Ben ik de enige die (Deel 1)

Ja dat doortrekken vind ik ook wel vervelend… ik denk dan altijd, stel je voor dat ik er per ongeluk iets in laat vallen (m’n trouwring ofzo) en dan dus doortrek en het voor eeuwig kwijt ben :smiling_face_with_tear:

3 likes

deed ik vroeger ook. En dan gewoon niks drinken de hele vlucht :dizzy_face:
Inmiddels heb ik me over mijn angst heen gezet, maar leuk is anders.

Ik heb het idee dat het op sommige dagen anders ruikt. Dus dat ze misschien soms die oploskoffie aan het produceren zijn. Maar lekker vind ik het eigenlijk nooit, maar ook niet zo gek na 6+ jaar haha.

1 like

@Nefertiti Ja gek is dat, hoewel ik als ik er in de trein langskom wel zin in koffie van krijg. Ik vind het in de stad (als de wind de goede kant op staat) een beetje naar aangebrande melk ruiken.

3 likes

Ben ik de enige die bij eten met een zacht structuur altijd de laatste happen moet kokhalzen? Stamppot, yoghurt, banaan etc. Prima smaak, maar ga toch over mijn zuiger.

• je bent de enige
  • Nee, ik heb hier ook last van

0 stemmers

5 likes

Heb dit vooral met banaan, echt zo raar. Ga altijd over mijn nek terwijl ik banaan heel lekker vind haha

6 likes

Soms als ik een vriend of vriendin begroet met een knuffel gaat mijn oor vacuüm tegen diens wang en dat doet dan pijn. Misschien knuffel ik te hard? Is mijn oor raar?

• Je bent inderdaad de enige
  • Dit herken ik

0 stemmers

3 likes

Als ik op lege maag water drink voelt dat echt heel vervelend. Soms doet het zelfs pijn.

• Heb ik ook
  • Je bent de enige

0 stemmers

Ik heb echt precies het tegenovergestelde. Als ik een pepermuntje neem na het eten word ik echt kotsmisselijk. En dan hoef ik niet eens mega veel op te hebben. Instant misselijkheid.

Doen we die poll er ook maar gelijk in haha. Ben ik de enige die juist misselijk wordt van een pepermuntje na het eten?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, heb ik ook

0 stemmers

Dit viel me op omdat ik nu nootjes eet, maar ik als ik dus eet, kauw ik het liefste met mijn rechterkiezen (dus rechtergedeelte van mijn mond). Ben ik de enige met zo’n voorkeur of hebben anderen dit ook?

• Ja, je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

En zo ja, wat is je favoriete kant?

• Links
  • Rechts

0 stemmers

2 likes

Vroeger als kind had ik een periode dat ik links en rechts even vaak ‘moest’ kauwen van mezelf. Dat is gelukkig weg gegaan

5 likes

Dat dan weer niet. Mijn dominante voet is wel mijn schrijfkant (links).

1 like

En is die oksel dan dezelfde kant als waar je het liefste mee kauwt, je dominante hand en je dominante voet?

16 likes

Als ik verkouden ben, jeuken mijn oren aan de binnenkant.

• Je bent de enige, mijn oren jeuken niet als ik verkouden ben
  • Ik heb dit ook!

0 stemmers

2 likes

Om gek van te worden!!!

6 likes

Tandartsen en ortho’s kunnen het trouwens wel zien aan je tanden (misschien ook kaakspieren?) als je dit doet.
Een paar jaar geleden was ik tegen mijn tandarts aan het klagen over scheve tanden, zegt ze “ja je moet ook niet alles met rechts kauwen, dit krijg je er nou van!”.

2 likes

Niet als ik verkouden ben, maar wel als onderdeel van een allergische reactie!

1 like

Ben ik de enige die een speciaal fancy broodje (dus niet je boterham met kaas maar juist je sandwich met ham, blauwe kaas en rucola oid) ook op een fancy manier doormidden snijdt? Dus bijv diagonaal ipv recht.

• Nee, ik doe dit ook!
  • Ja, je bent de enige

0 stemmers

3 likes

Ok hier komt een enorm vaag verhaal:

Jaren geleden kwam ik regelmatig een bepaald meisje (of vrouw) tegen in verschillende settingen, bijvoorbeeld met uitgaan, maar ook wel eens overdag op straat of buiten op een terras.
Na een tijdje merkte ik dat ik iedere keer als ik met haar sprak een soort van duizelig werd/licht in mijn hoofd. Ze had ook een nogal sterke, vreemde geur, niet ongewassen of zo maar toch een sterke geur. Ik weet dat mijn oma toen ze heel oud werd en niet lang voordat ze overleed ook zo rook.
Ik heb dat duizelig worden (echt fysiek duizelig worden) nog nooit bij iemand anders gehad/gemerkt. Als ze weg ging kostte het ook echt even voordat het effect weg was, het leek wel een klein beetje op een trance of zo. Ik vraag me al jaren af waar dat nou door kwam.

Heb jij ook wel eens gehad dat je schijnbaar duizelig werd van een persoon?

• Ja dat heb ik ook wel eens gehad
  • Nee dat heb ik nog nooit gehad
  • Ik weet hoe dit komt, namelijk…

0 stemmers

edit: het gaat dus niet over verliefheid of zo :stuck_out_tongue: het was echt fysiek duizelig worden

2 likes

Ik weet het niet :smiling_face_with_tear:

Het is al jaren geleden dat ik haar gezien heb, ik spreek niemand meer die haar ook kent en ik kan haar niet vinden online (ik weet haar precieze naam niet meer en ze lijkt facebook verwijderd te hebben)

2 likes