Als het warm is (maar dan echt boven de 30 graden) dan wel. Ik heb altijd het idee dat ik 's avonds echt een maat dikker ben dan 's ochtends, ik zie ook echt verschil in m’n buikje ![]()
Ben ik de enige die nadat ze zich verslikt áltijd moet niezen?
- Ja je bent de enige
- Nee ik heb dit ook!
0 stemmers
Ben ik de enige die nog nooit zo’n extra knoopje bij een nieuw kledingstuk gebruikt heeft?
- Nee, nog nooit gebruikt, maar ik bewaar ze allemaal
- Nee, nog nooit gebruikt en ik gooi ze meteen weg
- Ja, super handig, want knopen vallen regelmatig van mijn kleding af
- Iets anders
0 stemmers
Steeds minder make up gaat dragen hoe ouder ik word?
- Ja, ik gebruik nu minder dan vroeger.
- Nee, ik gebruik nu meer dan vroeger.
- Ik gebruik nu hetzelfde als vroeger.
- Ik heb nooit make up gedragen.
0 stemmers
Vroeger droeg ik echt amper wat, hooguit af en toe wat mascara en als ik echt donkere kringen had wat concealer. Nu doe ik elke dag ik mn wenkbrauwen die steeds dunner worden, is de concealer dagelijks geworden omdat de kringen permanent geworden zijn en draag ik ook standaard elke dag mascara en highligter.
Grappig, ik heb juist het tegenovergestelde. Ik droeg vroeger echt een full face met foundation, blush, highlighter, wenkbrauwen, mascara en ga zo maar door. Toen vond ik dat ik dat nodig had en was ik ook echt onzeker zonder. Nu draag ik helemaal niks meer. Ik verf een keer per maand mijn wenkbrauwen en wimpers en dat is het.
Ik gebruik nog steeds alleen foundation en mascara, bij uitzondering lippenstift.
Haha je hebt helemaal gelijk, het was mijn gefrituurde brein ![]()
Ben ik de enige die zich in de ochtend altijd een beetje sexy/zwoel voelt als je die nacht slecht hebt geslapen?
- Ik herken dit!!!
- Je bent absoluut de enige
0 stemmers
Ik weet niet of het komt door de halfdichte ogen die ik door slaapgebrek interpreteer als ‘enorm zwoele blik’ ofzo maar heb altijd dat ik me een soort heel sensueel en zwoel voel als ik zo moe ben ![]()
![]()
Hahaha ik voel me dan eerder mentaal overleden of overreden, dan dat ik mij sexy en zwoel voel haha. Wel een beter gevoel dan wat ik heb iig ![]()
Ik voel me 's morgens sowieso niet zwoel of sexy met de vouwen nog in mn gezicht. Oké, en op de rest van mn lichaam.
Ja! Helemaal in de kreukels, krakende ruggenwervels, haar in de klit, ochtendadem, oogpoep. Gewoon niet om aan te gluren.
Die kreukels lijken ook wel steeds erger te worden ![]()
Ik kijk net de nieuwste aflevering van de Kardashians (don’t judge, I need brainless tv) en zij lopen allemaal rond in van die zwarte outfits (zweetstof) met lange mouwen of handschoenen en ik vraag me dan af: is dat niet tering warm daar in L.A.? Of ben ik de enige?
Ik dacht precies hetzelfde, ik denk dat ze 24/7 in de airco ergens binnen zitten vanwege die outfits.
Die dingen lopen gewoon van airco naar airco haha
Ben ik de enige die
Thuiskomt van werk en meteen een chillpak / pyama aantrekt en dan denkt ‘he shit, nu kan ik de deur niet meer uit’ en dan heel de avond niet meer van de bank komt.
Ik doe vaak hetzelfde behalve dit stuk ![]()
hier ben ik sowieso niet de enige in, maar ik ben benieuwd hoeveel dit ook hebben.
Ben ik de enige die voordat ze mag ontspannen eerst iets ‘productiefs’ moet doen, ofwel, eerst sporten/opruimen/schoonmaken/maaltijd planning maken/boodschappen doen voordat ik een serie mag kijken?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik herken dit
0 stemmers
Niet dat ik zo’n health of cleanfreak ben, in tegendeel juist. Vind het echt een irritante gewoonte van mezelf.
Ja, maar ik heb ook stress als er nog iets op to-do lijst staat, dan kan ik echt niet ontspannen als ik weet dat ik nog dingen moet doen. Ik moet ook altijd door. Heb me er maar bij neergelegd dat het zo gaat.