Ben ik de enige die (Deel 1)

Bewaar een boek waar ik me lang op verheug echt graag voor een moment dat ik vakantie/tijd heb zodat ik me er eventueel helemaal in kan verliezen ipv elke keer halfslachtig een bladzijde lezen/in slaap vallen met het boek nog open. Of eeneik tijdschrift voor als ik een keer ergens in bad kan Heerlijk vind ik dat :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja ik zag deze week een filmpje over dit. En toen moest ik ook denken aan al die, uiteindelijk, ongebruikte mooie lievelings stickers van mij vroeger. Zoo zonde hahahah

6 likes

Nouzeg ik ben echt emotioneel onstabiel blijkbaar want moest net heel hard huilen om deze screenshot???

6 likes

Oh, dat is wel echt interessant om te zien!! Ik heb hier zelf mee te maken, maar nooit bedacht dat er zoveel beweging in je hersenen zou zitten. Dacht dat het veel steviger was ofzo, weet ook niet waarom.

2 likes

Nee man, dan kijk ik het gewoon opnieuw. No problemo!

@Willem Ik wil echt niet doodgaan voordat er een goede Fantastic Four film uitkomt. Of Deadpool 3. Dan kom ik terug om in de bios te spoken.

2 likes

Die altijd emo word bij het zien van zulke filmpjes.

https://youtube.com/shorts/zsfY3Hv85OQ?feature=share

• Ja, je bent de enige. Ik ben hier niet gevoelig voor.
  • Nee, dit heb ik ook.

0 stemmers

1 like

Bij sommige wel, maar bij deze niet. Goed initiatief, maar ik erger me alleen maar aan die mensen die zich voor een camera zo op de borst slaan over hoe goed ze wel niet zijn dat ze 300 donuts hebben gekocht. Als ze gewoon alleen op de eigenaar hadden gefocust waarschijnlijk wel.

14 likes

Gatver, deze omschrijving ook. :joy: Rondklotsende hersens. Nu wil ik dat filmpje helemaal niet meer zien.

1 like

Ik heb ook begrepen dat je door alcohol te drinken minder vocht in je schedel hebt en je hersenen daardoor makkelijker tegen je schedel aan komen en dat veroorzaakt hoofdpijn. Vond ik ook een heel gek idee.

4 likes

Hier dacht ik altijd aan toen ik een tiener was en nog vaak stomdronken werd. Dan zag ik echt voor me dat mn hersenen alle kanten opgingen.

1 like

Ik had altijd gewoon een prima portemonnee maar ben op een dag overgestapt op losse pasjes en geld in het vakje in m’n handtas en sindsdien heb ik m’n portemonnee niet meer gebruikt (zit nu zelfs te denken: waar Ć­s ie eigenlijk…)

5 likes

Ik heb alles achter mijn plastic telefoonhoes zitten :joy:

10 likes

ja het wordt tijd voor een id/rijbewijs op je telefoon ofzo dan heb je geen pasjes meer nodig

4 likes

Ja tot je telefoon uitvalt

19 likes

Überhaupt geen geld of pasjes, alles met de telefoon. Had nog wel heel lang een losse bieb pas, maar die zit nu ook in mijn bank app.

2 likes

Ik doe mijn boodschappen af en toe bij Whole Foods en daar kan je nu met je hand betalen :smiling_face_with_tear: het scant je handpalm.

7 likes

Wowww! Vind je het fijn werken? (Of nog niet geprobeerd?)

5 likes

Een prik in m’n hand lijkt me wel heel naar

3 likes

Ik heb het nog niet geprobeerd! Ik vind het niet echt chill dat Amazon dan een scan van je hand en vingerafdrukken heeft enzo. Maarja ik gebruik ook een iPhone met face id :upside_down_face:

3 likes

Ben ik de enige die niet spontaan kan winkelen?

• Ja, ik vind het wel leuk om spontaan te shoppen
  • Nee, ik ga ook altijd met een plan naar specifieke winkels

0 stemmers

Als ik zonder idee bijvoorbeeld de Hema binnenstap koop ik eigenlijk nooit iets, ik kan niet gedachteloos een mandje volgooien

3 likes