voor de 6e x te lokaliseren of het gekraak van mij komt

14 likes