Nee geen zakkie, gewoon old skool
Ha wat grappig die wc dromen hebben dan denk ik heel veel mensen, van super lang zoeken naar een hokje dat werkt of dichtkan of niet bezet is maar niet kunnen vinden. Wel mooi mechanisme van het lijf zodat je niet in je bed plast haha (wordt dan uiteindelijk wakker en moet nodig)
Aardappel valt onder de nachtschade familie, dus dat zou zomaar kunnen.
En bij bladspinazie?
- Je bent de enige
- Heb ik ook
0 stemmers
Ja deze snap ik wel, alsof je tong ruw of super droog voelt (wat niet zo is)
Is volgens mij ook een enzym die iets oplost (je glazuur dacht ik, not sure)
Je kunt allergisch zijn voor de meest random dingen weet ik uit ervaring 🫥
Wel aan mijn tanden, zo’n ruw gevoel dat ook niet weg te poetsen valt, vreselijk
Nog nooit een James Bond film in z’n totaliteit heeft gezien?
- Ja je bent de enige
- Nee ik heb er ook nog nooit eentje volledig gezien
0 stemmers
Op tv is het James Bond maand, op die schrale zgn mannenzender dacht ik, zo kwam ik er op. Het heeft me gewoon nooit aangesproken
Een keer geforceerd gekeken met een vriend die ze wel allemaal gezien heeft en ik vond het zó suf.
Ik ook, want Adele fan
James Bond is voor mij echt jeugdsentiment, kan er echt van genieten. Wel 100 x elke film gezien met m’n vader haha. Theme songs vaak ook on point, vooral bij de old school films. En come on namen als Pussy Galore, Octopussy, Plenty O’Toole, Honey Ryder, Goodhead, Xenia Onatopp, vind ik leuk haha. Inclusief ongeloofwaardige stunts met als hoogtepunt Pierce Brosnan surfend op een BMW deur met duckface
Gooooold finger tutudu
Vind het ook heerlijk sentiment! En bijna alle nummers vind ik ook mooi, met Live and Let die uiteraard als favoriet.
Nooit de film gekeken, wel eindeloos Golden Eye 007 op de nintendo gespeeld als kind
maar zij zit niet in de film toch? alleen in het liedje dat ook gewoon op youtube en spotify staat? hahaha zo’n lange saaie film heeft dan toch geen toegevoegde waarde
I knowwwww, ik moest en zou die film zien want het nummer was zo mooi
Ben ik de enige die bij dehairclipvanmarieclaire altijd aan een jonge Johnny Depp moet denken? Wel een goede look trouwens, alleen jammer dat het zo’n lul is.
- Nee je bent de enige
- Misschien een beetje
- Ja ze doet me ook aan hem denken
0 stemmers
Ben ik de enige die vind dat het oosten klinkt alsof het links ligt en het westen meer vind klinken alsof het rechts ligt? Moet hier al m’n hele leven goed over nadenken.
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb dit ook
0 stemmers
Ik heb altijd moeite met oost en west in Amerika, omdat hun oostkust het dichtst bij onze westkust ligt, vind ik het altijd logischer dat dat daar dan ook de westkust is en dat de oostkust aan de andere kant is.
Maar dat is niet
- Ik heb ook moeite met de Amerikaanse oost/westkust uit elkaar houden!
- Je bent de enige, ik heb dit niet
0 stemmers