Ben ik de enige die (Deel 1)

Tegenwoordig hoeven ze ze alleen niet altijd zelf meer te bedenken.
Was laatst op de verjaardag van de zus van mijn vriend. Komt ineens haar zoontje (9) midden in de kring staan: IK DRINK WODKA, IK DENK DAT IK KAPOT GA!

Hierover gesproken, heb ik overigens nog eens in de zoveel tijd dat ik wakker word en het eerste wat mijn hoofd afspeelt is: Eyoooo lik de ballen van Theooooo! (Een versie van een K3-liedje waarvan ik geen idee meer heb hoe het origineel ging). En dat krijg ik dan de rest van de dag niet meer uit mijn hoofd natuurlijk.

7 likes

En spuit ze in met deeeooooooo

2 likes

Ik ben vooral verbaasd dat ik ‘Pieter post, Pieter post, heeft een lul van leverworst’ nog niet voorbij heb zien komen.

8 likes

Moet je beter lezen want ik helaas wel

21 likes

Hahahaha nou in dat geval hoop ik dat je het nu ook in je hoofd hebt.

Wees er maar trots op

5 likes

Vandaag 8 jurken binnengekregen en gelukkig 2 die goed zaten. Ik zie de herfst inmiddels iets minder stressend tegemoet!

1 like

Ik zit hier dus ook al aan te denken sinds ik afgelopen week me weer iets warmer moest kleden. Ik heb in wat winkels gekeken, maar ik weet gewoon niet wat mij is eigenlijk. Terwijl ik voor de zomer nu echt mooie stukken heb.

Heb wel m’n glitterlaarzen gekocht (in zowel goud als zilver, sue me), en heb mooie jassen en sjaals. Maar qua kleding verder? Lang niet zo leuk om iets uit te zoeken als met warm weer.

3 likes

Ik draag echt bijna altijd hetzelfde :joy: :grimacing:

7 likes

Ik zit nu te denken maar ik krijg denk ik vooral stress van het idee dat ik mezelf opnieuw wil ontdekken en dat elk seizoen weer. Wat voor type wil ik nu zijn? Ik ben nog heel erg op zoek naar mezelf en mijn eigen stijl en dat geeft stress :joy:

5 likes

Ik ben er niet stressy om maar draag veel liever zomerkleding en vind herfst-en winterkleding veel minder leuk om te dragen. En die stomme winterjassen en sjaals en mutsen :rage:

9 likes

Haha ja flikker op met je laagjes!

3 likes

Winterkleding vind ik, net als zomerkleding, juist leuk. Dikke truien en blazers enzo…
Met dat tussenweer in de herfst en lente kan ik juist helemaal niets en kan ik moeilijk leuke dingen voor vinden.

4 likes

Het komt ook omdat ik sensorisch gevoelig ben en bij veel items kom ik er bij dragen achter dat het me niet lekker zit om hoe bijvoorbeeld de naadjes lopen/voelen of hoe de schouders zijn gesneden of hoe laag/hoog taille zit.
Dus heb ik paar fijne dingen die goed zijn en handig/praktisch (voor hondenwandelingen) die ik enkel draag. Ook draag ik bijna hele jaar korte broek en alles kouder weer boeit me nul, haha :joy:
Om trends geef ik geen reet, dus koop eigenlijk geen kleding meer.

5 likes

Truien, blazers, laarzen… kom maar door 🫶

7 likes

Ik vind het juist veel makkelijker om te bepalen wat ik in de herfst en winter draag. Ik ben gek op laagjes en materialen zoals leer, wol, etc. In de zomer vind ik het juist moeilijk om mij fatsoenlijk aan te kleden. Ik heb echt 20 jaar lang in de zomer bandshirts en jeans gedragen en draag sinds 2 jaar wat anders (blousejes en korte broeken). :joy:

4 likes

Ik heb het ook andersom. In de zomer voel ik me een zweterige aardappel in alle kleding en zijn de meeste kledingstukken weinig verhullend. Ik vind het wel heerlijk om met blote benen te lopen. Maar stylish in de zomer lukt me gewoon niet. In de winter en herfst kan ik weer lekker m’n kleren stylen, goede kledingstukken en stoffen, leuke laarzen en blazers aan.

13 likes

Ik heb altijd moeite met schoenen in de herfst / winter. Weet dat nooit goed te combineren met de juiste broek of jurk.

3 likes

Ergste vind ik temperatuur net niet meer warm genoeg voor blote benen maar nog veels te warm voor truien

5 likes

Ik heb het als de zomer eindigt vooral moeilijk qua temperatuur, ik vind momenteel bijna alle kleding te warm of te koud of niet lekker zitten :cry:

Edit: en ik heb één broek die ik echt fijn vind en daar heeft net een vogel op gepoept :rage:

4 likes