Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik deed dit als tiener wel vaak, maar nu is in slaap vallen lastig nadat ik al een paar uren heb geslapen. Anders zou ik het zo weer doen.

1 like

Nooit.
Maar in mijn studentenhuis zette ik wel eens dr wekker om die tijd zodat ik een wasje kon draaien en ‘s ochtends meteen uit de machine kon halen om te voorkomen dat mijn huisgenoten in mijn vers gewassen ondergoed moest graaien.

4 likes

hahaha ik val altijd makkelijk in slaap gelukkig maar anders raad ik het niet aan nee

https://youtube.com/shorts/LjgQDMGk4Kg?si=9KfUJgRK_v2RkOl4

Ben ik de enige die bij deze stem een aziatische vrouw denkt te horen?

• Nee, ik bent niet de enige. Ik hoor het ook.
  • Ja. Hoezo?

0 stemmers

2 likes

Ben ik de enige die misselijk/duizelig wordt van een noise canceling koptelefoon?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook

0 stemmers

2 likes

Ben ik de enige die na het boodschappen doen altijd alles gaat opruimen met de jas nog aan?

Mn schoenen schop ik altijd direct uit maar loop dan gelijk door naar de keuken en vergeet dan die hele jas.

• Ja je bent de enige
  • Nee dit doe ik ook

0 stemmers

2 likes

Soms, en met name als ik alleen thuis ben en in bed lig, hoor ik een geluid en denk ik dat er een inbreker in de tuin/gang/voor de deur staat. Lig dan echt met een gierend hoge hartslag en zweethanden in bed

• Ja dit heb ik ook
  • Nee je bent de enige

0 stemmers

6 likes

Echt een hele tijd zieke inbraak angst gehad, man man man. Kan die hartkloppingen nog voor de geest halen.

Vroeger gehad, maar dat was na een inbraakpoging terwijl ik thuis was

ben ik de enige die de avond voordat ik vroeg moet opstaan nog erger vind dan het moment zelf? gewoon de hele tijd dat gevoel van ‘omg over 5 uur gaat mn wekker’ en op het moment zelf is het maar een paar minuten echt kut

• ja je bent de enige
  • nee heb ik ook

0 stemmers

6 likes

Die stress is echt zo kut. En als je eenmaal opgestaan bent is alle druk er weer vanaf :grin:

4 likes

Dat zijn ook de nachten dat ik steeds kijk of ik niet de wekker gemist heb echt vreselijk onrustig

11 likes

Ja en dan schrik je elk half uur wakker :sob:

4 likes

Ben ik de enige die dr neus altijd snuit na het douchen? Ik word altijd mega snotterig onder de douche :joy:

• Ja, je bent de enige
  • Nee, doe ik ook

0 stemmers

4 likes

eigenlijk stoom je praktisch je neus in de douche, dus is een vrij natuurlijk verschijnsel

4 likes

Precies! En ik heb nog nooit een wekker gemist ook

5 likes

Na het douchen? Tijdens het douchen.

14 likes

Ja en hetzelfde voor het idee dat ik moet werken!! Op het moment dat ik er ben is er niks aan de hand en heb ik het naar m’n zin maar de aanloop ernaartoe, vooral de avond ervoor, is tering kut
Echt zonde eigenlijk van m’n energie hahah

2 likes

Ben ik de enige volwassene die soms een beetje zenuwachtig is om op vakantie te gaan zonder z’n ouders want ‘als er dan iets mis gaat is er helemaal geen volwassene bij om het op te lossen!!1!’

• Ja je bent de enige
  • Nee ik heb dat ook

0 stemmers

Ga overigens al bijna 20 jaar (ook) zonder m’n ouders op vakantie hoor

4 likes

Ben ik de enige die met regelmaat droomt dat ik op een skateboard zit en mezelf met mijn handen vooruit moet duwen?

• Ik droom dit ook wel eens
  • Ik droom dit nooit

0 stemmers

Deze droom heb ik minstens net zo vaak als van die hele zware benen hebben tijdens het lopen, maar dat herkennen andere vaak wel. Bij mijn terugkerende skateboard droom krijg ik vaak verwarde blikken :eyes:

1 like