Hahaha ja idd, ik zong altijd ‘met z’n lange leverworst’. Toen was ik nog beschaafd
ik doe dit nog steeds en ik heb echt nog nooit in mijn hele leven daadwerkelijk teruggedacht aan het moment
Met zijn poes verdient de kost!!!
Doet me wel hieraan denken:
Ik heb in de aanloop naar bepaalde “belangrijke” gebeurtenissen in de toekomst, bijvoorbeeld verhuizing (bevalling, nieuwe job, etc.) altijd dat ik bij de houdbaarheidsdatum van producten dan denk “op die datum wonen we al in ons nieuwe huis” (of andere gebeurtenis dus).
Ben ik de enige?
- Nee, ik heb dit ook
- Ja, heb ik totaal niet
0 stemmers
ik heb door deze post al een half uur het lied van pieter post in mijn hoofd
Ja! Ik heb ook een paar momenten die ik van mij (hele jonge) zelf voor altijd moest onthouden. De momenten zijn ook vet random haha, dat ik voor de tv lig en naar peter pan kijk en een moment dat ik achterin de auto zit onderweg naar familie. Ik was echt 5 ofzo? Maar denk wel regelmatig (bewust) aan die momenten terug.
Ken je die van Seabert ook?
‘Seaaaabert ook al is ie klein, neuken vind ie fijn, maar zn pikkie is te kleiheeein.’
Of de kerst liedjes
Heilige nacht, verkracht
Onder een boom, zonder condoom
Zongen mn buurmeisje en ik toen we zelf nog kindjes waren, echt niet ok,
Zie de maan schijnt door de tralies, Tinkie Winky in de cel. Dipsy heeft hem opgesloten, dat verhaaltje ken je wel. En wie staat daar voor de deur? Het is Po met een mitrailleur. En wie ligt daar in de goot? Het is Lala, die is dood.
Ooit heel plechtig gezongen door mijn nichtje toen ze 10 was of zo
De teringtubbies komen, ze schieten met condoooomen, po staat te wachten om lala te ver…
Echt ziek want dat zongen we in groep 5. Lerares zei er ook niks van
Edit : en deze :
Wie heb ik aan de lijn? SaDdam hoessein, wat ligt er in zijn bed? Een kruisraket. Wie zal hem bombarderen? Bush bush bush. Wie zal hem repareren? Boooob de bouwer kunnen wij het maken!
Haha ja of;
Wie gaat Irak bombarderen?
Bush bush, bush bush
Sowieso had je als kind ook nauwelijks idee waar dit allemaal over ging.
Ik was een jaar of negen toen Saddam Hoessein ter dood werd veroordeeld en bij ons was de favoriete grap toen “Belde ik Saddam Hoessein, wat denk je? Opgehangen!”.
Toen vonden we dat heel grappig, nu denk ik alleen maar dat we niet beter wisten.
Deels onwetendheid deels onderontwikjeld geweten.
Wij zongen ook altijd allah is groot, allah is machtig allah heeft een pik van 1,80.
En onschuldiger Midden in de winternacht ging de hema open, onderbroek en b-enha 10% goedkoper
Blow blow blow je dood tot je sterren ziet
Heroine cocaine en een zakje wiet!!!
Heel de schoolplein.
Hahaha eigenlijk zijn al die nummers een beetje van die stukjes voor pvv achtige types online, of van die wappies ofzo
Hoe werden die liedjes ook verspreid in die tijd? Ik ken er echt een hoop die hier genoemd worden
Haha ja wel interessant hoe dat dan gaat! Via broers, zusjes, buurkinderen, klasgenoten, sportclubs steeds weer een dorp verder
Haha ik verbaas me echt over de grofheid van de liedjes hierboven, ik ben nooit verder gekomen dan:
Sinterklaas is jarig, zet hem op de pot, laat hem lekker stinken, doe de deur op slot. Doe hem dan weer open, en wat zie je dan? De zak van Sinterklaas, Sinterklaas, etc etc En lachen dat ik deed erom
Wij hadden precies deze ja! Maar dan kwam na “doe de deur op slot”
Daar komt zwarte piet aan met een vel papier,
daar staat opgeschreven ‘oh wat stinkt het hier’
Nog vrij onschuldig vergeleken met de andere rijmpjes hier haha
Ik ken echt bijna geen van die liedjes hierboven, naar mijn idee werden die helemaal niet gezongen bij ons op school op op het plein.
Ik vraag me af of het nou echt zo’n brave omgeving was of dat ik dat gewoon allemaal gemist heb. Ik kan me ook nog herinneren dat ik pas echt scheldwoorden zoals kut en zo gebruikt hoorde worden toen ik een jaar of tien was, voor mijn gevoel was dat toen nieuw
Ben ik de enige (samen met @viking ) die dat soort vervormde liedjes (op een paar uitzonderingen na) niet herkent van vroeger?
- Ja je bent de enige
- Nee ik herken dit ook niet
0 stemmers