Ben ik de enige die (Deel 1)

deze was echt m’n favo, lekker niet douchen na gym maar m’n puber zweetgeur maskeren met Adidas Move, nostalgie :heart_eyes:

4 likes

image
Dit was echt geweldig!

17 likes

Ik geef er geen drol om.

1 like

Ik heb die middelste nog omdat ik dat een keer zag in eennop=op winkel. Meteen flashbacks naar dat ik in australie was. Zou die best in een wat volwassener geur willen met dat kokos.

1 like

Ik heb echt gegild van vreugde toen ik deze voor m’n verjaardag kreeg

14 likes

Ahh deze had ik ook! Zo lekker :heart_eyes:

2 likes

De verhoudingen van de vrouw op het doosje zijn echt fucked up

Oh wauwwww dit is echt een memory unlocked die ik was vergeten! Kan me de geur alleen niet meer voor de geest halen.

1 like

Bordspelletjes spelen (en spellen in het algemeen) vind ik hemeltergend saai. Kan mij simpelweg niet concentreren op zoiets, ook al is het in goed gezelschap. Heb dat in het verleden wel geprobeerd, omdat sommige vrienden daar wél blij van worden en je wel eens iets doet voor een ander. Maar het is gewoon echt niet mijn ding.

Wil jij uitgenodigd worden voor een spelletjesavond met vrienden?

• Ja leuk, count me in
  • Eh, liever niet

0 stemmers

`

1 like

Same! M’n vrienden weten tegenwoordig gelukkig ook wel dat ze met niet uit hoeven te nodigen voor een spelletjesavond.

4 likes

Voor korte simpele spelletjes, ja! Voor van die ingewikkelde spellen waarbij je eerst een uur aan uitleg moet aanhoren en dan volledige concentratie nodig is, nope.

24 likes

Geen DnD voor jou! :smile:

1 like

Ik vind het ook heel saai en echt zo degelijk ofzo. Sorry ik ga liever cocktails drinken.

Helaas is een vriend van mijn vriend helemaal into bordspelletjes en ook een investeerder/maker van bordspellen dus ik moet regelmatig dingen hierover aanhoren.

3 likes

Omgggggg ik ruik dit nu gewoon
Dit was ook mijn favo 🥹🥹🥹

2 likes

Memory unlocked: ik heb deze ooit op de middelbare school aan mijn oma gegeven voor haar verjaardag haha. Ik dacht ook echt sixty = oud = perfect voor een oma :+1:

24 likes

Hoe geweldig :grin: ik wil mr en miss sixty kaarten voor als iemand 60 wordt

3 likes

Ik vind spelletjesdagen echt geweldig. Lekker bitterballen en pizza vreten, roddelen en soms een spelletje spelen. Love it!

6 likes

Ruikt waarschijnlijk 100 x beter dan Gloria Vanderbilt, dus sowieso was het een goede optie!

2 likes

Ik ook, vind dat het leukste om te doen met vrienden!

2 likes

Houd van spelletjes dagen! Speel ook om de week D&D.

1 like