Waarom zou ik boos moeten worden bij deze man?
Omdat er geen andere man zo knap is en je hier in Nederland tussen de Jeroenen zit?
Nee, heb ook geen idee
Knap?!
Hij is niet lelijk?
Jawel? ![]()
hahahuaha waar komt dit vandaan
Hij is toch van game of thrones daar vond ik hem wel hot
Gewoon dat is een emotie. Het gaat niet eens om knapheid of lelijkheid maar ik moet hem gewoon niet
@Vuile_bitch die rien van bachelor lijkt op hem ![]()
![]()
![]()
Zijn ene oog gaat naar links en ik kan daar niet overheen kijken. Vind hem overigens niet lelijk.
Hij is inderdaad niet knap-knap, maar hij heeft wel een heel interessant gezicht dat niet zo standaard is en daar hou ik altijd wel van! Ben wel benieuwd hoe hij er met kort haar uit zou zien.
Een soort pekinees on steroïds vibe krijg ik toch wel. Maar zeker geen lelijke vent, maar krijg idd beetje die ongewassen vibes vaak.
Haha hij is niet knap-knap, maar ik vind hem wel heel aantrekkelijk en dat wordt versterkt doordat hij me ook nog eens heel aardig en grappig lijkt.
Hij heeft gewoon
iets
En idd, in interviews vind ik hem heel leuk overkomen!
En Khal Drogo ![]()
Dit!!! En zijn stem😍
Ik denk dat ie gewoon kneiter sexy is en dat ie je verslindt in de slaapkamer.
Maar misschien zou ik dat willen.
ben ik de enige die er niet tegen kan als iemand nagels vijlt waar ik bij ben? m’n eigen nagels (laten) vijlen vind ik prima maar zodra ik het bij een ander zie of hoor lopen de rillingen over m’n rug
- ja je bent de enige
- nee heb ik ook
0 stemmers
Te goor het idee dat die gemalen nagel die eraf komt in de lucht terecht komt die jij vervolgens inademt
Dit is zelfs onderdeel van mijn therapie. ![]()
Wow dit is echt eng want ik dacht oprecht dat ik de enige was. Je legt het ook echt heel duidelijk uit. Bizar. Ik vroeg me wel eens af of het een soort voorbereiden op iets ergs of nog ergers was. Ik kon sowieso dingen lastig loslaten vroeger. Gelukkig is dat beter nu.