Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die geen nare herinneringen over heeft gehouden aan/nachtmerries heeft gekregen van bepaalde enge scènes uit kinderseries of -films?

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, ik heb ook geen jeugdtv-trauma.

0 stemmers

Heerlijk! Dit heb ik echt van mijn vader overgenomen.

ken dat nr niet maar ik dacht wel dat look up child van adele was

Da heb je vast nooit The Witches gekeken?

2 likes

Hmm weet ik niet zeker!

1 like

Ik heb dit echt nog nooit bewust gevoeld, dat dat plasgat werd aangeraakt. Ben nu bijna in staat om zelf dat aan te raken en te kijken of ik iets voel. Wist niet dat dit een ding was.

En in doe bij hem vaak wel het een en ander bij het plasgaatje als deel van mijn routine :see_no_evil: Heb er nog nooit klachten over gehad

Katheteriseren

Nee grapje, maar met m’n tong of vinger een stukje tussen dat gleufje en dan zachtjes stimuleren werd door mijn partners altijd wel gewaardeerd.

3 likes

HAHAHA een vriend van mij is 100% de hond van je ouders, alles klopt!

7 likes

Van mijn zusje:

Is zij de enige die mozzarella met kruiden en evt zout in de pan bakt tot het smelt en daarna crispy wordt en dan eet?

• Ja zij is de enige
  • Nee, dat heb ik ook wel eens gedaan

0 stemmers

En ocd dingetje: ze kan zo slecht tegen oneven getallen dat als ze masturbeert, het altijd twee keer op een dag moet.

• Dat heb ik ook
  • Dat herken ik niet

0 stemmers

1 like

En is ze de enige die wel eens ijs/honing over zich heen heeft gegooid voor de spiegel in de badkamer puur om te kijken of het er sexy uitziet? (Antwoord was nee)

• Ja ze is de enige
  • Nee dit doe ik ook wel eens

0 stemmers

1 like

Dat van die mozzarella doe ik in de airfryer! Telt dat dan ook nog? Ook van die rondjes geitenkaas erin stoppen tot ze bruin met korstje zijn vind ik echt super lekker. En spekjes (de snoepjes) en dan die knapperige plakzooi met een vorkje eten.

2 likes

Je zusje lijkt me een zeer interessant persoon! Waarom komt zij niet naar het forum? :sweat_smile:

23 likes

Als ik het er met mijn vriendinnen over heb lijkt het soms of ik de enige ben. Dus hier even de vraag:

Ben ik de enige die nog nooit een schimmelinfectie heeft gehad?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb ook nog nooit een schimmelinfectie gehad

0 stemmers

Ben ik de enige die vind dat mensen een korte cursus moeten volgen of toets moeten afleggen om op een e-bike te mogen fietsen?

• Ja, je zeikt en bent de enige die dat vindt
  • Nee ik vind dat ze ook wel iets mogen doen aan de gevaarlijke situaties die kunnen ontstaan.

0 stemmers

Ik heb een keer mijn ribben gebroken en mijn rug gekneusd toen ik was aangereden door een omaatje op een elektrische fiets. Ze was volgens mij niet meer echt geschikt voor het verkeer. Het was echt heel zielig. Ze schrok heel erg

1 like

100%. Er zijn genoeg mensen die normaal op die fietsen fietsen en dus de ondersteuning gebruiken waarvoor het bedoeld is. Maar een groot deel laat de ondersteuning het werk doen en trapt zelf wat voor de vorm mee en scheurt je met dik 25km per uur voorbij.

Ben ik de enige die het gevoel heeft dat beveiligers in winkels mij extra goed in de gaten houden?

• Ja, dat heb ik niet
  • Nee, dat herken ik

0 stemmers

Ben ik de enige die zich soms leeg en een beetje down kan voelen na zelfbevrediging?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit herken ik

0 stemmers

Oké nou voel ik me n weirdo :sweat_smile:

2 likes