Ben ik de enige die een brandgeur ruikt als ze brand ziet op tv?
- Ja, ik heb dat nooit
- Nee, ik heb dit wel eens
- Nee dit heb ik ook altijd!
0 stemmers
Ben ik de enige die een brandgeur ruikt als ze brand ziet op tv?
0 stemmers
Wel een beetje in deze categorie: ik glimlach altijd uit reflex als iemand op tv op de foto wordt gezet haha
Ben ik de enige die glazen die nooit gebruik worden af en toe voor in de kast zet zodat zij dan ook eens aan de beurt zijn, want anders is het zielig?
Doe ik wel met handdoeken. Maar niet omdat het zielig is voor de handdoeken, maar zielig voor mij als er kleurverschil bij de handdoeken is, omdat ik steeds vier dezelfde was en de overige daardoor niet gebruikt worden.
doe ik ook
n.a.v. het âaanbellen van de pizzabezorgerâ verhaal in een ander topic:
ben ik de enige die vrijwillig geen deurbel heeft?
0 stemmers
Hoeveel glazen heb jij dan?
nee maar ik krijg het wel warm/koud afhankelijk van het weer op tv
Haha lekker fifo
K ook
Haha ik dacht huh er is (was?) een forummer die fifo heette en je mag toch niet outen
Ik ben wel in de supermarkt dat ik soms artikelen koop omdat er nog eentje staat en er nog maar eentje van is. Soms ook wel handig dan wordt de keuze deels gemaakt wat je eet etc
Ben ik de enige die altijd een bloated gevoel krijgt van douchen? Ik word wakker en alles is oke en dan ga ik douchen en is en voelt mijn buik ineens opgezet.
0 stemmers
Eet of drink je er toevallig wat voor? Dan heb ik het wel, maar daar is volgens mij ook een reden voor. Iets met bloedstroom.
heb ik ook!! ik heb het idee dat het door de hitte komt ofzo want altijd als het heel warm is buiten voel ik me ook bloated
Als het warm is (maar dan echt boven de 30 graden) dan wel. Ik heb altijd het idee dat ik 's avonds echt een maat dikker ben dan 's ochtends, ik zie ook echt verschil in mân buikje
Ben ik de enige die nadat ze zich verslikt ĂĄltijd moet niezen?
0 stemmers
Ben ik de enige die nog nooit zoân extra knoopje bij een nieuw kledingstuk gebruikt heeft?
0 stemmers
Steeds minder make up gaat dragen hoe ouder ik word?
0 stemmers
Vroeger droeg ik echt amper wat, hooguit af en toe wat mascara en als ik echt donkere kringen had wat concealer. Nu doe ik elke dag ik mn wenkbrauwen die steeds dunner worden, is de concealer dagelijks geworden omdat de kringen permanent geworden zijn en draag ik ook standaard elke dag mascara en highligter.
Grappig, ik heb juist het tegenovergestelde. Ik droeg vroeger echt een full face met foundation, blush, highlighter, wenkbrauwen, mascara en ga zo maar door. Toen vond ik dat ik dat nodig had en was ik ook echt onzeker zonder. Nu draag ik helemaal niks meer. Ik verf een keer per maand mijn wenkbrauwen en wimpers en dat is het.