Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik lees mails nooit terug. Ik word er alleen maar zenuwachtig van, dan zie ik weer een tikfout of iets wat toch niet lekker loopt. Dus ik lees het 10 keer voor ik het verstuur maar daarna is het uit het oog uit het hart

8 likes

ben ik de enige die keelpijn krijgt van romige tomatensoep?

• ja je bent de enige
  • nee heb ik ook

0 stemmers

Alleen bij tomatensoep?
Of ook bij andere nachtschade groenten toevallig bijv courgette- of paprika soep? Sommige mensen zijn licht allergisch voor sommige stoffen hierin, dat je prikkelend gevoel in keel krijgt

Of het kan aan de zuivel liggen

2 likes

ik kan sowieso niet tegen zuivel dus ik eet het alleen veganistisch! maar ja, echt alleen bij tomaat

Haha ik ben zo iemand die ‘ja sgoed hoor’ schrijft naar mijn studenten die vragen stellen dus ik lees liever nooit iets terug

In de woorden van meester visser: dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen

5 likes

Als uitkomst van wetenschappelijk onderzoek kwam dit ooit: mensen zijn productiever met schoeisel met een harde zool aan

5 likes

Ben ik de enige die nog nooit iets uit een airfryer heeft gegeten?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik ook niet

0 stemmers

2 likes

Nou je mist er niks aan hoor haha

1 like

Ben ik de enige die de verwarming dit seizoen nog niet aan heeft gehad?

• Ja, ik heb hem al aan gehad
  • Neen

0 stemmers

1 like

oef, en je hebt m nog niet aangehad? Bikkel!

Als bij mij de zon schijnt kan de woonkamer opwarmen tot 22 graden. En we wonen in een flat, dus warmte van boven en onderen, en goed geisoleerd denk ik? Het is normaal iets van 18 graden en dat vind ik prima!

Dat is toch ook helemaal niet goed voor je huis? Heb je niet enorm veel last van vocht?

Ben ik de enige waarbij het lichaam soms echt ineens ‘schokt’ als je bijvoorbeeld een heel lief berichtje krijgt? Alsof het echt bij me binnen komt. (Moeilijk uit te leggen)

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit heb ik ook weleens!

0 stemmers

Of als het heel naar is, echt zo’n lichamelijke reactie

2 likes

De laatste keer dat ik dat had, moest ik heel hard huilen in de auto (ik stond geparkeerd gelukkig), maar toen zag ik Henny Huisman voorbij fietsen en was ik meteen weer neutraal.

27 likes

Ik heb voor de zoveelste keer dit jaar een allergische aanval met niezen, tranende ogen en 3000 liter waterig snot. En het enige wat hier tegen helpt is dus eten. Zolang ik eet hoef ik niet te niezen of te snotten. En zodra mijn mond leeg is begint de hele zooi weer. Ik vroeg net aan mijn vriend of hij dit ook had met hooikoorts, maar hij keek me super wazig aan.

Dus: ben ik de enige bij wie eten helpt tegen hooikoortsaanvallen en andere allergische reacties?

• Ja je bent de enige
  • Nee, bij mij helpt dat ook

0 stemmers

4 likes

Ik heb een discussie met mijn man over of het spuugvlekje van mijn baby wel of niet ergens op lijkt qua vorm.

Eerst kijken en dan pas spieken naar wat ik denk dat het is voor meest betrouwbare poll resultaten aub!!

Vlek

Ben ik de enige die deze vlek op de wereldkaart en dan continenten Afrika en het zuidelijke deel van Azie vind lijken ?

• Ja, je bent echt de enige
  • Nee, ik zie dit ook!
  • Ik heb tĂłch eerst gespiekt en toen kon ik t niet meer unseen

0 stemmers

2 likes

Ik dacht een olifant maar iets anders kan inderdaad ook :sweat_smile:

1 like

Niet alsnog verklappen!! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Joh geen idee hoe dat eruit ziet :joy:

1 like
Je kent dit toch wel

IMG_7188

@Zonnestraaltje grappig ik zie er weer totaal geen olifant in??

6 likes