Nou de vorm daarvan ken ik niet uit mijn hoofd hoor is dat heel raar hahaha
Haha zelfs niet een beetje die vorm? Of zijn het in je hoofd bijvoorbeeld allemaal rondjes?
Volgens mij heb ik ook afantasie hoor of iets want ik zie überhaupt nooit iets voor me. Maar nee echt geen idee welke vormen continenten hebben, ik weet alleen dat ItaliĆ« een laars is. Ik weet echt een groot deel van de hoofdsteden van elk land maar qua ligging en vorm enzo donāt ask me.
Ik ben moe maar om 11 uur naar bed gaan in het weekend voelt altijd alsof ik niet genoeg gebruik maak van het feit dat ik laat naar bed kan. Vind dat irritant aan mezelf.
Oh kak ik dacht dat dit wjekw was haha excuses!
Heb je ook vaak dromen dat je ergens moet zijn maar daar maar niet aan komt door allerlei absurde omstandigheden?
- Ja heb ik ook
- Nee heb ik nooit
0 stemmers
Ik droom heel vaak dat ik mijn koffer vergeten ben in te pakken
Alleen maar. Liften die zijwaarts gaan, denken dat je eindelijk een huis uit bent en dan zit er nog een kamer en nog een kamer enā¦
En ik heb in mn dromen ook nog nooit een normale badkamer gezien maar dat is weer een ander verhaal
Ja!!!
Nou 1/3e wist het niet zie persoonlijke vragen topic
Doe dan gewoon uurtje op Google maps doorbrengen ipv andere apps, dan weet je het wel. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Zo boeiend vind ik het ook weer niet wat de omlijning van een land of continent is
Nouja in het algemeen is het best belangrijk om op zān minst te weten waar landen liggen toch?
Vind het persoonlijk altijd een beetje westerse arrogantie om de rest van de wereld niet eens minimaal te erkennen.
Ik weet welke landen in welk continent liggen, kan ook bijna alle hoofdsteden ervan opnoemen. Enige wat ik niet kan is de omlijning ervan voor je uittekenen of ze allemaal precies aanwijzen op de wereldkaart. Ik kan je van de meerderheid wel vertellen welke talen in de landen gesproken wordt, wat de meestvoorkomende religies zijn, wat het culturele gerecht is.
Dus het erkennen van andere landen of westerse arrogantie lijkt me weinig te maken hebben met of ik weet hoe de omlijning van een land eruit ziet.
Gewoon even dagelijks een worldle doen
Naar de wc gaan in een droom is ook altijd onmogelijk. Gelukkig maar, want meestal moet ik dan ook echt naar het toilet
Het ging niet om een land, het ging om het hele continent Afrika
Rennen gaat bij mij ook niet, altijd een slow motion run.
Overigens was dan denk ik vroegah het punt dat je in je bed plaste hahaā¦
Ik droom anders regelmatig dat ik naar de wc ga. En vaak raak ik dan geĆÆrriteerd omdat ik net geplast heb en dan alsnog het gevoel hou dat ik moet en dat betekent ook altijd dat ik in het echt moet plassen. Godzijdank heb ik nog nooit in mān bed geplast hierdoor.