Ben ik de enige die (Deel 1)

Ja, lijmlucht bij keelpijn ruik ik ook. In mn huidige levensfase is dit vooral bij mn kinderen, maar kan ook bij mn partner zijn.
Bij mijzelf ruik ik dat overigens niet.

edit: ik ga er trouwens wel altijd vanuit dat op het moment dat ik de lijmlucht ruik, de keelpijn al is ingezet. Dus ik ben geen keelpijn-voorspeller

1 like

Ben ik de enige die nieuwe scheermesjes juist niet goed vind scheren? Pas na een aantal keer vind ik het goed gaan

• Ja, dit vind ik ook
  • Nee, ik vind het gelijk goed scheren
  • Ik scheer niet (met een scheermes)

0 stemmers

3 likes

Ik vind ze nieuw nog net even te scherp. Net als dat ik een nieuwe mascara te nat vind, hij moet iets ingedroogd zijn voor het beste effecf.

9 likes

Ik vind ze dus nieuw het fijnst en best scheren maar haal mezelf dus altijd open met een nieuw mesje :sob:

3 likes

Ben ik de enige die de aangegeven hoeveelheid porties op verpakkingen vaak niet vind kloppen? Gisteren een curry gemaakt met zo’n verspakket van de Lidl, voor ā€˜4 personen’. Met 2 personen hielden we nog een kleine portie over…

• Ja je bent de enige
  • Nee ik herken dit ook

0 stemmers

4 likes
Als ik ergens tegen aan loop zoals een stoeprand, of andere dingen waarbij ik het idee heb dat ik ga vallen krijg ik een soort van tinteling in mijn hoofd. Hebben jullie dat ook?
  • Ja dat heb ik ook
  • Nee je bent de enige

0 stemmers

3 likes
Dit weer heerlijk vind
  • Ja, heerlijk!
  • Nee, je bent de enige.

0 stemmers

ik kan niks met deze antwoordopties, of ja tenzij ik het heerlijk zou vinden dat je de enige bent die het weer heerlijk vindt

5 likes

Ik heb dit als ik zie dat mijn kind (bijna) lijkt te vallen, dan bevries ik ofzo, en ben ik eerder geneigd om me om te draaien of weg te lopen :upside_down_face:

2 likes

Ben ik de enige die beter nadenkt of concentreert als ze iets anders aan het doen is? Bijvoorbeeld: ik kan me beter concentreren op een serie als ik tegelijkertijd op Reddit lees, en als ik na moet denken over iets op mijn werk gaat dat het best als ik tegelijkertijd een youtube video over een ander onderwerp kijk bijvoorbeeld. Ik luister ook beter in gesprekken als ik tegelijkertijd iets anders kan doen maar vgm kom ik dan heel ongeinteresseerd over dus ik doe mn best dat niet te doen, alleen kan ik me dan niet meer concentreen op wat iemand zegt :smiling_face_with_tear:

Als ik het zo lees klinkt het wel heel raar maar goed misschien snapt iemand me lol

• Ja je bent de enige
  • Nee dit herken ik
  • wat

0 stemmers

1 like

Als ik privƩ aan het bellen ben ga ik altijd lopen, zoiets stoms!

4 likes

Ik doe vaak ondertussen een spelletje op m’n telefoon als ik een youtube filmpje of een serie kijk. Anders kan ik me echt niet concentreren en ben ik er klaar mee.

3 likes

Iedereen met adhd snapt je

15 likes

Ik moet tijdens werk een luisterboek of podcast anders kan ik het niet. En mijn werk is schrijven dus veel mensen kunnen dat niet want die schrijven wat ze horen maar ik zet dat gewoon op een ander kanaal en het gaat top

3 likes

Is de keuze van mijn psycholoog om een adhd diagnose traject te gaan doen opeens toch weer logisch

4 likes

Ik doe het liefst iets met m’n handen. M’n favoriet is kleuren, nagels lakken, strijken of bakjes uitzoeken/sorteren. Dat vond ik wel ideaal aan COVID. Nog nooit zoveel van college opgestoken als wanneer ik thuis kan luisteren terwijl ik nuttige dingen deed die normaal te veel tijd kosten.

7 likes

Maar kun je dan ook echt de podcast/het verhaal helemaal volgen? Of is het meer achtergrondgeluid? Ik luister altijd podcasts op de fiets en als ik dan op mijn werk aankom wil ik eigenlijk graag door luisteren, maar ik kan niet eens een simpele mail tikken terwijl ik luister :sob:

1 like

Ja eigenlijk een combi

2 likes

Wat knap zeg, dat je brein dat kan!

3 likes

Zoveel mensen die nooit met make-up op slapen!

• Ik draag sowieso nooit make-up, dus dan is dat makkelijk
  • Ik draag wel make-up maar ik haal het er ALTIJD af voor ik ga slapen
  • Ik draag wel make-up maar ik ben (heel) soms wel eens te moe/lui/dronken/anders om het eraf te halen
  • Ik draag wel make-up maar haal het er eigenlijk (bijna) nooit af voor het slapen
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Edit: kak, anoniem… naja, kunnen jullie lekker anoniem biechten dat je je make-up er nooit afhaalt :smile:

1 like