Rustig maar. Een out of the box Poll is niet meteen slecht.
Nee, want voor mij is dit de enige muntthee.
Wat die paar dorre muntblaadjes in heet water zijn mag Joost weten💀
Verse munt thee niet, maar van die zakjes met gedroogde munt erin smaakt wel precies naar tandpasta.
Ja Turkse thee is ook lekker! Daar komt geen munt bij kijken. Maar Marokkaanse thee hoor inderdaad met Chinese ‘gunpowder’ theekorrels, suiker en munt. En de theepot wordt dan op het fornuis gezet zodat de smaak er goed in kan trekken!
Ben ik de enige die, als ik uit de kraan drink, (bijvoorbeeld ‘s nachts), telt hoeveel slokken water ik drink?
Dit gaat automatisch
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat doe ik ook?!
0 stemmers
Hahha ja zou goed kunnen! Er zijn veel filmpjes, mijn manier lijkt hier wel op:
https://youtube.com/shorts/r_pXdTx2VZI?feature=share
Enjoy !
En anders lekker bij een Marokkaans lunchzaakje halen haha
Heb wel het idee dat ik ‘s nachts of ‘s ochtends vroeg met veel grotere teugen drink haha
Ik doe dit ook, vooral als ik moe ben😅
Dan gruwel jij echt van mijn wekkers
Ik heb het andersom, ik haat even getallen.
15 treden in m’n huidige huis, 13 bij m’n vriend en ouderlijk huis 14
Ben ik de enige die bevroren blauwe bessen eet?
- Ja, je bent de enige.
- Nee, dit doe ik ook.
- Geen idee nooit geprobeerd.
0 stemmers
Ik vind ze vers niet lekker haha, gooi ze altijd bevroren door mijn kwark of yoghurt.
Net zoals bevroren druiven >>>>> verse druiven
Ooeeh nooit gedaan ga ik eens doen thanks!!
Ben ik de enige die vandaag een sjoelbak heeft gekocht?
- Nee ik ook!
- Ja, jij bent de ultieme Nederlander die ook nog heeft onderhandeld over de prijs van een fucking sjoelbak
0 stemmers
Heb je hem al gebruikt?
Mooiste aankoop die je op de vrijmarkt kunt doen! Ik wil er eigenlijk ook eentje maar moet mijn man nog overhalen
Oefen rondje
Gooide 87 echt amateur
Wauw echt 0 % die dat ook heeft gedaan hahaha
Wel echt superleuk!
Oh ja goede vrijmarkt aankoop! Ik heb er toevallig twee weken geleden eentje gekocht op marktplaats toen ik tijdens een spelletjesavond met vrienden tot de conclusie kwam dat de afwezigheid van een sjoelbak echt een gemis was. Ben over het algemeen niet zo fanatiek met spelletjes, maar sjoelen haalt echt het slechtste in me naar boven Heb nog niet de moeite genomen om hem naar de berging te brengen, hij ligt nogsteeds midden in de woonkamer te shinen dus ik sjoel af en toe even om mn skills te verbeteren haha (vind 87 best een goede score trouwens hahaha)