Ben ik de enige die (Deel 1)

Deed jij vroeger, achterin de auto (of in de trein ofzo) weleens alsof er een hele grote zaag/laser alles afsneed?
Of: alsof er een mannetje heel snel meerent en dan op alles klimt? (Dat laatste heb ik weleens in een reel gezien dat mensen dit hebben, ik deed altijd het eerste haha)

• Ja doe/deed ik (laser/zaag)
  • Ja doe/deed ik (mannetje)
  • Ja doe/deed ik (met iets anders, vertel)
  • Nee nooit gedaan

0 stemmers

2 likes

Ik deed dat allebei haha

Ook weleens met dieren, dat er een hond of paard of cheeta mee zou rennen.
En dat de auto voor een enorme golf water uitreed.

5 likes

ja ik ook! een mannetje of een hert

2 likes

Omg! Zo blij dat je deze poll maakt hahaha, vond dat echt raar van mezelf altijd (maar zo zie je maar weer dat je nooit ergens de enige in bent :joy:)

5 likes

Ah ja dat mannetje! Die rende en sprong altijd over de vangrail en slingerde aan de lantaarnpalen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik ben ook eigenlijk nooit met mijn ouders op vakantie geweest dus heb geen referentie :smiley:

1 like

Ben ik de enige die heel lang heeft moeten nadenken over wat een narco-searts is?

• Ja je bent de enige, duh
  • Nee, wtf

0 stemmers

Het is dus narcose-arts → anesthesist

5 likes

Haha dat duh bij de keuzes :sweat_smile:
Maar dat fout afbreken hebben ze echt een sport van gemaakt

2 likes

Haha nou ja die ‘duh’ was de reactie die ik zelf had toen ik er na een kwartier staren eindelijk achterkwam :joy:

Maar ben heel blij met de uitkomst van deze poll, stelt me weer gerust :sweat_smile:

3 likes

Ben ik de enige die (nog) geen corona heeft gehad?

• Ja je bent de enige
  • Nee (ik heb ook geen leven)
  • Hier ga ik niet op stemmen, ik weet wat een jinx is

0 stemmers

5 likes

Eigenlijk is dit een ‘is mijn vriendin de enige die…’ maar nav een gesprek over kwark wat we hadden

Is mijn vriendin de enige die kwark ‘droog’ in de mond vind voelen?

• Nee, ik vind dat ook. Bah.
  • Ja, vriendin is de enige

0 stemmers

Ik snap dat wel bij magere kwark, maar ben er gewend aan geraakt dus vind het niet meer bah. Ik meng er vaak ook wat jam of zoals vandaag gezouten karamel praliné door haha.

2 likes

Ik snap het droge gevoel, vind dat niet per se vies. Maar altijd wel een soort typische nasmaak wat ook een beetje droog voelt. Eet daarom liever Griekse yoghurt.

4 likes

Ja, beetje het gevoel dat je letterlijk de calcium proeft. Ik vind dat persoonlijk juist lekker haha.

2 likes

Ik herken het wel bij naturel kwark waar je niks doorheen doet. Maar ik ontdooi meestal diepvriesfruit in een schaaltje en gooi daar dan kwark bovenop zonder het fruit af te gieten. Door het vocht van het fruit wordt de kwark wat vloeibaarder en eet het makkelijker weg vind ik.

1 like

Sinds mijn 14e ben ik gek op het luchtje ‘playboy new york’ (biecht :joy:) en toevallig heb ik nog een fles eu de toilette waar ik heel zuinig op ben, omdat ze die geur niet eens meer verkopen. Alleen als ik een slechte dag heb gun ik mezelf dat ik dat geurtje mag gebruiken om mee in slaap te vallen. Nu vraag ik me af of ik de enige ben die ook zo’n guilty pleasure geurtje heeft als troost?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb ook zo’n geurtje (welke?)

0 stemmers

7 likes

Vind ik ook, soms ook stroef. Maar vind het niet bah.

1 like

Ben ik de enige die nooit een achtergrond op mijn laptop/pc heeft ingesteld?

• Ja, ik heb een persoonlijke achtergrond
  • Nee, ik heb ook de standaard achtergrond

0 stemmers

En, ben ik de enige die ook geen persoonlijke achtergrond op mijn telefoon heeft?

• Ja, ik heb wel een persoonlijke achtergrond op mijn telefoon
  • Nee, ik heb ook nog de standaard achtergrond op mijn telefoon

0 stemmers

Best saai eigenlijk, maar ben er nu zo aan gewend dat een foto zo druk aanvoelt.

4 likes

Realiseer me eigenlijk dat ik itt vroeger het bureaublad van mn laptop nooit zie, ik switch tussen alles wat openstaat en zie die hele achtergrond dus nooit. Telefoon zie je natuurlijk wel de hele tijd dus die heb ik daarom wel.

3 likes

Dat vind ik juist het leukste om te doen bij een nieuwe computer en mobiel

2 likes