Ben ik de enige die (Deel 1)

Daar is ook onderzoek naar gedaan! Met een hartslagkussen als gevolg:

Zelf heb ik vaak hartkloppingen (laten checken maar was niks aan de hand: m’n hart slaat soms een keer extra) dus daar naar luisteren word ik juist gestrest van haha

3 likes

Bovenstaande doet me denken aan een vrouw die Parkinson kon herkennen door geur. Bijzonder wel.

8 likes

Ja dat vind ik ook (helaas).

3 likes

Nu je het zegt, ik ruik verkoudheid

2 likes

Ben ik de enige die, elke keer dat ik onder de douche keihard sta te zingen of als ik een keer wat luidere seksgeluiden maak of weer ‘s avonds laat met de kliko door t padje dender ect., bang is om een post in t Burenergernissen-topic te zien verschijnen die over mij gaat :joy::joy:

• Ja, je bent de enige doe normaal
  • Nee, ik heb dit ook! :clown_face:

0 stemmers

2 likes

In mijn geval zouden dan 2 alleenstaande kerels hier mee schrijven :joy:

1 like

Ik heb dit met hardop muziek luisteren en met gebruik van de wasmachine, droger en robotstofzuiger (soms moet dit in de avond). Aan de andere kant hoor ik dit soort geluiden ook niet van mijn buren, dus het is waarschijnlijk onzin dat ik deze angst heb :joy:

1 like

Ik heb dat alleen bij het ergernissen op je werk topic als ik weer eens irritant ben geweest.

4 likes

Jaaa! Daar heb ik het ook. Als de eerste zinnen over een kantoorsetting gaan ben ik echt bang.

1 like

Nee maar wel als ik een mandarijn eet in de trein. Ik weet door het forum dat sommige mensen dat irritant vinden.

3 likes

Ach ja er is altijd wel ergens iemand die je irritant vindt wat je ook doet

12 likes

Ik zat gisteren in de bioscoop met een zakje chips en met elk chipje dat ik at DRAAIDE die man voor me zijn nek om
Ik bedoel na 2x weet je toch wel dat ik het ben, is het dan echt nodig om voor de 6e x te lokaliseren of het gekraak van mij komt

14 likes

Haha nee joh :joy: had juist zin om EXTRA langzaam en luid te eten omdat hij zich zo aanstelde

Sws het is een klein zakje dat is in 5 min op stel je niet aan als je in stilte wil kijken moet je niet naar een openbare plek gaan waar andere mensen mogen eten en drinken

11 likes

O, wat zou ik mij irriteren aan jou.

31 likes

Dan kijk je toch lekker thuis een film als je hier al niet tegen kan

25 likes

Haha nou niet echt een effectieve tactiek dus :joy:

Misschien kun je een verzoek indienen voor etenswaar-vrije bioscoop zalen, kun je samen met @MevrWillem

7 likes

Haha ik doe m’n chips altijd in een tupperware bakje voor de bios zodat ik niet zo irritant kraak met dat zakje :smiley:

8 likes

Het is er gewoon te koop. Net als die stomme beugelflessen van Grolsch (bij sommige bioscopen).

6 likes

Ooh mijn ex ging dit dan altijd precies ploppen als er een stil moment was in de zaal, ja hihi erg grappig we weten nu allemaal dat je bestaat :triumph:

5 likes

Och ja dat geplop is zo hinderlijk, echt een reden om niet meer naar een bios te gaan waar dat verkocht wordt.

9 likes