Ik heb hier nog nooit aan gedacht zelfs!
Ik gebruik de āviezeā ook voor het doorborstelen van haarolie etc, dus als ik die zou gebruiken vlak na het wassen kan ik weer terug de douche in haha.
Eentje voor het doorborstelen voor het douche voor de grootste klitten, eentje tijdens/na het douchen voor verspreiden van product en ākrullenā vast goed krijgen en dan nog een denman brush voor erna voor paar losse plukken goed krijgen zoals pony.
Ik heb een borstel voor doorkammen, eentje voor de styling van mān krullen en nog een grove kam.
Ja, haha! Gebruik er 1 voor schoon haar, 1 voor een beetje vet haar, en dan nog een borstel voor als ik droogshampoo in mān haar heb. En als ik een nieuwe borstel koop schuift die voor schoon haar door naar de medium vies haar borstel-positie. ![]()
Haha dit is precies wat ik met mijn afwasborstels doe
In volgorde van vies naar schoon: eentje voor vieze dingen (gft bakje of als er eens iets beschimmeld is), eentje voor afspoelen en eentje voor afwassen.
Ik heb een grove kam en die was ik elke keer als ik mijn haar was. Daar kam ik mijn haar altijd mee en vind ik ideaal om schoon te houden.
Dit is zo slim ![]()
Ik borstel mijn haar alleen als ik net uit de douche kom, is toch sowieso elke dag. Dus niet nodig.
Van die kleine plopjes voelt in benen en billen na een lange wandeling, stukje hardlopen of skeeleren?
- Huh nee weet niet waar je het over hebt
- Jaaa dit heb ik ook wel eens
0 stemmers
Jaa toch wel ongeveer de helft van de mensen herkennen dit denk ik, vraag me af of het ligt aan doorbloeding/conditie van de vaten of spieren ofzo. Ik denk zelf hele licht spierkrampjes. Het lijken indd mini schokjes. Duurt ook vaak maar 10 min en bij warmer weer lijkt het erger.
Weet iig dat het niets ergs is ofzo, maar vind het een bijzonder verschijnsel.
Is dat niet iets met spieren? Ik krijg het altijd bij te weinig water drinken
Wel eieren lust maar er een soort van afkeer voor heeft als ze door iemand anders gekookt zijn? Krijg echt walging van eierballen of johma eiersalade, maar zelf zoān salade maken en eten is prima.
- Nee ken ik wel
- Ja wtf
- Ik heb dit niet met eieren maar wel met ander eten
0 stemmers
Wel dat ik een ei eet en dan opeens bedenk dat ik ei eet en het dan spontaan vies vind. Hele rare kronkel in mijn hoofd.
Ben ik de enige kroketten en bitterballen niet lust maar een eierbal wel lekker vind?
- Ik heb nog nooit een eierbal gegeten
- ja je bent de enige
- nee je bent niet de enige
0 stemmers
Ik lust over algemeen geen snackbar snacks, die structuren en die geur ![]()
Ik lust dus ook veel dingen niet van de snackbar (al vind ik loempiaās en hamburgers wel lekker) maar de eierbal ging er wel probleemloos in. ![]()
Zelfde met tonijnsalade
Eet het alleen zelfgemaakt
Ik dacht dat ik de enige was die dit had. Eieren die ik zelf klaargemaakt heb vind ik heerlijk, maar ik moet er niet aan denken dat iemand anders (behalve mān moeder) ze klaarmaakt. ![]()
Omg ja haha ik zeg dit altijd en iedereen vindt dat raar hahha ik vind alleen eieren die ik zelf kook of bij mijn ouders lekker en anders walg ik er echt van. Broodjes op mijn werk hebben altijd ei erop en ik eet dat echt niet haha en ik hoop echt dat ik nooit in een situatie kom dat ik eiersalade moet eten.