Ik slaap er niet beter door en ik word er ook nog eens moeier van
Maar ben je wel blij dat het weer eerder donker is?
Nee ook al niet
Dan heb je verkeerd op mijn poll gestemd toch aangezien je het met niks van dat alles eens bent
Zie je hoe doodop ik ben
…nooit weet wat ze moet vragen voor haar verjaardag
- Ik weet dat ook nooit
- Ik weet aaaaltijd wel iets
0 stemmers
Kan altijd wel een boek bedenken dat ik wil hebben
Speciaalbier ook altijd prima
Nu lijk ik net een soort vader maar ik vraag nooit sokken voor mn verjaardag dus hopelijk valt het nog mee
Ik zou blij zijn als mijn vader altijd wel een boek zou weten of blij zou zijn met bier of sokken
Mijn lijst is neverending, veel te veel hobby’s.
Kleine dingen weet ik altijd wel, maar wat ik van mijn partner en ouders moet vragen vind ik zo lastig. Budget is dan net wat hoger, maar niet zo hoog voor luxere dingen. Ik heb nog een week om wat te bedenken voor mezelf
Notitie in je telefoon maken en gedurende het jaar ideeën in bijhouden.
Ik heb dit juist andersom, ik weet altijd wel dure dingen
Met mijn partner en ouders vragen we eigenlijk nooit specifiek om dingen. We bedenken gewoon wat leuks voor elkaar.
Ik had vorig jaar ofzo ook bedacht dat dit wel een goed idee was. Staan al een jaar lang dezelfde dingen op. Afgelopen jaar niks meer bedacht om aan te vullen
Maar ik heb nu een nieuw geurtje nodig en ben binnenkort jarig, dus vraag deze keer maar weer eens douglas bonnen
Ben ik de enige die altijd weer gaat googlen wat een mooie zin is op een condoleancekaart? Niet dat het veel oplevert want ik vind alles heel leeg en onpersoonlijk klinken, maar zelf bedenken is helemaal niets haha
- Nee, ik google dit ook
- Ja, ik weet altijd/ vaak wat ik kan schrijven
0 stemmers
Ben ik de enige bij wie de pins op Google Maps verdwenen zijn? Ik had echt zooo veel leuke restaurantjes gepind, kan wel janken
Heb ik ook weleens gehad ja Echt kut want het is echt m’n hobby om 's avonds op de bank in willekeurige steden die ik ooit nog wil bezoeken leuke eettentjes en bezienswaardigheden te pinnen. Ik heb het toen niet meer terug gekregen helaas
Ja, daar had ik juist fijne lijstjes.
@anon37686689 dit stemt me niet hoopvol, damn. Helemal opnieuw beginnen
Ben ik de enige die nooit dutjes doet of kan doen?
- Nee, ik kan/doe ook nooit dutjes
- Ja, ik kan/doe graag dutjes
0 stemmers
Wat een stom woord eigenlijk.
Bij mij ook!!!