Avatar kookboek? ![]()
Dat klinkt echt leuk. Staan er ook echt goede recepten in (of is het meer voor de leuk en recepten matig)?
Ik had meteen gekeken of ik het misschien kan lenen bij de bibliotheek, maar zit niet in het aossortiment helaas
Avatar kookboek? ![]()
nee ik vind het zelf echt een superleuk boek eigenlijk! het is opgedeeld per element, lucht is allemaal vega, aarde is vanalles (kon daar niet echt een rode draad vinden), water is veel rauw en vis en vuur is veel pittig. het is geschreven door een aziatisch-amerikaanse kok dus ze gebruikt vooral aziatische invloeden. en dan heb je ook nog een hoofdstuk met allemaal theerecepten van iroh. ik probeer niet zo vaak gerechten uit kookboeken maar alsnog ben ik blij met m’n aankoop eigenlijk want het is echt een leuk mooi kookboek als je van atla houdt
Hahaha! 🫠🫠
Ben ik de enige die 1 a 2 x per jaar uit het niets de drang heeft om nummers á la ‘Gasolina’, ‘Papi Chulo…’ hard te draaien, moet meedansen en dan in een fuik terechtkomt van dat soort nummers.
En dat op een moment waarop het niet handig is, bijvoorbeeld tijdens een drukke werkdag.
0 stemmers
Geen last van, maar ik heb nu wel Gasolina in mijn hoofd. Dus bedankt
Dit ja.
Ik vind mijn woonkamer zielig, omdat ik veel vaker en liever op mijn slaapkamer ben.
Ik heb dat met Sean Paul
Ik heb dit ook en heb hier ook een speciale playlist voor (Sean Paul idd, maar ook Black Beatles van Rae Sremmurd, Bad and Boujee van Migos en zo’n beetje alles van Future lol)
edit: en d12 uiteraard, om mijn naam eer aan te doen
Nu zie ik een versie van The Secret of Kells for me met allemaal Sean Paul-bangers als soundtrack hahaha
1 á 2 keer per week 🫥
Haha o ja daar had ik nog niet eens aan gedacht! Perfect. BangurBan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik elke dag
Word dan ook vaak wakker met die muziek in mn hoofd. Daddy yankee vaak ![]()
Werd vandaag wel wakker met het ierse liedje i’ll tell me ma in mijn hoofd, ander soort banger.
Ben ik de enige die heel de tijd mensen met deze sjaal ziet? (Eigenlijk vooral een paar maanden geleden, maar net zag ik hem weer.)
0 stemmers
Niet met drop, maar wel met eierkoeken. Heeft niet met de hoeveelheid te maken, sommige ruiken al naar ammoniak vind ik.
Het soms wel relaxed vind om in de file te staan? Mits je geen haast hebt natuurlijk. Lekker in m’n eigen bubbel, muziek aan.
0 stemmers
Ben ik de enige die 2 haarborstels heeft, eentje voor voor het wassen/‘vies’ haar, en eentje voor direct na het wassen op evt nog nat, schoon haar?
0 stemmers