Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik heb dit ook, ik vind het ook zo ongemakkelijk om een winkel uit te lopen en niks te kopen?

Vaak als ik iets spontaan koop aan kleding is het vaak een miskoop (want past nergens bij, zit niet mooi met wat ik in gedachten had en ga zo maar door). Verder kom ik vaak ook thuis met allemaal prullaria. Ik kan ook geen beslissingen nemen in winkels dus nee hoor, online shoppen it is!

1 like

Ja sorry snap wat je bedoelt, vroeger ging ik dus nog wel eens shoppen om het shoppen met vriendinnen ofzo, maar dan kwam ik echt met onzindingen thuis, dus om die reden wil het nu dus ook niet meer

3 likes

Ben ik de enige die soms in de snelligheid perongeluk een schaterlach-smiley kiest ipv een hug-smiley hier op t forum? Ze zien er zo tzelfde uit

• Ja je bent de enige :hugs:
  • Nee ik heb dit ook! :laughing:

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die in dromen altijd vliegt door schoolslag te doen?

• Ja, je bent de enige; ik vlieg op een andere manier (of nooit)
  • Nee, ik zwem ook in de lucht

0 stemmers

2 likes

Ik kan niet stemmen want ā€œnee je bent niet de enige ik heb ook nog nooit UNO gespeeldā€ maar ik heb geen idee over welke memes je het hebt

6 likes

Uno reverse!!!

4 likes

Is gewoon bij pesten dat jij een joker doet en dan denkt dat ik er 5 moet pakken maar dat ik er dan triomfantelijk ook een joker opgooi

2 likes

Een joker is 5 pakken :skull:

3 likes

Ohh nou sorry 5 dan

3 likes

Neee eerder hetzelfde als tien wasmachien bij pesten toch

4 likes

Sorry ik heb geen idee wat dat is

10 likes

Haha ik ook niet! En heb het vaak gespeeld. Echt nog nooit van gehoord.

2 likes

Ik weet niet wat hier staat

2 likes

@Luzarl Ik heb het eigenlijk 15 jaar geleden voor het laatst gedaan dus misschien is dit onzin haha maar ik dacht dat het was dat je bij een 10 kaart van richting verandert? En dat is ook zo met uno reverse kaart

5 likes

Wij deden dat altijd met azen! 10 was niks bij ons

3 likes

Wel uno gespeeld maar nog nooit een meme over gezien

8 likes

Ik ook echt nog nooit een meme over gezien? Is dit een conspiracy?

5 likes

Wij deden ook met 10 wasmachien. Maar dan moest je je kaarten doorgeven. Bij aas veranderde de richting.

4 likes

Mogelijk deden wij dat ook maar heb ik het verkeerd onthouden haha sorry voor mijn uno/pesten fake news :clown_face:

1 like

Maar met pesten heeft echt iedereen andere regels. Ik kan dit ook niet met sommige mensen doen omdat die dan 7 = kleven niet accepteren bijvoorbeeld. Je hebt ook mensen die heertje nog een keertje hanteren haha
10 wasmachine heb ik ook nog nooit gehoord, bij mij was het 10 laat je kaarten zien
Nu ben ik wel benieuwd naar iedereens pestregels
Edit: oh hier staan er al een hoop: Pesten (kaartspel) - Wikipedia.

6 likes