Ik weet nog dat ik mijn eerste eigen computer kocht en toen een achtergrond in kon stellen!
Ik koos voor zoiets want #stayclassy
Ik heb een leuke foto van schapen van een persfotograaf op mn computer, hahaha. Maar op mn telefoon dan weer gewoon een standaardplaatje
Met regenachtig of stormachtig weer soms zin heb om naar buiten te gaan en er vol in te gaan staan. Even alles van je af waaien en spoelen. Alsof het een soort ontlading is ofzo? (Vooral als ik iets gestressed of wat meer verdrietig ben) Ik doe het niet echt btw.
- Dit heb ik ook
- Mafkees
0 stemmers
Zo heerlijk in de zomer, ik laat me soms dan doorweekt regenen maar omdat het niet koud is kom ik echt tot rust
Nog nooit gedaan maar lijkt me heerlijk. Ik loop sowieso graag in de regen (maar wel met paraplu)
Hierop aansluitend:
Ben ik de enige die als het vriest zonder jas naar buiten gaat om de kou echt te voelen?
- Ja, de enige
- Nee, doe ik ook!
0 stemmers
Niet per se om de kou te voelen maar ik vind het heerlijk om een thermoshirt en een wollen trui aan te hebben en thatâs it.
Ben ik de enige wiens tanden aan het eind van de dag niet meer op elkaar passen?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb dat ook
0 stemmers
Met geen mogelijkheid past het nog aan het einde van de dag. Onder- en boventanden die op elkaar botsen en kiezen die niet meer in elkaar passen. Onderkaak bewegen helpt niet. En 's ochtends past alles weer moeiteloos.
Ik denk dat ik dus veel spanning op mijn kaak heb en dat het 's nachts weer ontspant ofzo. Maar het is zĂł gek.
Ik heb dit niet standaard maar wel in stressvolle periodes! Dan klem ik veel met mn kaken.
In rust raken mijn boven- en ondertanden elkaar niet?
Nee, bij mij ook niet, maar ik bedoel als ik mijn kaken sluit. Bijvoorbeeld als ik iets eet dan merk ik dat het niet meer past.
Jaaa en dan stampen in plassen maakt het af.
Ben ik de enige die echt nog helemaal niets met chatgpt heeft gedaan? Zelfs niet iets proberen of ĂŒberhaupt kijken hoe het werkt?
- Ja je bent de enige oma hier
- Nee ik ook niet
0 stemmers
Moschino Couture!
Dit was mijn allereerste geurtje, dus daar word ik lekker nostalgisch van.
BeyoncĂ© heat rush! Die heb veel gedragen in de zomer dat ik mijn vriend leerde kennen en 2x met vriendinnen op stap vakantie ging toen der tijd. Als ik die ruik wordt ik helemaal positief en blij omdat dat zoân leuke en zorgeloze tijd was.
Ik heb dat met dit luchtje. Deze wordt ook al heel lang niet meer verkocht, maar ik vond dat zooo lekker ruiken. Geen idee of ik het tegenwoordig nog lekker zou vinden.
Jaaa dit was ook mijn favo!
Ik kocht vroeger op het vliegveld die speciale LE travel exclusive parfums van Dior.
In 2003 was het deze en dit was echt mijn favoriet! Zou deze zo graag weer eens ruiken, maar wordt dus al zeker 20 jaar niet meer gemaakt. Was toen ook 14 ofzo, dus de kans dat die naar zoete troep ruikt is zeer aanwezig haha.
Kent iemand deze nog?
Britney Spears Fantasy was echt crack. Zou âm zo weer kopen als het kon.