Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik heb dat juist in de winter, maakt niet uit wat ik aan trek, je ziet toch vooral m’n winterjas ipv mijn kleding. En dan zit je met al je laagjes wat prima is buiten, totdat je een beetje doorloopt of ergens binnenstapt met de verwarming op 90 graden en dan zweet je je weer een ongeluk.

10 likes

Haha ik voel ineens de irritatie van mezelf als 15-jarige weer die uren lookbook doorspitte voor leuke winteroutfits. De helft woonde in Californië ofzo en had altijd blote benen en de andere helft droeg geen winterjas of alleen zo’n open mantel (die ik uiteraard niet mocht van mijn moeder want “veel te koud op de fiets”)

6 likes

Oh ja, dan zag je allemaal leuke outfits in Gossip Girl met korte rokjes met kniekousen en mooie blousejes. Dat was toen echt veel te koud voor de Nederlandse winter.

6 likes

Oh man, ik heb op de middelbare school jaren geen winterjas gehad omdat ik dat lelijk vond. Ik kwam niet verder dan tussenjassen. Uiteraard had mijn moeder hier wel commentaar op, maar what could she do? :person_shrugging:

Terugkijkend denk ik echt: Wat deed ik mezelf aaaaan?!? :joy:

(Ja, nou, geen winterjas dus.)

10 likes

En combineerde je dat ook met een mega zware bowling- of handtas omdat een rugzak echt niet kon? :rofl:

2 likes

Ik had een bowling tas en voel me aangesproken :sob::joy:

Nee, in ‘mijn tijd’ deden we nog alleen aan rugzakken. Wel altijd aan één schouder. Ook op de fiets, terwijl je fietstassen had.

3 likes

Heel herkenbaar en daarnaast deed ik ook geen handschoenen/regenjas/regenbroek aan op de fiets want dat was niet cool. 25 minuten was het fietsen naar school - felrode handen :woozy_face:

2 likes

Same. En handschoenen, nee joh, ik moest roken op de fiets.

Ik heb ook van mijn 12e tot 22e permanent op hoge hakken gelopen omdat ik dacht dat mijn benen zo kort waren dat ik ontoonbaar was zonder hakken. Pas na die leeftijd kwam er wel eens voorzichtig een sneaker voorbij.

Nu loop ik alleen nog maar op sneakers, maar heb ik wel altijd pijn in mijn rug.

5 likes

Herkenbaar!!! Ik heb ook zulke herinneringen.

3 likes

Hahahaha het roken op de fiets is zo herkenbaar. Kan me er echt niks meer bij voorstellen. Ben gelukkig ook al jaren gestopt nu.

1 like

Ben ik de enige die altijd dacht (of denkt) dat het Ayden is in plaats van Adyen? Dan heb ik het over die betaaldienstverlener.

• Ja, je bent de enige, ik wist altijd al dat het Adyen is
  • Nee, dit dacht ik ook

0 stemmers

Ik kwam er pas een poos terug achter toen ik het voor het eerst hoorde hoe het uitgesproken werd op tv, en nog steeds lees ik het in mijn hoofd verkeerd als Ayden.

3 likes

Ik las het aanvankelijk ook als Ayden en we zijn niet de enige. Een vriendin zei laatst dat haar vriend bij Ayden had gesolliciteerd. Was dus Adyen. :rofl:

4 likes

Haha ik werkte ooit op een klantenservice van een bedrijf dat betalingen met Adyen deed, dus het kwam daar heeel vaak telefonisch ter sprake als het om automatische afschrijvingen ging. Zoooo vaak konden mensen het dan niet in hun rekeningoverzicht vinden omdat ze op Ayden hadden gezocht ipv Adyen. :sweat_smile:

9 likes

…nooit oplet tijdens de uitleg van een spel bij Expeditie Robinson en vervolgens kijkt van wtf zijn ze aan het doen!?

22 likes

Ik heb dit altijd bij Wie is de Mol. :joy: Of tijdens de uitleg van een bord of kaartspel dat ik niet ken en zelf moet gaan spelen

15 likes

Daarom zou ik nooit aan zo’n spel meedoen.

3 likes

Omg dit viel me vandaag ineens op

4 likes

Haha als de camera’s niet draaien worden die spellen tot in den treure met de deelnemers doorgenomen en mogen ze zelfs een paar keer proefspelen, dus zelfs jij zou dat kunnen!

6 likes

Stiekem wel blij is dat het weer eerder donker is ‘s avonds en daardoor ook beter slaapt

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like