Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik gebruik nog steeds alleen foundation en mascara, bij uitzondering lippenstift.

2 likes

Haha je hebt helemaal gelijk, het was mijn gefrituurde brein :wink:

1 like

Ben ik de enige die zich in de ochtend altijd een beetje sexy/zwoel voelt als je die nacht slecht hebt geslapen?

• Ik herken dit!!!
  • Je bent absoluut de enige

0 stemmers

Ik weet niet of het komt door de halfdichte ogen die ik door slaapgebrek interpreteer als ‘enorm zwoele blik’ ofzo maar heb altijd dat ik me een soort heel sensueel en zwoel voel als ik zo moe ben :sweat_smile::joy:

2 likes

Hahaha ik voel me dan eerder mentaal overleden of overreden, dan dat ik mij sexy en zwoel voel haha. Wel een beter gevoel dan wat ik heb iig :rofl:

44 likes

Ik voel me 's morgens sowieso niet zwoel of sexy met de vouwen nog in mn gezicht. Oké, en op de rest van mn lichaam.

3 likes

Ja! Helemaal in de kreukels, krakende ruggenwervels, haar in de klit, ochtendadem, oogpoep. Gewoon niet om aan te gluren.

6 likes

Die kreukels lijken ook wel steeds erger te worden :sob:

6 likes

Ik kijk net de nieuwste aflevering van de Kardashians (don’t judge, I need brainless tv) en zij lopen allemaal rond in van die zwarte outfits (zweetstof) met lange mouwen of handschoenen en ik vraag me dan af: is dat niet tering warm daar in L.A.? Of ben ik de enige?

2 likes

Ik dacht precies hetzelfde, ik denk dat ze 24/7 in de airco ergens binnen zitten vanwege die outfits.

Die dingen lopen gewoon van airco naar airco haha

13 likes

Ben ik de enige die

Thuiskomt van werk en meteen een chillpak / pyama aantrekt en dan denkt ‘he shit, nu kan ik de deur niet meer uit’ en dan heel de avond niet meer van de bank komt.

18 likes

Ik doe vaak hetzelfde behalve dit stuk :sweat_smile:

1 like

hier ben ik sowieso niet de enige in, maar ik ben benieuwd hoeveel dit ook hebben.

Ben ik de enige die voordat ze mag ontspannen eerst iets ‘productiefs’ moet doen, ofwel, eerst sporten/opruimen/schoonmaken/maaltijd planning maken/boodschappen doen voordat ik een serie mag kijken?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik herken dit

0 stemmers

Niet dat ik zo’n health of cleanfreak ben, in tegendeel juist. Vind het echt een irritante gewoonte van mezelf.

1 like

Ja, maar ik heb ook stress als er nog iets op to-do lijst staat, dan kan ik echt niet ontspannen als ik weet dat ik nog dingen moet doen. Ik moet ook altijd door. Heb me er maar bij neergelegd dat het zo gaat.

8 likes

Ja ik heb ook echt ‘voorwaarden’ aan m’n ontspanning. Word dan echt gek van mezelf, maar het lukt me gewoon echt niet om te relaxen of te genieten van iets leuks, als ik in m’n hoofd heb dat ik nog iets ‘moet’. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ja gevolg is meestal dat ik op de bank dom op mijn telefoon zit, omdat ik dus ook geen zin heb in het klusje. Dus zowel niet productief geweest, als echt gechilld

9 likes

Een beetje in dezelfde richting:

Ben ik de enige die series/ films/ boeken/ stickers of weet ik het bewaart voor een speciaal moment? Film bijv als comfort bij écht een slechte bui, boek voor als ik er weer echt van kan genieten etc

• Ja je bent de enige
  • Nee ik heb dit ook

0 stemmers

Ik vind het dus echt heel irritant want daardoor stel ik alles uit en ontspan ik nauwelijks :joy: zelfs ontspannen wordt dan een taak

2 likes

Ja daardoor moet ik nog steeds de laatste aflevering van better call saul kijken, en ligt het nieuwe zelda spel al weken in de verpakking op me te wachten

6 likes

Ik doe dus nu ook gewoon alles gebruiken en opmaken. Ik snap daarom ook mensen niet die hun mooie/dure/luxe kleding en accessoires niet gewoon gebruiken. Zo zonde om een designtas of dure sneakers te laten verstoffen. Of opbergen om ooit te verkopen. :upside_down_face:

7 likes

Ja en dan ben je er dan dus niet meer en dan liggen al je mooie glitterpennen/parfum/tassen/kleding/whatever ongebruikt in de kast en dan wordt het weggegeven aan dierbaren of gaat het naar de kringloop, zonde!

7 likes