Ben ik de enige die (Deel 1)

Mijn bovenlip zit altijd los van mijn onderlip :thumbsup:

Dit idee:
Schermafbeelding 2024-01-03 om 20.47.01

Ben vast niet de enige…?

• Jawel, mijn mond sluit perfect
  • Nee hoor, ik heb ook een nogal kort stukje tussen bovenlip en neus

0 stemmers

3 likes

Niet alleen lezen blijkbaar :grimacing:

3 likes

ben ik de enige die vaak heel duizelig wordt in de supermarkt? echt dat alles draait en je bijna geen schappen meer kan overzien? specifiek in de supermarkt, geen andere winkels oid

• ja je bent de enige
  • nee heb ik ook

0 stemmers

1 like

Dit heb ik op veel plekken met TL-lampen.

6 likes

ik ook maar eigenlijk in nederland alleen in supermarkten. op curacao hadden veel winkels heel fel en koel tl-licht en daar had ik het ook! ik heb het trouwens ook wel eens buiten in de zon

die winkels vermijd ik precies hahah

1 like

Bij drogisterijen hebbik dit

3 likes

In de Primark heb ik dit ook en bij de IKEA en de DM ook weleens gehad. Sowieso in grote winkels met veel TL. Supermarkt niet zoveel last van.
Ik hou daarom ook niet van winkelen, sowieso ben ik snel overprikkeld, maar als ik me dan ook nog half dronken voel en een soort van hangry (ookal is mijn bloedsuiker helemaal ok) ben ik echt klaar.

Edit: ditzelfde gevoel heb ik ook weleens als ik in de keuken aan het schoonmaken ben. Vooral als ik de kookplaat schoonmaak. Dan wordt ik draaierig en kan ik helemaal niet goed focussen op mijn vaatdoek. Klinkt heel raar dit, maar echt alsof ik stoned of aangeschoten aan het vegen ben. Kan dan niet focussen. Ik bedenk me nu dat dit waarschijnlijk komt door het licht boven het gasstel.

2 likes

Ik krijg dan dus een beetje depersonalisatie gevoel, en dat lijkt weer op de schildersziekte. Die kan komen door chemische stoffen… :thinking:

En ik denk dat het komt doordat er geen daglicht en maar 1 uitgang is (en wellicht ook de drukte/volgepropt)

2 likes

Na de IOS update een telefoon heeft die in stiltemodus niet meer trilt?
Ben ik de enige die de oplossing hiervoor niet heeft?

Ik heb er nu geen last meer van, maar ben eerst wel eens bijna flauw gevallen in de supermarkt. Daarna had ik heel lang heel heftig in de supermarkt, op grote stations en in winkelcentra. Ging door spanning verkeerd, hoog ademen, waardoor ik te veel inademen te weinig uit. Hierdoor word je duizelig, soort hyperventileren maar dan subtiel.

1 like

Ben ik de enige die soms tijdens het sporten ineens een brok in de keel krijgt? Dan ben ik tijdens xcore zo hard bezig en dan is de muziek leuk en dan moet ik bijna janken? Echt heel vaag.

• nee niet de enige, dit heb ik ook soms
  • je bent wel de enige, heb ik nog nooit gehad

0 stemmers

5 likes

Gelukkig sport ik zelden dus heb ik het weinig

9 likes

Ik ga wel eens naar bed en dan sta ik na 1 of 2 uur weer op (soms geslapen, soms wakker gelegen).

Dan ga ik weer beneden op de bank zitten en begin ik mijn avond soort van opnieuw?

• Dit doe ik ook!
  • Dit heb ik nog nooit gedaan

0 stemmers

1 like

dit lijkt me best leuk, ga ik ook een keer doen

ben ik de enige die wel eens een wekker zet om 4.30 ofzo zodat ik wakker word en denk: omg yes ik kan nog slapen! vroeger deed ik dit elke dag, gewoon voor die dopamine. nu heel af en toe nog

• ja je bent de enige
  • nee doe ik ook wel eens

0 stemmers

3 likes

Niet zo vroeg maar ik laat wel vaak mn wekker staan in het weekend zodat ik em dan uit kan doen en extra genieten van niet op staan.

2 likes

haha ik zette wel specifiek om deze reden m’n wekker 's nachts maar dit is ook een goeie

2 likes

Omg ik heb weleens met een jongen geslapen die dit deed, de ā€˜echte’ wekker ging dan om 6:00 uur ofzo, ook belachelijk vroeg. Ik heb hem echt voor gek verklaard. Als je niet zo makkelijk weer in slaap valt is dit echt vreselijk.

6 likes

Maar wel alleen op dagen dat ik niet al om 6.30 op moet, dat is sowieso vroeg genoeg en bovendien is mijn innerlijke wekker inmiddels zo afgericht dat de echte eigenlijk niet meer hoeft

3 likes