Ben ik de enige die (Deel 1)

Jupe betekent rok in het frans. Ben ik de enige die dat woord niet bij het object vindt passen? Ik vind het eerder passen bij een jurk. Robe vind ik trouwens ook gewoon passen bij jurk, ondanks dat het begint met een r :nerd_face:

• Nee ik vind jupe ook beter passen bij een jurk dan bij een rok
  • Ja jupe is voelt gewoon aan als rok

0 stemmers

2 likes

Jupe past voor mijn gevoel niet bij een rok, maar ook niet bij een jurk.

4 likes

De jupe zak van Sinterklaas

5 likes

Ja en dan is het resultaat ook nog eens een droge hap flauwe zoete oranje korrels. Hap, slik, niet weg.

10 likes

Ben as we speak een wortel weg aan het knagen en valt wel mee, maar nu je het zegt, in mijn herinnering is de ouderwetse wortel ingewikkelder eten. Dit was een geschrapte.

1 like

ik lust het wel als het ergens op zit maar zou het nooit zelf vrijwillig gebruiken

7 likes

Als ik wortels eet moet ik altijd denken aan dat @Luzarl ? Zei dat een wortel doorbijten net zo is als een vinger doorbijten :skull:

5 likes

Ja dat is quest wetenschap hoor, ik heb zelf geen onderzoek gedaan

8 likes

Niet lusten, niet lusten… Het is niet mijn favoriet maar ik eet het wel op. Nootmuskaat daarentegen loop ik met een grote boog omheen.

4 likes

Ben ik de enige die in treinen en bussen weleens bang is dat mijn koffer niet goed in het bagagerek ligt en in een bocht eruit valt bovenop iemand die eronder zit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik blijf altijd de hele tijd er naar kijken, ook al weet ik dat het eigenlijk nooit gebeurt.

3 likes

Oh ja en dan zie ik mezelf ook al helemaal in de rechtszaal zitten om mijn niet nalatigheid te verdedigen.

7 likes

Ben ik de enige die binnenshuis echt een stuk productiever is als zij schoenen aan heeft (zelfs achter de computer)? Dat ik wel bepaalde zaken achter de computer gedaan krijg met schoenen aan, maar niet op sokken of blote voeten.

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

3 likes

Op insta zie ik die vaak als ‘symptoom van adhd’ :joy:

2 likes

Daar is alles een symptoom voor ADHD

29 likes

True vandaar de smiley erachter

1 like

Maar wel vaak dingen lezen die me heel leuk lijken en me dan afvragen hoe mijn leven eruit had gezien als ik daar had gewerkt!

12 likes

ben ik de enige die vierkante pizza haat? ronde pizza vind ik lekker maar als het vierkant is vind ik het gelijk kut. dan koop ik het echt niet meer.

• ja je bent de enige
  • nee heb ik ook

0 stemmers

2 likes

Alleen bij werkmail.

2 likes

Ik lees het wel tig keer door voor versturen

7 likes

Ja soms wel, als een soort extra, maar totaal zinloze, “controle” :joy:

4 likes