Oh ja en dan zie ik mezelf ook al helemaal in de rechtszaal zitten om mijn niet nalatigheid te verdedigen.
Ben ik de enige die binnenshuis echt een stuk productiever is als zij schoenen aan heeft (zelfs achter de computer)? Dat ik wel bepaalde zaken achter de computer gedaan krijg met schoenen aan, maar niet op sokken of blote voeten.
- ja
- nee
- geen idee
0 stemmers
Op insta zie ik die vaak als âsymptoom van adhdâ ![]()
Daar is alles een symptoom voor ADHD
True vandaar de smiley erachter
Maar wel vaak dingen lezen die me heel leuk lijken en me dan afvragen hoe mijn leven eruit had gezien als ik daar had gewerkt!
ben ik de enige die vierkante pizza haat? ronde pizza vind ik lekker maar als het vierkant is vind ik het gelijk kut. dan koop ik het echt niet meer.
- ja je bent de enige
- nee heb ik ook
0 stemmers
Alleen bij werkmail.
Ja soms wel, als een soort extra, maar totaal zinloze, âcontroleâ ![]()
Ik lees mails nooit terug. Ik word er alleen maar zenuwachtig van, dan zie ik weer een tikfout of iets wat toch niet lekker loopt. Dus ik lees het 10 keer voor ik het verstuur maar daarna is het uit het oog uit het hart
ben ik de enige die keelpijn krijgt van romige tomatensoep?
- ja je bent de enige
- nee heb ik ook
0 stemmers
Alleen bij tomatensoep?
Of ook bij andere nachtschade groenten toevallig bijv courgette- of paprika soep? Sommige mensen zijn licht allergisch voor sommige stoffen hierin, dat je prikkelend gevoel in keel krijgt
Of het kan aan de zuivel liggen
ik kan sowieso niet tegen zuivel dus ik eet het alleen veganistisch! maar ja, echt alleen bij tomaat
Haha ik ben zo iemand die âja sgoed hoorâ schrijft naar mijn studenten die vragen stellen dus ik lees liever nooit iets terug
In de woorden van meester visser: dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen
Als uitkomst van wetenschappelijk onderzoek kwam dit ooit: mensen zijn productiever met schoeisel met een harde zool aan
Ben ik de enige die nog nooit iets uit een airfryer heeft gegeten?
- Ja je bent de enige
- Nee ik ook niet
0 stemmers
Nou je mist er niks aan hoor haha
Ben ik de enige die de verwarming dit seizoen nog niet aan heeft gehad?
- Ja, ik heb hem al aan gehad
- Neen
0 stemmers
oef, en je hebt m nog niet aangehad? Bikkel!
Als bij mij de zon schijnt kan de woonkamer opwarmen tot 22 graden. En we wonen in een flat, dus warmte van boven en onderen, en goed geisoleerd denk ik? Het is normaal iets van 18 graden en dat vind ik prima!
Dat is toch ook helemaal niet goed voor je huis? Heb je niet enorm veel last van vocht?