Ben ik de enige die (Deel 1)

Anders hoor ik m’n man werken in de kamer ernaast.

4 likes

Misschien moet ik proberen een nieuw huis te declareren want wij hebben niet eens aparte kamers om in te werken :thinking: Dit zou weleens mijn binnenkomer op de woningmarkt kunnen zijn

48 likes

Ben ik de enige die als ze kriebelhoest heeft, ook jeuk krijgt aan mijn nek/keel en echt moet gaan krabben?

• Heb ik ook
  • Je bent de enige

0 stemmers

Ik snij mijn afbakbroodje altijd open voordat ik hem in de oven doe.

• Doe ik ook
  • Je bent de enige

0 stemmers

Ik kijk pas of ik spelfouten heb gemaakt als ik een forumpost heb geplaatst waardoor ik ze mega vaak moet aanpassen.

• Doe ik ook
  • Doe ik niet

0 stemmers

3 likes

Ben ik de enige die mijn verkoudheid kan ruiken?

• Ja
  • Nee
  • Wtf

0 stemmers

Ik las hier dus ooit over en toen dacht ik echt huh?? Maar nu sinds een jaar of 2 “ruik” ik mijn verkoudheid dus. Het is geen geur wat om je heen hangt overigens, het is echt vanbinnen.

3 likes

Dat lijkt me een hel, want ik heb echt altijd een liedje in mn hoofd

4 likes

Ja het doet mij denken aan erwtensoep altijd :joy:

4 likes

Ik ruik wel verkoudheid bij een ander :sneezing_face:

4 likes

Hahahah eww, als een soort walm om iemand heen ofzo?

Ik ruik het bij mijzelf en bij een ander. Kan ook vaak ruiken wanneer iemand ongesteld is en wanneer het gaat regenen… en ook de dood helaas. Volgens mij was hier laatst een discussie over en toen waren er best een aantal die dit ook kunnen!

2 likes

Ja, dit heb ik ook, ik ruik het snot denk ik.

1 like

Inderdaad een geur bij uitademen. Het is een ontstekingslucht, ergens doet het me denken aan de lucht van narcose.

Edit; ik lees nu op internet dat anderen het omschrijven als lijmlucht.

3 likes

Niet gegarandeerd, maar heb een tijd gehad dat ik steeds K3-liedjes in m’n hoofd had voor het slapen (zeker als er weer zo’n tvprogramma van ze was) en dat was echt nachtmerriemateriaal.

Hoop dat ik het nu niet jinx.

2 likes

Ja, lijmlucht bij keelpijn ruik ik ook. In mn huidige levensfase is dit vooral bij mn kinderen, maar kan ook bij mn partner zijn.
Bij mijzelf ruik ik dat overigens niet.

edit: ik ga er trouwens wel altijd vanuit dat op het moment dat ik de lijmlucht ruik, de keelpijn al is ingezet. Dus ik ben geen keelpijn-voorspeller

1 like

Ben ik de enige die nieuwe scheermesjes juist niet goed vind scheren? Pas na een aantal keer vind ik het goed gaan

• Ja, dit vind ik ook
  • Nee, ik vind het gelijk goed scheren
  • Ik scheer niet (met een scheermes)

0 stemmers

3 likes

Ik vind ze nieuw nog net even te scherp. Net als dat ik een nieuwe mascara te nat vind, hij moet iets ingedroogd zijn voor het beste effecf.

9 likes

Ik vind ze dus nieuw het fijnst en best scheren maar haal mezelf dus altijd open met een nieuw mesje :sob:

3 likes

Ben ik de enige die de aangegeven hoeveelheid porties op verpakkingen vaak niet vind kloppen? Gisteren een curry gemaakt met zo’n verspakket van de Lidl, voor ‘4 personen’. Met 2 personen hielden we nog een kleine portie over…

• Ja je bent de enige
  • Nee ik herken dit ook

0 stemmers

4 likes
Als ik ergens tegen aan loop zoals een stoeprand, of andere dingen waarbij ik het idee heb dat ik ga vallen krijg ik een soort van tinteling in mijn hoofd. Hebben jullie dat ook?
  • Ja dat heb ik ook
  • Nee je bent de enige

0 stemmers

3 likes
Dit weer heerlijk vind
  • Ja, heerlijk!
  • Nee, je bent de enige.

0 stemmers

ik kan niks met deze antwoordopties, of ja tenzij ik het heerlijk zou vinden dat je de enige bent die het weer heerlijk vindt

5 likes