Ben ik de enige die (Deel 1)

Haha dat zou goed kunnen. De wc’s in mijn dromen zijn vaak ook heel vies of er is totaal geen privacy.

@Sundance ik ben dan vaak nog best diep in slaap. Gelukkig gaat het bij jou niet mis!

4 likes

Afrika in combinatie met een deel van Azië ja.
Daarvan ken ik de omlijning ook niet uit mijn hoofd nee, maar ook niet van Europa. Heeft toch niks met erkennen van landen te maken dan?

4 likes

Haha grappig dat je dit zegt, ik ben in mijn dromen echt achterlijk vaak op plekken met allemaal wc’s in het openbaar? En dan denk ik er moet toch wel ergens een hokje zijn en dan die hele hal door en echt elke keer denk ik, goh niks veranderd na de laatste keer dat ik hier was!

8 likes

Haha heel herkenbaar!

6 likes

Ja die wc’s zien er bij mij altijd zo uit

17 likes

Omdat er een typfout in de vraagstelling stond denk ik.

3 likes

Jaaa dit! Altijd ontzettend vieze wc’s of zelf ernaast plassen?? En vaak ook super openbaar. Heb een wc fobie hierdoor. Of heb ik de dromen door de wcfobie? :woozy_face:

5 likes

hahaha bij mij ook :sob:

Ik haaaat dit zo! Als ik in mn droom moet dan zit ik op de wc maar komt het niet. En dan moet ik indd altijd in het echt ook!!

2 likes

Ik droom ook altijd over die halfhoge deuren van wc’s maar pas liep ik een openbaar toilet in en toen waren alle deuren echt zo! Ik kon er gewoon overheen kijken :open_mouth: Ik dacht toen echt “hey, dit is die wc uit mijn dromen!”

8 likes

Het was te verwachten natuurlijk maar na hier gisteravond over na te hebben gedacht kwamen er weer lekker veel toiletten voor in mn droom, maar: het waren er heel veel, allemaal heel schoon en allemaal gewoon afgesloten hokjes!!! Life hack dit

De liften gingen wel weer alle kanten op maar ach

10 likes

Haha ik had voor de aardigheid eens geen toiletten, misschien heeft het toch geholpen die flauwekul eens delen :wink:

2 likes

Ben ik de enige die een vreemd gevoel in zijn tong krijgt tijdens het eten van aardappelpuree?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook

0 stemmers

2 likes

Wat voor vreemd gevoel krijg je dan?

1 like

Ja een soort tintelen, maar ook ergens beetje verdoofd gevoel haha heel vreemd.

2 likes

Dat heb ik wel met kiwi’s

3 likes

Is dat niet gewoon een allergie? Ik heb het net als @Rozecoupeschaar bij kiwi en ananas, bij kiwi raakt m’n tong ook echt verdoofd door het getintel. Heel naar!

3 likes

Maar een allergie voor wat dan; aardappel? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ja geen idee? Als je een zakje voor de puree hebt zit er vast nog wat anders in :joy: ik herken in ieder geval als allergie!

2 likes

Je moet ook geen zakje voor de puree nemen.

7 likes