Ben ik de enige die (Deel 1)

Sjoelen met vrienden met een paar borrels op lijkt me ook heel gezellig! Ik ga ook maar eens op marktplaats kijken.

3 likes

Moet je niet als eerste doen alleen, anders loop je de hele dag met een sjoelbak in je tas haha.

3 likes

Ik had mazzel, want woon 2 straten van waar de vrijmarkt altijd begint, dus wij lopen altijd rondjes en dan tussendoor even normaal naar de wc/blikjes bier uit de koelkast pakken want pauperlife/tompoezen eten/aankopen neerleggen en weer door!!

3 likes

Ben ik de enige die standaard de stem van Mark Rutte hoort als ik ergens “super gaaf!” zie staan?

• Nee dit heb ik (helaas) ook
  • Ja wtf arme jij

0 stemmers

2 likes

Ja heel herkenbaar (en irritant haha). Heb het ook andersom. Als ik een beeld van Rutte lachend zie hoor ik 'm daar ook automatisch “gaaf land!” bij zeggen.

6 likes

:nauseated_face:

2 likes

Ik denk ook altijd aan de Rutte wanneer ik zeg of denk dat iemand gewoon moet doen :cry:

4 likes

Normaal

3 likes

Nee dat is Wilders :smiling_face_with_tear:

Edit: shit, oeps dat had Rutte idd ook met die gekke advertentie

2 likes

En bij “wat gaaf” aan Daniel Arends

9 likes

Ik hoor dan vooral “Hai hai” en “Waanzinnig land”. Maar dat eerste komt door Dit was het nieuws en dat tweede door de podcast van Johan Fretz haha

5 likes

Ben ik de enige die een film aanzet tijdens het werken / poetsen / klussen en dan het eind van de film als deadline heb?

• Ik doe dit ook!
  • Ik doe dit niet

0 stemmers

2 likes

Als ik dat zou doen, dan zit ik na 10 minuten op de bank die film te kijken.

23 likes

Ben ik de enige die rauwe champignons eet? ff zonder omg reacties

• ja je bent de enige
  • nee doe ik ook

0 stemmers

1 like

dat heeft iedereen toch? omdat je dan niks hebt gegeten?

2 likes

oh ik dacht strakker als in minder opgeblazen (dus bijv door zout eten) maar anders misschien je houding? geen idee

3 likes

Een tot anderhalve centimeter is best veel! Je zou haast verwachten dat je dit verschil dan ook merkt.

3 likes

Haha ja precies!
Ik verwacht het eigenlijk wel.

1 like

N=1 maar mijn vriend woonde ooit met drie huisgenoten en ze waren alle vier toevallig even lang. Toen had mijn vriend ooit een nacht doorgehaald en toen zijn huisgenoten wakker werden en hij ze zag waren ze blijkbaar merkbaar langer dan hij :sweat_smile:

1 like

Vind het lekker maar het schijnt dus wel giftig te zijn en wordt aangeraden om het weinig te doen. Klopt het dat je champignons beter niet rauw kunt eten? - 24Kitchen

3 likes