Geen last van, maar ik heb nu wel Gasolina in mijn hoofd. Dus bedankt
Dit ja.
Ik vind mijn woonkamer zielig, omdat ik veel vaker en liever op mijn slaapkamer ben.
Ik heb dat met Sean Paul
Ik heb dit ook en heb hier ook een speciale playlist voor (Sean Paul idd, maar ook Black Beatles van Rae Sremmurd, Bad and Boujee van Migos en zoān beetje alles van Future lol)
edit: en d12 uiteraard, om mijn naam eer aan te doen
Nu zie ik een versie van The Secret of Kells for me met allemaal Sean Paul-bangers als soundtrack hahaha
1 Ć” 2 keer per week š«„
Haha o ja daar had ik nog niet eens aan gedacht! Perfect. BangurBan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik elke dag
Word dan ook vaak wakker met die muziek in mn hoofd. Daddy yankee vaak ![]()
Werd vandaag wel wakker met het ierse liedje iāll tell me ma in mijn hoofd, ander soort banger.
Ben ik de enige die heel de tijd mensen met deze sjaal ziet? (Eigenlijk vooral een paar maanden geleden, maar net zag ik hem weer.)
- Ja je bent de enige
- Nee ik zie hem ook heel vaak
0 stemmers
Niet met drop want dat eet ik niet maar er zijn wel dingen die snel een vieze bijsmaak krijgen ja
Niet met drop, maar wel met eierkoeken. Heeft niet met de hoeveelheid te maken, sommige ruiken al naar ammoniak vind ik.
Het soms wel relaxed vind om in de file te staan? Mits je geen haast hebt natuurlijk. Lekker in mān eigen bubbel, muziek aan.
- Nee heb ik ook
- Ja ik haat file
0 stemmers
Ben ik de enige die 2 haarborstels heeft, eentje voor voor het wassen/āviesā haar, en eentje voor direct na het wassen op evt nog nat, schoon haar?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit heb ik ook
- Nee, dit heb ik ook en zelfs nog meer borstels/kammen voor andere situaties namelijk:
0 stemmers
Ik heb hier nog nooit aan gedacht zelfs!
Ik gebruik de āviezeā ook voor het doorborstelen van haarolie etc, dus als ik die zou gebruiken vlak na het wassen kan ik weer terug de douche in haha.
Eentje voor het doorborstelen voor het douche voor de grootste klitten, eentje tijdens/na het douchen voor verspreiden van product en ākrullenā vast goed krijgen en dan nog een denman brush voor erna voor paar losse plukken goed krijgen zoals pony.