Jaaa dit!! Als ik west Amerika hoor bijv dan denk ik aan New York enzo, maar dat ligt dan juist in het oosten.
Ja, had ik vroeger! Misschien omdat het logischer voelt om links te beginnen? Links, rechts, oost, west
Ben ik de enige die vandaag in de Efteling was?
- Nou, je was er vast niet alleen. Maar ik was er niet.
- Nee, ik was er ook!
0 stemmers
Ben ik de enige die voordat ze op vakantie gaat ontzettend veel geld uitgeeft aan āspullen die ik nog even moet kopen voor vakantieā. Hiermee bedoel ik: nieuwe pleisters, paracetamol, entertainment voor kind, extra ondergoed , nieuwe oorbellen etc.
- Je bent de enige
- Ik doe dit ook
0 stemmers
Ben ik de enige die NIET afvalt tijdens ziekte?
- Ik word ook boller
- Je bent de enige
0 stemmers
Ik eet niet veel als ik ziek ben, maar damn⦠alsof ik drie weken in de Oudegracht heb gelegen. Misschien door het liggen? Vocht vasthouden? Weinig bewegen. Niet te zuinig, wil eigenlijk alle spiegels afplakken.
Ben ik de enige die altijd twee boeken tegelijk leest?
Misschien is dit mijn korte aandachtsspanne maar ik lees dus steeds een stukje in het ene boek en dan weer in het andere boek
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit doe ik ook
0 stemmers
En ook wel vier
Lees er nu 4 tegelijk: 1 op papier, 2 op mān e-reader (1 fictie en 1 non fictie) en nog een luisterboek tijdens wandelen/fietsen enzo. Soms heb ik meer zin in een van de boeken en dan weer de ander dus dan heb ik wat te kiezen
Ben ik de enige wiens haar dit doet?
Zelfportret:
Aan de ene kant naar binnen krullen en aan de andere kant naar buiten
- Nee dit heb ik ook!
- Ja je bent de enige
- Ik heb langer haar/geen haar/korter haar/krullend haar dus nvt
0 stemmers
Ben ik de enige die nog steeds wel eens (bij zichzelf of een ander) dat ene trucje uitprobeert waarmee je slaat net onder iemands knieschijf en die been dan vooruit schiet?
- Ja je bent de enige
- Nee doe ik ook
- Welk trucje ?
0 stemmers
En ben ik de enige die wel eens (bij zichzelf of bij een ander) de neus een beetje omhoog trekt met je vinger waardoor je bovenlip loskomt van je onderlip en dat een grappig geluidje maakt?
- Ja je bent de enige
- Nee doe ik ook!
0 stemmers
Haha mijn vriend doet dat met je knieschijf nog af en toe. Zit je gewoon te chillen op de bank en dan komt hij dat weer doen.
Ik zit dit nu te proberen met mijn neus, maar het doet niks? Mijn lippen blijven gewoon op elkaar?
Haha nu zit iedereen die deze vraag leest zān neus omhoog te trekken.
Je moet je mond heeel ontspannen houden en je neus van de onderkant optrekken.
Tot nu toe werkt t bij iedereen bij wie ik t geprobeerd heb
Aaah ja het werkt! Idd leuk geluidje hahaha
Elke keer als ik de naam Luke Littler lees (die darter), kan ik niet anders dan Hitler lezen.
Ben ik de enige?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wel een hele goede darter zeg zo!
Ja daarom weet ik zijn naam omdat die nu overal in het nieuws is. Ik kijk verder geen darten
Ik word ook boller als ik ziek ben, maar dat komt door de liters lekkere hoestdrank en liters honing die ik dan naar binnenwerk.
Ben ik de enige die geen zoetigheid lust bij of na de koffie (cappuccino)?
- Ja je bent de enige
- Nee dat heb ik ook
0 stemmers
Ben ik de enige die chocola niet lekker vindt als ik er geen thee bij kan drinken?
- Ja je bent de enige
- Nee dat heb ik ook
0 stemmers