Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik ben benieuwd wie op vijf pak een wijf gaan stemmen :joy:

2 likes

Ik vlieg door te watertrappelen, dan stijg ik op zegmaar

3 likes

Ik vraag me af of ik de enige ben die altijd de luxaflex/gordijnen dicht heeft. Mijn luxaflex zijn wit dus het is altijd gewoon licht in huis, ik zie alleen buiten nou nooit wat voor weer het is, dus van deze zomerdag krijg ik niks mee :joy:

• Je bent de enige
  • Ik heb ze ook bijna altijd dicht

0 stemmers

De reden van mijn dichte ramen is dat ik eigenlijk de hele dag op de bank zit en dat de gallerij naast mij zo naar binnen kan kijken en dat haat ik! De keuken/kleine kamer grenst zelf aan de gallerij dus dat zit ook altijd dicht. Ben net een kluizenaar

1 like

Heb mijn gordijnen ook echt bijna altijd dicht. Kamer is gelijk aan de straat en mensen zijn dan zo in your face.

1 like

Bommelding regelmatig leest als bommel-ding?

• Nee heb ik ook
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

1 like

Sowieso niet de enige want al onze directe buren hebben allemaal hun gordijnen 24/24 dicht! Sommige zelfs rolluiken, vind ik echt raar!

1 like

Ah ik woon ook direct aan de straat maar heb zo’n top-down-bottom-up achtig gordijn. Kan er lekker niemand naar binnen kijken, behalve door te bukken of op z’n tenen tegen t raam te staan, maar kan ik wel naar buiten loeren :grin::grin:

5 likes

ben ik de enige die hier in een discussie vaak tegenstrijdige berichten liket omdat ik het dan lees en denk: ja je hebt wel een punt, maar jij ook, en jij ook enz.

• ja je bent de enige
  • nee doe ik ook

0 stemmers

7 likes

Ah, ja, de pity-like 🫢 die geef ik ook wel eens

2 likes

Ik like ook vaak per ongeluk tijdens het scrollen :joy:

27 likes

Same :rofl:

6 likes

Ik verveelde me op werk en toen heb ik op google streetview allemaal routes bekeken die ik een paar jaar geleden naar mijn ex/oude werk en school fietste. Soms ging ik even terug de tijd in en klikte ik het jaar aan waarin ik die route ook reed. Heb denk ik echt 45 min al aan het klikken in een trance naar het scherm zitten kijken :joy:

• Je bent de enige
  • Doe ik ook soms

0 stemmers

En soms is het zo dat ik in bed lig en dat ik denk van “wat deed ik op deze dag 4 jaar geleden?” En dan ga ik helemaal op in mn maps tijdlijn, vind dat echt heerlijk :joy:

• Je bent de enige
  • Doe ik ook soms

0 stemmers

3 likes

Ik doe dat met mn instastories. Laatst alles teruggekeken van mn vakantie in sunny beach in 2018 :joy:

8 likes

Heerlijk is dat!

1 like

We luisteren het smurfenlied en ik kan gewoon niet normaal beginnen: waar komen jullie toch vandaan? Uit de kut van tante Sjaan. Hoe komen jullie daar toch in? Via de lul van ome Wim.
Wat krijgen jullie daar te vreten? Spermazaadjes niet te vreten.
Ik playback dan maar, mijn dochter heeft dat toch niet door🤣

Ben ik de enige?

12 likes

Nee, alleen zongen wij paardenlullen ipv spermazaadjes

:face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Bij ons waren het spermaballen (?) :grin:

5 likes

Jaa spermaballen haha ik heb er later spermazaadjes van gemaakt, want dat was 'logischer’:rofl:

2 likes

Hahah nu valt bij mij het kwartje waar ik dat Ajax “liedje” van ken.

1 like

ik had vroeger wel altijd vooruitkijkmomenten. op zo’n moment dacht ik dan ‘over precies 3 maanden ben ik nu dit aan het doen (bijvoorbeeld op vakantie, naar een nieuwe school, etc)’ en dan moest ik van mezelf als het dan ook echt zover was terugdenken aan dat vooruitkijkmoment

ik kan me ook nog veel van die vooruitkijkmomenten herinneren, vaak waren ze op de fiets naar school haha

best vreemd nu ik er zo over nadenk. herkent iemand dit?

• nee wtf
  • ja dit deed ik ook vroeger
  • ja dit doe ik nog steeds

0 stemmers