Ben ik de enige waarbij het lichaam soms echt ineens ‘schokt’ als je bijvoorbeeld een heel lief berichtje krijgt? Alsof het echt bij me binnen komt. (Moeilijk uit te leggen)
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit heb ik ook weleens!
0 stemmers
Ben ik de enige waarbij het lichaam soms echt ineens ‘schokt’ als je bijvoorbeeld een heel lief berichtje krijgt? Alsof het echt bij me binnen komt. (Moeilijk uit te leggen)
0 stemmers
De laatste keer dat ik dat had, moest ik heel hard huilen in de auto (ik stond geparkeerd gelukkig), maar toen zag ik Henny Huisman voorbij fietsen en was ik meteen weer neutraal.
Ik heb voor de zoveelste keer dit jaar een allergische aanval met niezen, tranende ogen en 3000 liter waterig snot. En het enige wat hier tegen helpt is dus eten. Zolang ik eet hoef ik niet te niezen of te snotten. En zodra mijn mond leeg is begint de hele zooi weer. Ik vroeg net aan mijn vriend of hij dit ook had met hooikoorts, maar hij keek me super wazig aan.
Dus: ben ik de enige bij wie eten helpt tegen hooikoortsaanvallen en andere allergische reacties?
0 stemmers
Ik heb een discussie met mijn man over of het spuugvlekje van mijn baby wel of niet ergens op lijkt qua vorm.
Eerst kijken en dan pas spieken naar wat ik denk dat het is voor meest betrouwbare poll resultaten aub!!
Ben ik de enige die deze vlek op de wereldkaart en dan continenten Afrika en het zuidelijke deel van Azie vind lijken ?
0 stemmers
Ik dacht een olifant maar iets anders kan inderdaad ook ![]()
Niet alsnog verklappen!! ![]()
Joh geen idee hoe dat eruit ziet ![]()
Nou de vorm daarvan ken ik niet uit mijn hoofd hoor is dat heel raar hahaha ![]()
![]()
Haha zelfs niet een beetje die vorm? Of zijn het in je hoofd bijvoorbeeld allemaal rondjes?
Volgens mij heb ik ook afantasie hoor of iets want ik zie überhaupt nooit iets voor me. Maar nee echt geen idee welke vormen continenten hebben, ik weet alleen dat Italië een laars is. Ik weet echt een groot deel van de hoofdsteden van elk land maar qua ligging en vorm enzo don’t ask me.
Ik ben moe maar om 11 uur naar bed gaan in het weekend voelt altijd alsof ik niet genoeg gebruik maak van het feit dat ik laat naar bed kan. Vind dat irritant aan mezelf.
Oh kak ik dacht dat dit wjekw was haha excuses!
Heb je ook vaak dromen dat je ergens moet zijn maar daar maar niet aan komt door allerlei absurde omstandigheden?
0 stemmers
Ik droom heel vaak dat ik mijn koffer vergeten ben in te pakken
Alleen maar. Liften die zijwaarts gaan, denken dat je eindelijk een huis uit bent en dan zit er nog een kamer en nog een kamer en…
En ik heb in mn dromen ook nog nooit een normale badkamer gezien maar dat is weer een ander verhaal
Ja!!!
Nou 1/3e wist het niet zie persoonlijke vragen topic ![]()
Doe dan gewoon uurtje op Google maps doorbrengen ipv andere apps, dan weet je het wel. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Zo boeiend vind ik het ook weer niet wat de omlijning van een land of continent is ![]()