Ben ik de enige die (Deel 1)

Wat @Vincent zegt: als je niet flink hard meetrapt gaat die fiets helemaal geen 25 km/u, daar moet je wel je best voor doen.
Als je voor de vorm meetrapt ga je misschien 15 km/u.
Dit is echt een groot misverstand over ebikes.

Maargoed, ik ben dus zo iemand die jou met 25 inhaalt.

3 likes

Ohh ik vind het serieus fijn om te weten dat veel anderen dit ook hebben. Waar zou dit vandaan komen?

1 like

Ja vraag ik me ook af! Inderdaad fijn om te weten dat meerdere dit hebben. Het wisselt gewoon enorm, echt heel gek

1 like

Ben ik de enige die steeds verward is met of ik Ja of Nee moet antwoorden als ik hetzelfde doe

• Nee, dit herken ik
  • Ja, je bent de enige

0 stemmers

Ben ik de enige die het makkelijker vindt om ā€˜nee’ te zeggen dan ā€˜ja’?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die altijd veeeel langer bezig is met koken dan dat er bij het recept aangegeven staat?

• Ja, je bent blijkbaar gewoon traag
  • Nee, heb ik meestal ook

0 stemmers

Jamie’s 15 minutes is echt de grootste leugen van mijn leven.

41 likes

ja nouja vooral met dingen snijden haha heb die technieken echt totaal niet onder controle

1 like

Ik doe ook echt lang over snijden!

3 likes

Ik vind je geen weirdo, mijn zusje is de beste persoon sinds altijd, dus wat mij betreft alleen maar pluspunten.

2 likes

Is ze ook! En ze is op het egf geweest kortdurend en forums zijn denk ik niet helemaal haar ding, maar als we samen zijn vindt ze het forum ook wel amusant.

2 likes

Ja dat krijg je met dit soort leugens op verpakkingen
ā€œbak de aardappelschijfjes in 8-10 minuten goudgeel en gaarā€ :unamused:
AHI_434d50303038373637_2_LowRes_JPG
Bij mij zijn ze dan net warm

56 likes

Deze lijers worden sowieso nooit bruin/goudgeel/er gaar uitziend! Het is of geel, of verkoolt

31 likes

Haha ja 1x knipperen met je ogen en ze zijn ineens zwart

3 likes

Plus aanbaklaag in de pan waar je nog 3 jaar mee zoet bent

4 likes

Deze dingen duren zoooo lang idd en partjes ook, pas na een halfuur begint het een beetje ergens op te lijken. Of ze zijn zwart en dan wel nog hard van binnen :unamused:

4 likes

Mijn moeder gebruikt deze heel vaak als ze een ovenschotel maakt. Zo smerig! Heb al vaak zat gezegd dat ze zelf aardappelen moet koken maar dat doet ze nog steeds niet :sleepy:

1 like

Aardappelen koken en dan bakken is en blijft het allerlekkerst.
Fuck die voorgegaarde voorgekookte partjes/blokjes/driehoekjes/rondjes

Edit: De haat zit diep

15 likes

Ben ik de enige die enigszins angstig wordt als je uit bent en een bekende tegenkomt met een wit shirt? Ik draag niet eens foundation maar wel bb cream en bij zo’n knuffel bij een bekende ben ik altijd bang dat ik de helft van mijn wang op het shirt van diegene stempel (met name langere mannen). Wit shirt is dan echt een soort red flag wat me zelfs nog opvalt als ik behoorlijk aangeschoten ben.

• Je bent de enige, witte shirts doen me niks!
  • Ik ken het gevoel

0 stemmers

Toen mijn ex het volledig onverwacht kwam uitmaken droeg hij een wit shirt met streepjes waar ik lekker met mijn makeup hoofd op heb gesnotterd. Was sowieso een hele rare gang van zaken dus dit was een soort sweet revenge zeg maar haha

10 likes