Stop ze een tijdje in de magnetron voordat je ze gaat bakken!
Ben ik de enige die weleens “vlogs” maakt van een dag en dit dan later terugkijkt als leuke herinnering van die dag?
- Ja je bent de enige (naast YouTubevloggers dan)
- Nee doe ik ook weleens!
0 stemmers
Is een vakantietraditie van mij! Echt superleuk om te doen.
Ik doe het zelf niet (ik vergeet zelfs foto’s te maken) maar ik vind het eigenlijk wel een erg leuk idee! Dank je wel
Ik las die etiketten vroeger als er geen tijdschriften op onze wc lagen
Ben ik de enige die bij het maken van zoute magnetronpopcorn de zak bewaart, open scheurt en dan al het zout wat aan de binnenkant van de zak zit op likt bij het eten van de popcorn?
- Ja, jij bent de enige die dat doet
- Nee, ik doe dat ook!
- Ik eet nooit zoute magnetronpopcorn
0 stemmers
(Hahaha kut, per ongeluk op mn eigen poll gestemd)
Haha wauw eindelijk iemand die ook moet niezen als ze opgewonden is! Ik heb er nog nooit eerder van gehoord bij anderen.
Ik heb het niet altijd maar wel regelmatig. Toen ik gisteren 4 keer achter elkaar moest niezen keek mijn man meteen ‘’ maar het kwam door lelies die in de kamer stonden.
Wat betreft huisnummers: mijn droomhuis bleek nummer 13 te hebben. Ik vind het absoluut geen mooi nummer maar we wonen er nu 5 jaar en alles gaat vooralsnog goed.
*Klopt af
6 is naar Chinees bijgeloof juist een geluksgetal! Zou pas echt me zorgen maken met nummer 4. Nee grapje, ik geloof er zelf niet in, maar weet wel dat in Maleisië het onverstandig is om een huis te kopen met nummer 4 (en een paar andere nummers) want dan krijg je het nooit verkocht/verhuurd aan Chinezen.
En wat nou als je het perfecte huis tegenkomt maar het is nummer 666
om hierop aan te sluiten ben ik de enige die nog nooit de titanic heeft gezien?
- ja, je bent de enige
- nee, ik ook nog nooit
0 stemmers
Ik denk dat ik em vaak genoeg in de bioscoop heb gezien voor ons beiden
Ben ik de enige die als ze alleen is haar eigen scheten opvangt en ruikt of ze stinken?
- Ja je bent de enige
- Nee dat doe ik ook
0 stemmers
WHY? Haha. Ik bedoel ik ben er vrij zeker van dat het antwoord in 95% van de gevallen ja is, dus ik hoef het niet per se aan mezelf te bewijzen ofzo.
Ben ik de enige die heel onrustig wordt van het geluid van een tikkende klok (tot op het niveau dat ik niet kan slapen zolang ik dat geluid nog hoor)?
- Ja, ik heb geen problemen met dit geluid
- Nee, ik heb dit ook
0 stemmers
Ben ik de enige die
mannen handen echt heel sexy kan vinden?
- Ja, handen zijn nooit sexy
- Nee ik heb ook een sexy hand fetisj
0 stemmers
Ik was aan googlen naar een afbeelding van de perfecte hand maar kom allerlei zieke dingen tegen als zwarte gezwellen en een man die zijn hand IN zijn buik heeft genaaid Ben nu wel gelijk genezen van mijn handenfetisj dus ik pas mijn stem aan
Sorry wat bedoel je met opvangen? Met je hand bij je kont? Of?
Of onder het dekbed.
Ik heb de getekende versie met muizen gezien, maar die telt niet echt