Nouja in het algemeen is het best belangrijk om op z’n minst te weten waar landen liggen toch?
Vind het persoonlijk altijd een beetje westerse arrogantie om de rest van de wereld niet eens minimaal te erkennen.
Nouja in het algemeen is het best belangrijk om op z’n minst te weten waar landen liggen toch?
Vind het persoonlijk altijd een beetje westerse arrogantie om de rest van de wereld niet eens minimaal te erkennen.
Ik weet welke landen in welk continent liggen, kan ook bijna alle hoofdsteden ervan opnoemen. Enige wat ik niet kan is de omlijning ervan voor je uittekenen of ze allemaal precies aanwijzen op de wereldkaart. Ik kan je van de meerderheid wel vertellen welke talen in de landen gesproken wordt, wat de meestvoorkomende religies zijn, wat het culturele gerecht is.
Dus het erkennen van andere landen of westerse arrogantie lijkt me weinig te maken hebben met of ik weet hoe de omlijning van een land eruit ziet.
Gewoon even dagelijks een worldle doen
Naar de wc gaan in een droom is ook altijd onmogelijk. Gelukkig maar, want meestal moet ik dan ook echt naar het toilet ![]()
Het ging niet om een land, het ging om het hele continent Afrika
Rennen gaat bij mij ook niet, altijd een slow motion run.
Overigens was dan denk ik vroegah het punt dat je in je bed plaste haha…
Ik droom anders regelmatig dat ik naar de wc ga. En vaak raak ik dan geïrriteerd omdat ik net geplast heb en dan alsnog het gevoel hou dat ik moet en dat betekent ook altijd dat ik in het echt moet plassen. Godzijdank heb ik nog nooit in m’n bed geplast hierdoor.
Haha dat zou goed kunnen. De wc’s in mijn dromen zijn vaak ook heel vies of er is totaal geen privacy.
@Sundance ik ben dan vaak nog best diep in slaap. Gelukkig gaat het bij jou niet mis!
Afrika in combinatie met een deel van Azië ja.
Daarvan ken ik de omlijning ook niet uit mijn hoofd nee, maar ook niet van Europa. Heeft toch niks met erkennen van landen te maken dan?
Haha heel herkenbaar!
Omdat er een typfout in de vraagstelling stond denk ik.
Jaaa dit! Altijd ontzettend vieze wc’s of zelf ernaast plassen?? En vaak ook super openbaar. Heb een wc fobie hierdoor. Of heb ik de dromen door de wcfobie? ![]()
hahaha bij mij ook ![]()
Ik haaaat dit zo! Als ik in mn droom moet dan zit ik op de wc maar komt het niet. En dan moet ik indd altijd in het echt ook!!
Ik droom ook altijd over die halfhoge deuren van wc’s maar pas liep ik een openbaar toilet in en toen waren alle deuren echt zo! Ik kon er gewoon overheen kijken
Ik dacht toen echt “hey, dit is die wc uit mijn dromen!”
Het was te verwachten natuurlijk maar na hier gisteravond over na te hebben gedacht kwamen er weer lekker veel toiletten voor in mn droom, maar: het waren er heel veel, allemaal heel schoon en allemaal gewoon afgesloten hokjes!!! Life hack dit
De liften gingen wel weer alle kanten op maar ach
Ben ik de enige die een vreemd gevoel in zijn tong krijgt tijdens het eten van aardappelpuree?
0 stemmers
Wat voor vreemd gevoel krijg je dan?