Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik droom heel vaak dat ik mijn koffer vergeten ben in te pakken

6 likes

Alleen maar. Liften die zijwaarts gaan, denken dat je eindelijk een huis uit bent en dan zit er nog een kamer en nog een kamer en…

En ik heb in mn dromen ook nog nooit een normale badkamer gezien maar dat is weer een ander verhaal

8 likes

Ja!!!

4 likes

Nou 1/3e wist het niet zie persoonlijke vragen topic :smiling_face_with_tear:

1 like

Doe dan gewoon uurtje op Google maps doorbrengen ipv andere apps, dan weet je het wel. Zo moeilijk is het allemaal niet.

4 likes

Zo boeiend vind ik het ook weer niet wat de omlijning van een land of continent is :joy:

3 likes

Nouja in het algemeen is het best belangrijk om op z’n minst te weten waar landen liggen toch?

Vind het persoonlijk altijd een beetje westerse arrogantie om de rest van de wereld niet eens minimaal te erkennen.

9 likes

Ik weet welke landen in welk continent liggen, kan ook bijna alle hoofdsteden ervan opnoemen. Enige wat ik niet kan is de omlijning ervan voor je uittekenen of ze allemaal precies aanwijzen op de wereldkaart. Ik kan je van de meerderheid wel vertellen welke talen in de landen gesproken wordt, wat de meestvoorkomende religies zijn, wat het culturele gerecht is.

Dus het erkennen van andere landen of westerse arrogantie lijkt me weinig te maken hebben met of ik weet hoe de omlijning van een land eruit ziet.

2 likes

Gewoon even dagelijks een worldle doen

5 likes

Naar de wc gaan in een droom is ook altijd onmogelijk. Gelukkig maar, want meestal moet ik dan ook echt naar het toilet :grimacing:

4 likes

Het ging niet om een land, het ging om het hele continent Afrika

Rennen gaat bij mij ook niet, altijd een slow motion run.

6 likes

Overigens was dan denk ik vroegah het punt dat je in je bed plaste haha…

1 like

Ik droom anders regelmatig dat ik naar de wc ga. En vaak raak ik dan geĆÆrriteerd omdat ik net geplast heb en dan alsnog het gevoel hou dat ik moet en dat betekent ook altijd dat ik in het echt moet plassen. Godzijdank heb ik nog nooit in m’n bed geplast hierdoor.

3 likes

Haha dat zou goed kunnen. De wc’s in mijn dromen zijn vaak ook heel vies of er is totaal geen privacy.

@Sundance ik ben dan vaak nog best diep in slaap. Gelukkig gaat het bij jou niet mis!

4 likes

Afrika in combinatie met een deel van Aziƫ ja.
Daarvan ken ik de omlijning ook niet uit mijn hoofd nee, maar ook niet van Europa. Heeft toch niks met erkennen van landen te maken dan?

4 likes

Haha grappig dat je dit zegt, ik ben in mijn dromen echt achterlijk vaak op plekken met allemaal wc’s in het openbaar? En dan denk ik er moet toch wel ergens een hokje zijn en dan die hele hal door en echt elke keer denk ik, goh niks veranderd na de laatste keer dat ik hier was!

8 likes

Haha heel herkenbaar!

6 likes

Ja die wc’s zien er bij mij altijd zo uit

17 likes

Omdat er een typfout in de vraagstelling stond denk ik.

3 likes